درباره فیلم
برنامه دکوراسیون خانگی بیضرر اما خستهکننده، تبلیغات زیادی از فروشگاهها دارد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: ندارد
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشسیمون دیویس و توماس سدرلند، طراحان داخلی اسکاندیناوی، در برنامه خانهداری با سيمون و توماس، به خانههای آمریکایی میروند و اتاقها و حتی کل خانهها را به فضاهای شیک و جذاب تبدیل میکنند. در این مسیر، به خانوادهها نکات مفیدی در مورد دکوراسیون، خرید و سازماندهی ارائه میدهند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد ماهیت شرکت در برنامههای واقعنمای تلویزیونی صحبت کنند. به نظر شما چرا این خانوادهها داوطلب حضور در این برنامه شدند؟
- آیا مایلید زندگیتان فیلمبرداری شود؟ آیا فکر میکنید ممکن است چیزی منفی از حضور در برنامهای مثل این حاصل شود؟ آیا چیزی مثبت هم هست؟
- شما فکر میکنید چگونه سیمون و توماس برای میزبانی این برنامه انتخاب شدند؟ آیا فکر میکنید آنها مجریان خوبی هستند؟ چرا یک تهیهکننده آنها را به جای دیگران انتخاب میکند؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که در حالی که این برنامه واقعنمای مبتنی بر طراحی، محتوای نامناسب بسیار کمی برای کودکان دارد، اما تصور اینکه کودکان زیادی آن را جذاب بیابند دشوار است. تنها تبلیغات آشکار برای فروشگاههای زنجیرهای تزئینات (مانند تارگت) میتواند برای والدینی که نسبت به پیامهای مصرفگرا محتاط هستند، مورد سوال باشد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در این برنامه دکوراسیون چیزی واقعاً بد وجود ندارد، اما از طرف دیگر، چیزی واقعاً به یاد ماندنی هم وجود ندارد. دیویس و سدرلند - که به ترتیب انگلیسی و سوئدی هستند - تلاش میکنند تا کمی از جذابیت اروپایی را به خانههای خانوادگی آمریکایی اضافه کنند. این برنامه بر اساس این ایده به فروش میرسد که این خارجیها جذابیت و سبک را به خانههای واقعاً خستهکنندهای میآورند، اما طراحان، دکور و برنامه خود کمی خستهکننده از آب درمیآیند.تلاشهای این برنامه برای متمایز نشان دادن خود به عنوان برنامهای بامزه و سرگرمکننده کاملاً مصنوعی به نظر میرسد. به عنوان مثال، طراحان در خانهای که قرار است بازسازی کنند میخوابند (در تختخواب خانواده) تا حس بهتری از کارایی و نیازهای خانه به دست آورند. نه تنها این تصمیم منطقی به نظر نمیرسد، بلکه به عنوان روشی برای افزودن طنز یا سرگرمی به برنامه نیز ناموفق است. به همین ترتیب، طراحان با یک خودروی کوچک اروپایی رانندگی میکنند (چون اروپایی هستند، درک میکنید؟) که این نیز منطقی نیست، به ویژه وقتی که در حال خرید عتیقه و مبلمان هستند. شاید بدترین قسمت، تبلیغات آشکار برای فروشگاههای حامی برنامه، مانند تارگت، باشد. طراحان به کیسههای خرید تارگت توجه میکنند (آیا طراحان اروپایی کیسههای خرید قابل استفاده مجدد خود را نمیآورند؟)، در مورد قابلیت استفاده از تجربه خرید آنلاین تارگت صحبت میکنند و از زیبایی ارزان و شیک این فروشگاه شعر میگویند. در حال حاضر، برنامههای تلویزیونی زیادی در مورد دکوراسیون خانه وجود دارند. متاسفانه، این برنامه یکی از آنها نیست.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.