درباره فیلم
موسیقیدان خبره، میزبان مهمانان بزرگ است؛ اما گاهی از الفاظ نامناسب استفاده میکند.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشبرنامه تلویزیونی «صدا را ببین با مارک رانسون» به بررسی تاثیر فناوریهای مختلف بر موسیقی پاپ در طول سالها میپردازد. رانسون در هر قسمت به جنبهای متفاوت از موسیقی میپردازد، از اتو-تیون تا ریورب و سینتیسایزرها، و با دعوت از موسیقیدانان و متخصصان، معرفی جذابی از جنبههای ترانهسرایی و تولید موسیقی ارائه میدهد که ممکن است در غیر این صورت برای بینندگان نادیده گرفته شود.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد فناوری در موسیقی صحبت کنند. آیا تماشای Soundchange نحوه تفکر شما در مورد ساخت یا گوش دادن به موسیقی را تغییر داد؟ چه جنبههایی از آهنگسازی و تولید برای شما جدید بود؟ آیا چیزی شما را شگفتزده کرد؟
- برخی از روشهایی که هنرمندان برجسته با فناوری آزمایش یا نوآوری کردند چیست؟ این چگونه صدای موسیقی را تغییر داد؟ برخی از انتخابهای موفق بهخصوص کدام بودند؟ چه چیزی آنها را موفق کرد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که «تماشای صدا با مارک رانسون» مجموعه مستندی است در مورد استفاده از فناوری در موسیقی. هر قسمت به موضوع متفاوتی میپردازد. برای مثال، فصل اول قسمتهایی دارد در مورد اتو-تیون، سمپلینگ، ریورب، سینتیسایزر، درام ماشین و دیستورشن. این مجموعه با میزبانی هنرمند و تهیهکننده، مارک رانسون، به بررسی استفاده از این نوآوریها در طول تاریخ موسیقی پاپ و همچنین استفاده از آنها در موسیقی معاصر میپردازد. رانسون هنرمندان برجسته، مهندسان استودیو، مخترعان و دیگر متخصصان را دعوت میکند تا به بینندگان معرفی جامعی از هر موضوع ارائه دهند. گاهی الفاظ نامناسب هم به کار میرود، از جمله «لعنتی».
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در بسیاری از مستندهای موسیقی، هنرمندان کمتر شناختهشده در مورد آهنگهای محبوب صحبت میکنند؛ اما در اینجا، مارک رانسون مستقیماً به سراغ منابع اصلی میرود. برنامه «شنیدن صدا با مارک رانسون» به دلیل دسترسی رانسون، در میان همتایان خود متمایز است. به عنوان مثال، در قسمت مربوط به نمونهبرداری، رانسون هنک شاکلی از بمب اسکاد و اعضای زنده گروه بیستی بویز را به برنامه دعوت میکند، هنرمندانی که در خلق دو آلبوم از سه آلبوم مقدس هیپهاپ در زمینه نمونهبرداری دست داشتهاند (آلبوم «ملت دشمن» از گروه پابلیک انمی، آلبوم «سه فوت بالاتر» از گروه دیلا سول و آلبوم «فروشگاه پل» از گروه بیستی بویز). بنابراین، این مجموعه حسی از صمیمیت و فوریت را القا میکند که در بیشتر مستندهای مشابه وجود ندارد، و به آن اجازه میدهد تا بینش جدیدی به موضوعاتی که به خوبی پوشش داده شدهاند بدهد و به مکانهای روشنگری سفر کند که دیگران هرگز قادر به رسیدن به آن نیستند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.