درباره فیلم
درام
بررسی غیرقابل قضاوت از نیروهای محرکه رفتار انسان در مواجهه با ناشناختهها، از نحوه درک ما از دیگران و نحوه ارتباط ما با آیندهای ناآرام.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: کم
مردی هل داده میشود و به زمین میافتد.
ترس: کم
مردی را میبینیم که بعد از خودکشی به یک درخت آویزان شده است.
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که به خودکشی اشاره میکند، اما این صحنهها خیلی برجسته نیستند. به عنوان مثال، در یک صحنه، رودولف، پسر ماتیاس، از یک ترس حلنشده رنج میبرد و نمیتواند صحبت کند. در صحنه دیگری، یک مرد را میبینیم که پس از خودکشی، از درخت آویزان است. این صحنهها نشاندهنده افکار خودکشی و پیامدهای آن است.
این فیلم شامل برخی کلمات توهینآمیز و ناسزا است، اما به نظر نمیرسد که استفاده از این کلمات به طور کلی در مرکز توجه فیلم قرار داشته باشد. برای مثال، در فیلم به خشونت کلامی علیه خارجیها و مهاجران اشاره شده است، اما به نظر نمیرسد که این موارد به طور خاص شامل توهینهای شدید یا ناسزاگوییهای شدید باشد.
در این فیلم، هیچ صحنهای از قمار، شرطبندی، یا بازیهای قمار وجود ندارد.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشاندهنده نوشیدن الکل است، اما این صحنهها خیلی برجسته نیستند. به عنوان مثال، در یک صحنه، کارگران کارخانه در حال نوشیدن آبجو از بطری هستند.
این فیلم شامل برخی صحنههای برهنهگرایی و برهنگی است، اما به نظر نمیرسد که برهنگی به طور کلی در مرکز توجه فیلم قرار داشته باشد. برای مثال، در یک صحنه، ما شاهد هستیم که یک زن به طور کامل برهنه است، اما به نظر نمیرسد که این صحنه به طور خاص شامل برهنگی شدید یا تحریککننده باشد.
این فیلم شامل صحنههایی است که نشاندهنده افسردگی و ناامیدی است. به عنوان مثال، کاراکتر اصلی، ماتیاس، پس از بازگشت از کار در آلمان، با همسرش آنا روبرو میشود که از او دوری کرده است و با پسرشان رودولف که از یک ترس حلنشده رنج میبرد، تنها مانده است. ماتیاس همچنین با معشوقه سابقش، چیلا، روبرو میشود که مدیر کارخانهای است که در آن کار میکند. این صحنهها نشاندهنده ناامیدی و افسردگی در زندگی شخصیتها است.
این فیلم شامل برخی صحنههای مصرف الکل است، اما به نظر نمیرسد که مصرف الکل به طور کلی در مرکز توجه فیلم قرار داشته باشد. برای مثال، در یک صحنه، ما شاهد هستیم که برخی شخصیتها در حال نوشیدن الکل از بطری هستند، اما به نظر نمیرسد که این موارد به طور خاص شامل مصرف الکل شدید یا خطرناک باشد.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشاندهنده جرم و جنایت است، اما این صحنهها خیلی برجسته نیستند. به عنوان مثال، ماتیاس در ابتدای فیلم، با سر به سرپرستش در کارخانه در آلمان برخورد میکند و او را به زمین میاندازد. در صحنه دیگری، تهدید به قتل وجود دارد. این صحنهها نشاندهنده خشونت و جرم است.
الگوی مثبت: متوسط
در این فیلم، شخصیتهای مثبت و منفی وجود دارد، اما این صحنهها خیلی برجسته نیستند. به عنوان مثال، ماتیاس در ابتدای فیلم، با سر به سرپرستش در کارخانه در آلمان برخورد میکند و او را به زمین میاندازد. در صحنه دیگری، تهدید به قتل وجود دارد. این صحنهها نشاندهنده شخصیتهای منفی است. با این حال، در صحنههای دیگر، شخصیتها با یکدیگر همدردی میکنند و به یکدیگر کمک میکنند. به عنوان مثال، چیلا تلاش میکند تا کارگران مهاجر را در کارخانه خود استخدام کند و از آنها در برابر تبعیض حمایت کند. این صحنهها نشاندهنده شخصیتهای مثبت است.
پیام مثبت: متوسط
در این فیلم، پیامهای مثبت و امیدوارکننده وجود دارد، اما این صحنهها خیلی برجسته نیستند. به عنوان مثال، در یک صحنه، رودولف، پسر ماتیاس، از یک ترس حلنشده رنج میبرد و نمیتواند صحبت کند. در صحنه دیگری، یک مرد را میبینیم که پس از خودکشی، از درخت آویزان است. این صحنهها نشاندهنده پیامدهای ترس و افسردگی است. با این حال، در صحنههای دیگر، شخصیتها با یکدیگر همدردی میکنند و به یکدیگر کمک میکنند. به عنوان مثال، چیلا تلاش میکند تا کارگران مهاجر را در کارخانه خود استخدام کند و از آنها در برابر تبعیض حمایت کند. این صحنهها نشاندهنده پیامهای مثبت و امیدوارکننده است.
خلاصه فیلم
ویرایشبررسی غیرقابل قضاوت از نیروهای محرکه رفتار انسان در مواجهه با ناشناختهها، از نحوه درک ما از دیگران و نحوه ارتباط ما با آیندهای ناآرام.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.