درباره فیلم
دو دانشجو از آکادمی فیلم چک، یک آژانس تبلیغاتی پیشرو را مامور میکنند تا یک کمپین بزرگ برای افتتاح یک سوپرمارکت جدید به نام رویای چک سازماندهی کند. با این حال، این سوپرمارکت وجود ندارد و قرار نیست وجود داشته باشد. این کمپین تبلیغاتی شامل آگهیهای رادیویی و تلویزیونی، پوسترها، بروشورها با عکسهای محصولات جعلی رویای چک، یک آهنگ تبلیغاتی، یک وبسایت و آگهیها در روزنامهها و مجلات است. آیا مردم به آن باور خواهند داشت و در افتتاحیه بزرگ حضور خواهند یافت؟
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
درحال گردآوری: تحلیلهای این دسته در حال تکمیل شدن هستن! ما داریم سخت کار میکنیم تا دادههای بیشتری جمعآوری کنیم و دقت رو بالاتر ببریم. پس لطفاً صبور باشید و به بروزرسانیهای آینده ما اعتماد کنین.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: ندارد
الگوی مثبت: ندارد
پیام مثبت: ندارد
خلاصه فیلم
ویرایشدو دانشجو از آکادمی فیلم چک، یک آژانس تبلیغاتی پیشرو را مامور میکنند تا یک کمپین بزرگ برای افتتاح یک سوپرمارکت جدید به نام رویای چک سازماندهی کند. با این حال، این سوپرمارکت وجود ندارد و قرار نیست وجود داشته باشد. این کمپین تبلیغاتی شامل آگهیهای رادیویی و تلویزیونی، پوسترها، بروشورها با عکسهای محصولات جعلی رویای چک، یک آهنگ تبلیغاتی، یک وبسایت و آگهیها در روزنامهها و مجلات است. آیا مردم به آن باور خواهند داشت و در افتتاحیه بزرگ حضور خواهند یافت؟
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.