درباره فیلم
مسابقه جالب مد، استعداد طراحی و فروش را پاداش میدهد.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: کم
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشمسابقه مد بینالمللی MAKING THE CUT به دنبال یافتن طراح مدی است که توانایی ساخت یک برند جهانی را دارد. هایدی کلوم و تیم گان برای میزبانی از ۱۲ کارآفرین و طراح موفق گرد هم میآیند که در سراسر جهان سفر میکنند، لباسهای مفهومی و قابل پوشیدن میسازند و آنها را در نمایشهای مد به نمایش میگذارند. کلوم به همراه مدلهایی مثل نائومی کمپبل، طراحانی مثل نیکول ریچی و جوزف التوزارا و ویراستاران مدی مثل کارین روتفیلد از ووگ فرانسه، داوری طرحها را بر عهده دارند. برنده هر چالش، نسخه تجاری طرح خود را بلافاصله در وبسایت آمازون برای خرید قرار میدهد. برنده کل مسابقه، مربیگری برای رشد هر جنبه از کسبوکار خود، یک میلیون دلار برای سرمایهگذاری در برند خود و فرصت بازاریابی آن در سراسر جهان از طریق آمازون دریافت میکند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد تمرکز برنامه «ساخت برش» بر طراحی لباس برای مصرفکننده صحبت کنند. وقتی چیزی تجاری تلقی میشود، چه معنایی دارد؟ طراحان لباس چگونه از ایدههای مفهومی خود برای خلق لباسهایی استفاده میکنند که مردم برای استفاده روزمره خریداری میکنند؟
- تلویزیون با موضوع مد در میان نوجوانان بسیار محبوب است، اما اغلب شامل برندهای لباس و فروشگاههای متعدد میشود و مردم را به خرید تشویق میکند. ما چگونه میتوانیم به بینندگان نوجوان کمک کنیم تا متوجه شوند که در معرض بازاریابی قرار دارند؟
- اگر برنامه پراجکت رانوی را تماشا کردهاید، برنامه مِیکینگ دِ کات چه تفاوتی با آن دارد؟ کدام یک را سرگرمکنندهتر میدانید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که برنامه «Making the Cut» که در آن هیدی کلوم و تیم گان از «Project Runway» دوباره با هم همکاری میکنند، یک مسابقه شاد و پرانرژی مد است که بر طراحی و خردهفروشی مد تمرکز دارد. در این برنامه، فحشهای سانسورشده به کار میرود و مدلها اغلب در حالتی که لباسهای نازک یا لباس زیر به تن دارند، نشان داده میشوند (هرگونه برهنگی محو میشود). این برنامه بر تولید و بازاریابی لباسهایی تمرکز دارد که تقاضای مصرفکنندگان در سراسر جهان را برآورده میکند، و آمازون نقش مهمی در دسترسی به مخاطبان ایفا میکند. در این برنامه، به طراحان و مجلات معروف مد مانند ووگ، اشارههای زیادی میشود و لباسهای برنده بلافاصله در وبسایت آمازون برای خرید در دسترس قرار میگیرند.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این مجموعه رقابتی سرگرمکننده، همراه با نگاهی به دنیای تجاری مد و لباس، فرصتی برای خلاقیت و سرگرمی طراحان است. حضور دوباره هایدی کلوم و تیم گان، احساس نوستالژی را به بیننده منتقل میکند، که به سرعت در نقشهای نمادین خود به عنوان مجری، مربی و داور، که با پروژه مد (Project Runway) مشهور شدند، جا میافتند. با این حال، برخلاف پروژه مد، در این مجموعه، از شرکتکنندگان خواسته میشود که مرزهای طراحی را بدون از دست دادن این واقعیت که آفرینشهای آنها باید توسط مصرفکننده درک و مورد قدردانی قرار گیرد تا از نظر تجاری موفق باشند، گسترش دهند. به جای تماشای بحث و جدل شرکتکنندگان در حین دوختن لباس از ابتدا تا انتها، بینندگان با فرآیند اتاق کار آشنا میشوند که بیشتر شبیه یک کسبوکار مد است و به خیاطان و سازندگان لباس خارج از صحنه متکی است تا قطعاتی را بر اساس الگوها و دستورالعملهای فنی طراحان بدوزند.همکاری با آمازون به برنامه «ساختن برش» لبه تجاری میدهد، اما با توجه به موضوع کلی برنامه در مورد نحوه پرورش یک کسبوکار خردهفروشی موفق، این خردهفروش بزرگ جهانی یک شرکتکننده مناسب است. در همین حال، تبادلات بین داوران محدود است و گفتگوهای آنها با طراحان بسیار کمتر از اتفاقات دقیقه نودی، نمایشهای جذاب روی صحنه و لباسهایی که کاملاً از هدف دور هستند، دراماتیک است. طرفداران «پروژه مد» از سرگرمی شاد آن قدردانی خواهند کرد و تردیدی نیست که نسل جدیدی از علاقهمندان به برنامههای تلویزیونی با موضوع مد، «ساختن برش» را مناسب خواهند یافت.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.