درباره فیلم
کمدی
درام
در روسیه شوروی دهه ۱۹۲۰، یک اشرافزادهٔ سرنگونشده، یک کشیش و یک کلاهبردار به دنبال گنج جواهراتی هستند که داخل یکی از دوازده صندلی غذاخوری پنهان شده و در جریان انقلاب گم شده است.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: کم
شامل صحنههای کمدی فراوان، از قبیل درگیریهای کمدی، گاز گرفتن، خفه کردن، تخریب و دو تلاش نیمهجانانه و طنزآمیز برای خودکشی.
ترس: خیلی کم
هیچ صحنهای از ترس و وحشت در این فیلم وجود ندارد.
ناهنجاری اجتماعی: کم
در این فیلم، صحنههایی از نوشیدن الکل وجود دارد، اما به نظر نمیرسد که الکل نقش مهمی در داستان داشته باشد. در یک صحنه، یک مرد در حالی که مست است، با یک زن متاهل دراز میکشد و به او میگوید که «بسیار شیفته اوست». در صحنهای دیگر، یک مرد در حالی که مست است، به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست». در صحنهای دیگر، یک مرد در حالی که مست است، به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست».
این فیلم حاوی صحنهای است که در آن یک مرد روی یک زن متاهل دراز میکشد و او را میبوسد و به او میگوید که «بسیار شیفته اوست». همچنین صحنهای وجود دارد که در آن یک زن متاهل به یک مرد میگوید که «بسیار شیفته اوست».
این فیلم حاوی کلمات توهینآمیز و بیادبانهای است، از جمله کلمات «لعنتی»، «مِردِ» (به معنای «لعنتی» در زبان فرانسوی)، و برخی اظهارات مذهبی. یک شخصیت به شخصیتی دیگر میگوید «یک مرغ پیر».
در این فیلم، هیچ صحنهای از قمار یا شرطبندی وجود ندارد.
در این فیلم، شخصیتها گاهی احساس ناامیدی و افسردگی میکنند، اما این احساسات به نظر نمیرسد که نقش مهمی در داستان داشته باشند. در یک صحنه، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است. در صحنهای دیگر، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است.
این فیلم حاوی صحنهای از سیگار کشیدن است. همچنین صحنهای وجود دارد که در آن یک شخصیت مستی خندهدار دارد.
در این فیلم، هیچ صحنهای از خودکشی یا افکار خودکشی وجود ندارد.
در این فیلم، شخصیتها گاهی مرتکب جرم میشوند، اما این جرایم به نظر نمیرسد که نقش مهمی در داستان داشته باشند. در یک صحنه، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است. در صحنهای دیگر، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است.
الگوی مثبت: متوسط
در این فیلم، شخصیتها گاهی نقشهای مثبت و امیدوارکننده دارند، اما این نقشها به نظر نمیرسد که نقش مهمی در داستان داشته باشند. در یک صحنه، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است. در صحنهای دیگر، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است.
پیام مثبت: متوسط
در این فیلم، شخصیتها گاهی پیامهای مثبت و امیدوارکننده به یکدیگر میدهند، اما این پیامها به نظر نمیرسد که نقش مهمی در داستان داشته باشند. در یک صحنه، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است. در صحنهای دیگر، یک مرد به یک زن متاهل میگوید که «بسیار شیفته اوست»، اما زن به نظر میرسد که از این موضوع ناراحت است.
خلاصه فیلم
ویرایشدر روسیه شوروی دهه ۱۹۲۰، یک اشرافزادهٔ سرنگونشده، یک کشیش و یک کلاهبردار به دنبال گنج جواهراتی هستند که داخل یکی از دوازده صندلی غذاخوری پنهان شده و در جریان انقلاب گم شده است.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.