با خانهای منظم، زندگی خود را سامان دهید.
Get Organized with the Home Edit
۱۰+
مناسب برای بالای ۱۰ سال
درباره فیلم
نمایش سازماندهی پرستاره سرگرمکننده است اما تبلیغاتی.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: ندارد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشبا خانه ویرایش سازماندهی شوید یک مجموعه واقعی در مورد گروهی از سازمان دهندگان حرفه ای است که کمدهای مردم را متحول می کنند. کلیا شیرر و جوئنا تپلین بنیانگذاران خانه ویرایش هستند، یک شرکت موفق سازماندهی حرفه ای که تا به حال کل کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی رشد داده است. با تیم هایی از سازمان دهندگان در سراسر کشور، کلیا و جوئنا به خانه های سلبریتی هایی مانند ریس ویترسپون، کلویی کارداشیان و ریچل زوئی می روند تا به آنها در سازماندهی مجدد کمدهایشان کمک کنند، که پر از چیزهای هیجان انگیز و گران قیمت است. آنها همچنین با غیر سلبریتی ها کار می کنند تا به آنها در خلاص شدن از وسایل غیر ضروری و ایجاد سیستم ها و راه حل های ذخیره سازی برای کمتر آشفته کردن فضا کمک کنند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد برنامههای تلویزیونی سازماندهی خانه صحبت کنند. چرا این برنامهها تا این حد محبوب هستند؟ آیا افرادی که برنامههایی مانند «مرتب کردن خانه با ویرایش خانه» را تماشا میکنند، به دنبال الهامگیری یا ایدههای ملموس برای خانههای خود هستند؟ یا اینکه تماشای این برنامهها به آنها اجازه میدهد تا به صورت غیرمستقیم در دگرگونیهایی که در این برنامهها میبینند، سهیم شوند؟
- مردم چگونه از رسانههای اجتماعی برای تبلیغ کالاها و خدمات استفاده میکنند؟ چرا برنامههای واقعنمای تلویزیونی اغلب به عنوان ابزارهای تبلیغاتی نیز عمل میکنند؟ چگونه برنامههایی مانند این، مصرفگرایی در فرهنگ ما را نشان میدهند؟
- آیا این مجموعه الهامبخش شما برای سازماندهی و پاکسازی کمد لباستان است؟ چگونه این برنامه حس ابتکار و دستاورد را منتقل میکند که ممکن است برای بینندگان در خانه جذاب باشد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که «Get Organized with the Home Edit» یک مجموعه واقعگرای سرگرمکننده است که یک شرکت حرفهای سازماندهی خانه را به تصویر میکشد که به مردم عادی و گاهی به سلبریتیها خدمات ارائه میدهد. این مجموعه ملایم است، اما یک وسیله تبلیغاتی برای شرکت «Home Edit» محسوب میشود که موفقیت آن تا حد زیادی به حضور در رسانههای اجتماعی نسبت داده میشود، و شامل محصولات زیادی است که برای خرید در وبسایت شرکت در دسترس هستند. همچنین شامل اشارههای زیادی به طراحان لباس است، و سلبریتیهایی مانند ریس ویترسپون و کلویی کارداشیان در آن حضور دارند. نوجوانان ممکن است از آن لذت ببرند، اما بینندگان جوانتر احتمالاً زیاد علاقهمند نخواهند بود.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این برنامه واقعیت جذاب، که توسط ریس ویترسپون به عنوان تهیه کننده اجرایی مشترک تولید شده است، هم سبک و سیاق یک مجموعه مد را دارد و هم از فرمول سنتی برنامه های تلویزیونی سازماندهی خانه پیروی می کند. تیم ادیت خانگی در حال پاکسازی، پیدا کردن راه حل های جالب برای ذخیره سازی و ایجاد سیستم های سازماندهی که با سبک زندگی مشتریانشان هماهنگ است، نشان داده می شود. معرفی سطل های ذخیره سازی و برچسب های زیبا به همراه حضور سلبریتی ها، باعث می شود که کل برنامه مدرن و شیک به نظر برسد.با خانهای منظم با ویرایش خانگی بیشتر بر نمایش محصولات و خدماتی تمرکز دارد که با سازماندهی خانه مرتبط هستند، تا ارائه نکات مفصل که بینندگان بتوانند برای بهبود فضاهای خود از آن پیروی کنند. در نتیجه، کل نمایش بیشتر سرگرمکننده و مصرفگرا است تا مفید و اطلاعرسان. با این حال، افرادی که از سازماندهی خانه لذت میبرند، از آنچه در اینجا ارائه میشود، لذت خواهند برد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.