درباره فیلم
رازهای تبلیغات تلویزیونی فاش شد؛ مناسب برای کودکان بزرگتر.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشاما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! به نوعی، پیتچمن در هسته خود، در مورد این است که آن عبارت نمادین چگونه بخشی از واژگان فرهنگی ما شده است. مجریان برنامههای تبلیغاتی بیلی مِیز و آنتونی سالی سالیوان با مخترعان محصولات مختلف عجیب و غریب برای ساخت آگهیهای بازاریابی مستقیم همکاری میکنند. این مجموعه مستند، فرآیند را از ایده اولیه مخترع تا نحوه ساخت برخی از محصولات و در نهایت عملکرد آنها در بازار به تصویر میکشد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد این صحبت کنند که این برنامه چه چیزی در مورد نحوه بازاریابی محصولات به بینندگان آموزش میدهد. مجریان از چه تاکتیکهایی استفاده میکنند؟ این چگونه بر درک شما از محصولی که آنها نمایش میدهند، تاثیر میگذارد؟
- روشهای توصیفشده در اینجا تا چه حد با روشهای مورد استفاده در تبلیغات متداول شباهت و تفاوت دارند؟ کدام یک تأثیر بیشتری بر شما دارد؟ چرا؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این نمایش درباره نحوه ساخت تبلیغات برای محصولات سفارش مستقیم ممکن است شما را وادار کند تا دفعه بعد که یک تبلیغ تلویزیونی میبینید، دو بار فکر کنید. همانطور که انتظار میرود، بسیاری از محصولات دنیای واقعی در آن به نمایش گذاشته شدهاند و برخی از ترفندهای تجاری این صنعت فاش میشوند. اگرچه این موضوع ممکن است برای بسیاری از کودکان جذاب نباشد، اما محتوای نامناسب سنی زیادی در آن وجود ندارد، به جز چند فحش سانسور شده و نوشیدنیهای گاه و بیگاه در جشنها. بین مجریان بحث و جدل زیادی وجود دارد، اما با قصد بدخواهانه نیست.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
پیچمن به طور شگفت آوری سرگرم کننده است. در حالی که تماشای مشاجره مِیز و سالیوان ممکن است بعد از یکی دو قسمت آزار دهنده شود، اما فرآیند جالبی است و داستان سرایی آن تمیز و حتی گاهی خنده دار است. و مصاحبه های جذاب زیادی با مخترعان وجود دارد.در حالی که مجریان برنامه به وضوح از نقش خود در کمک به مخترعان برای تحقق رویاهایشان لذت میبرند، اما بر محصولات نیز تأکید زیادی دارند. با این حال، بسیاری از این محصولات برای بهبود زندگی مردم طراحی شدهاند، و در نهایت، همین موضوع است که فروش را تضمین میکند، بنابراین، در هر صورت، یک موقعیت برد-برد است، چه با پیشنهادهای ویژه و چه بدون آن.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.




































