شمشیرزن دورهگرد: آغاز
Rurouni Kenshin: Final Chapter Part II - The Beginning
۱۵+
مناسب برای بالای ۱۵ سال
درباره فیلم
اکشن
ماجراجویی
درام
تاریخی
عاشقانه
قبل از اینکه یک محافظ شود، کِنشین یک قاتل ترسناک به نام باتوسای است، اما داستان او تغییر میکند وقتی با تاموئه یوکیشیرو، دختری مهربان، ملاقات میکند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: زیاد
خیلی خونین است، خون زیادی ریخته میشود، صحنههای زیادی از مبارزه با شمشیر وجود دارد، و چند صحنهای هم هست که در آن اندام افراد قطع میشود. بهطور کلی خون بیشتری نسبت به فیلم «فاینال» دارد، چون در «فاینال» باتوسای دیگر آدم نمیکشد. اما در این فیلم این کار را میکند.
ترس: متوسط
این فیلم به دلیل گذشتهی کِنشین به عنوان یک قاتل و مرگ توموئه، تاریکتر از فیلمهای قبلی است.
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
این فیلم شامل هیچ صحنهای از توهین یا الفاظ زشت نیست.
این فیلم شامل صحنههایی از جرم و جنایت است، به ویژه در رابطه با شخصیت اصلی، Kenshin. او در گذشته یک قاتل بوده و با خشونت و قتل دست و پنجه نرم کرده است. این جنایات در طول فیلم به تصویر کشیده میشوند و به ویژه در صحنههایی که Kenshin با گذشتهاش مواجه میشود، برجسته میشوند. به عنوان مثال، در یک صحنه، Kenshin در مورد گذشتهاش با یک دوست صحبت میکند و به این موضوع اشاره میکند که چگونه در گذشته مرتکب قتل شده است.
در این فیلم، صحنههایی از نوشیدن الکل وجود دارد، اما به نظر نمیرسد که مصرف الکل در مرکز توجه باشد. به عنوان مثال، در یک صحنه، شخصیت اصلی و عشق او در حالی که در یک مهمانی هستند، شراب مینوشند. با این حال، این صحنهها کوتاه و جزئی هستند و الکل نقش مهمی در فیلم ندارد.
این فیلم شامل صحنهای است که رابطه جنسی را نشان میدهد، اما به طور کلی بر روی داستان و روابط شخصیتها تمرکز دارد.
هیچ صحنهای از قمار یا شرطبندی در این فیلم وجود ندارد. شخصیتها درگیر فعالیتهای قماربازی نیستند و هیچ اشارهای به قمار یا شرطبندی در فیلم وجود ندارد.
این فیلم شامل هیچ صحنهای از مصرف سیگار یا مواد مخدر نیست.
این فیلم شامل صحنههایی از ناامیدی و افسردگی است، به ویژه در رابطه با شخصیت اصلی، Kenshin. او با گذشتهای از قتل و خشونت دست و پنجه نرم میکند و با احساس گناه و پشیمانی درگیر است. این احساسات در طول فیلم به تصویر کشیده میشوند و به ویژه در صحنههایی که Kenshin با گذشتهاش مواجه میشود، برجسته میشوند. به عنوان مثال، در یک صحنه، Kenshin در مورد گذشتهاش با یک دوست صحبت میکند و احساسات پشیمانی و افسردگی خود را ابراز میکند.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که به خودکشی اشاره میکند، اما به نظر نمیرسد که خودکشی در مرکز توجه باشد. به عنوان مثال، در یک صحنه، Kenshin در مورد گذشتهاش صحبت میکند و به این موضوع اشاره میکند که چگونه میتوانست خودکشی کند، اما تصمیم گرفت که زندگی کند. با این حال، این صحنهها کوتاه و جزئی هستند و خودکشی نقش مهمی در فیلم ندارد.
الگوی مثبت: متوسط
این فیلم شامل شخصیتهای مثبت است، به ویژه در رابطه با Kenshin. او با گذشتهای از قتل و خشونت دست و پنجه نرم میکند، اما در نهایت تصمیم میگیرد که زندگی خود را تغییر دهد و از خشونت دوری کند. این تغییر در شخصیت Kenshin به عنوان یک الگوی مثبت به تصویر کشیده میشود. با این حال، این فیلم همچنین شامل شخصیتهای منفی است که ممکن است برای برخی مخاطبان نامناسب باشد.
پیام مثبت: متوسط
این فیلم شامل پیامهای مثبت است، به ویژه در رابطه با تغییر و رستگاری. شخصیت اصلی، Kenshin، با گذشتهای از قتل و خشونت دست و پنجه نرم میکند، اما در نهایت تصمیم میگیرد که زندگی خود را تغییر دهد و از خشونت دوری کند. این تغییر در شخصیت Kenshin به عنوان یک پیام مثبت به تصویر کشیده میشود. با این حال، این فیلم همچنین شامل صحنههایی از خشونت و قتل است که میتواند برای برخی مخاطبان نامناسب باشد.
خلاصه فیلم
ویرایشقبل از اینکه یک محافظ شود، کِنشین یک قاتل ترسناک به نام باتوسای است، اما داستان او تغییر میکند وقتی با تاموئه یوکیشیرو، دختری مهربان، ملاقات میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.