درباره فیلم
افراد مدگرا خرید و فروش میکنند و به برندهای لوکس علاقه دارند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشتیم خریداران سفارشی شهر نیویورک، که در فروشگاه Second Time Around فعالیت میکنند، لباسهای طراحان بسیار گرانقیمت را برای فروش مجدد در فروشگاه خریداری میکنند. کارمندان، تارا، آمبریا، کارینا و ویلسون، مدهایی را که اغلب با قیمت هزاران دلار یا بیشتر به فروش میرسند، به سرعت خریداری میکنند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خرید صحبت کنند. چرا کسی هزاران دلار برای یک لباس یا جفت کفش هزینه میکند؟ آیا این استفاده مناسبی از پول است؟ آیا از قیمتهایی که مردم برای لباسها پرداخت میکنند، شگفتزده میشوید؟
- آیا شما حاضر به خرج کردن پول برای لباس هستید اگر به معنای آن باشد که باید تمام ماه کراکر یا بادام زمینی بخورید؟ چرا فکر میکنید آمبریا، یکی از فروشندگان، این انتخاب را میکند؟ برای چه چیزی حاضر به فدا کردن هستید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این برنامه واقعنمای تلویزیونی درباره خرید و فروش و اشتیاق به پوشاک بسیار گرانقیمت و مد روز است. نام برندهایی مانند پرادا، گوچی و شنل به طور مداوم ذکر میشوند و هیجان و شادی زیادی با به دست آوردن این کالاها مرتبط است. انتظار کلمات و عبارات عامیانه و تند زیادی را داشته باشید (مانند «احمق» و «فاحشه»)، به علاوه کلمات سانسور شده (مانند «لعنتی») و کلمات و عبارات زیادی با بار جنسی (مانند «شوگازم» و «خواب خیس» در اشاره به اقلام مد).
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این نمایش عمدتاً به مدهای گرانقیمت و باورنکردنی میپردازد که خریداران در کمدهای لباس مددوستان ثروتمند شهر نیویورک پیدا میکنند. بیشتر بینندگانی که در فروشگاههایی خرید میکنند که قیمتهایشان به ندرت به صدها دلار میرسد، احتمالاً از مقدار زمان، تلاش و پولی که برای به دست آوردن این اقلام صرف شده، شگفتزده خواهند شد.در حالی که تماشای این موضوع که یک لباس دست دوم میتواند ۱۰۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد، جالب است، اما سطح مصرفگرایی که در این نمایش به نمایش گذاشته شده واقعا نگرانکننده است. برای بچههایی که به لباس علاقه دارند، تمرکز کلی بر ارزش برندهای لباس بیش از هر چیز دیگری، پیامهای نگرانکنندهای را به بینندگان جوان منتقل میکند. شاید تماشای این نمایش و بحث صریح در مورد مسائل مربوط به مد کوتور و مصرفگرایی گرانقیمت مرتبط با طراحان، ارزشمند باشد، اما در اینجا پیامهای مثبت زیادی وجود ندارد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.