درباره فیلم
برنامههای واقعنمای تلویزیونی به نوجوانان القا میکنند که ظاهر مهمترین چیز است.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشبا نگاهی به یک موقعیت ویراستاری پولی در مجله Elle و یک بسته از جوایز دیگر (از جمله اجاره آپارتمانی در منهتن و بودجه قابل توجهی برای خرید لباس در H&M)، 11 مدگرا در این برنامه واقعنما که توسط تایرا بنکس تهیه شده است، برای کسب عنوان نهایی STYLISTA با هم رقابت میکنند. آن سلوی، مدیر اخبار مد Elle، به عنوان داور در این برنامه حضور دارد (با ادای احترامی به فیلم شیطان پرادا میپوشد) و با کمک جو زی، مدیر خلاقیت Elle، هر هفته تصمیم میگیرد که چه کسی حذف شود.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد بیانیه ابتدایی برنامه در مورد تاثیر مجلات مد مانند Elle صحبت کنند: آنها قدرت این را دارند که شما را به سمت چیزهایی مثل کیفهای جدید مد روز، کفشهای داغ و ضروری، یا جدیدترین طراحیهای روی صحنه مد سوق دهند. آیا با این ارزیابی موافق هستید؟ آیا تا به حال فکر کردهاید که نشریات چاپی بر خوانندگان خود تاثیرگذارند؟ و اگر چنین است، آیا برعکس آن نیز صادق است؟ آیا ما به عنوان خوانندگان، فاقد قدرت هستیم؟ این برنامه چه پیامهای دیگری را منتقل میکند؟ چگونه باعث میشود در مورد خودتان و سبک شخصیتان احساس کنید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که بزرگترین نگرانیها در این مجموعه رقابتی واقعیت، تمرکز وسواسگونه بر برندهای مد و پیام کلی آن است که ظاهر بر محتوا برتری دارد. ظاهر اساساً همه چیز است و این برنامه عملاً به عنوان یک تبلیغ مداوم برای مجله Elle عمل میکند؛ شرکتکنندگان برای یک موقعیت شغلی پردرآمد در آن رقابت میکنند و توسط مدیران ارشد مجله داوری میشوند. همچنین برخی الفاظ خفیف و نوشیدن اجتماعی گاه به گاه نیز وجود دارد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این نمایش به وضوح از پرادا الهام گرفته شده است (که خود از کتاب پرفروش لورن وایزبرگر الهام گرفته شده است). و درست مثل کتاب و فیلم، استایلیستا هیجانانگیز، باشکوه و شیک به نظر میرسد. اما پس از هیجان اولیه، نمایش خود را به عنوان یک برنامه واقعنمای مدمحور دیگر با همان مجموعهای از "شخصیتهای" عجیب و غریب که سعی در تحقق رویاهایشان دارند و برای این کار هر کاری را انجام میدهند، نشان میدهد. در مورد اینکه نمایش تا چه حد شخصیت اسلویی را بزرگنمایی میکند تا او را مانند ملکهای یخی که نمیتوان از او راضی شد، نشان دهد، فقط یک کارمند واقعی ال میتواند با اطمینان نظر دهد.یکی از جالبترین جنبههای استایلیستا این است که به مخاطبان نگاهی به تجارت فروش سبک میدهد. در این راستا، این برنامه پنهان نمیکند که مجلات مدی مثل ال تأثیر قابل توجهی بر نحوه لباس پوشیدن ما و در نتیجه چیزهایی که ما میخریم، دارند. کاملا برعکس: استایلیستا به نظر میرسد که از این قدرت با شادی بیپرده لذت میبرد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.