درباره فیلم
برنامه تغییر چهره آژانس مدلینگ پر است از فریاد و ناسزا.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشREMODELED یک مجموعه مستند واقعی است که در آن پل فیشر، یکی از افراد داخلی صنعت مدلینگ، تلاش میکند تا صنعت مدلینگ را از طریق تغییر آژانسهای مختلف، دگرگون کند. این پیشکسوت صنعت، 50 آژانس کوچک از سراسر جهان را به هم متصل کرده و شبکهای به نام The Network را ایجاد کرده است. فیشر امیدوار است که این شبکه بتواند از دست دادن مدلهای موفق آژانسهای کوچک به آژانسهای بزرگ نیویورک و لس آنجلس جلوگیری کند. این شبکه همچنین به مدلهای آیندهدار آژانسهای عضو شبکه در پیشرفت حرفهایشان کمک میکند. هر هفته فیشر، آنا آلشبک، دستیار بخش "چهرههای جدید" شبکه، و جوزف، راننده و دستیار اداری فیشر، به یکی از آژانسهای عضو شبکه سر میزنند تا استراتژی تجاری آن را ارزیابی کرده و به آن یک بازسازی مورد نیاز را ارائه دهند. در همین حال، خانم اولگا تاوارز، معاون و جی.تی.، مدیر بخش "چهرههای جدید" شبکه، با مدلهای آیندهدار و منتخب از آژانسهای عضو شبکه کار میکنند تا به شروع حرفهای آنها کمک کنند. این کار در همه جا دشوار است، اما فیشر و تیمش متعهد به ایجاد نسل بعدی سوپرمدلها و تغییر شیوههای فعلی صنعت مدلینگ هستند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد کسبوکار مدلینگ در رسانهها صحبت کنند. چرا مردم علاقهمند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت مدلینگ هستند؟ چه چیزی مدلینگ را به یک موضوع جذاب برای یک برنامه واقعنمایانه تبدیل میکند؟ این برنامهها تا چه حد در نمایش صنعت مدلینگ واقعگرا هستند؟
- چه نوع پیام هایی در مورد جذابیت افراد در این قبیل برنامه ها ارائه می شود؟ آیا این ظاهرها برای بیشتر افراد واقع گرایانه است؟ والدین: چگونه می توانیم در مورد تصاویر رسانه ای و تصویر مثبت از بدن صحبت کنیم؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این مجموعه مستند دربارهٔ تغییر و تحول در آژانسهای مدلینگ شامل فریادهای زیادی است و از زبان نامناسب استفاده میکند (مانند کلمات «جهنم» و «خر»). کلمات تندتر سانسور شده و دهان افراد در هنگام گفتن این کلمات تار میشود. در حالی که این مجموعه بیشتر بر جنبههای صنعتی کسبوکار تمرکز دارد، اما داستانهایی دربارهٔ مدلهای جوان و در حال رشد را نیز به تصویر میکشد. این مجموعه به مجلات مد مانند GQ و Seventeen و همچنین طراحانی مانند تامی هیلفیگر اشاره میکند. برخی از تصاویر مدلینگ شامل زنان در مایوهای جذاب و مردان بدون پیراهن هستند، با این حال بهطور شگفتانگیزی بحثی دربارهٔ نوع بدن، زیبایی یا مسائل دیگر مرتبط با مدلینگ وجود ندارد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
بازسازی شده، آنچه را که برای داشتن یک آژانس مدلینگ موفق لازم است، برجسته میکند، از جمله دانستن تمام جزئیات صنعت مد، آمادهسازی مدلها برای انتخاب، و جلوگیری از امضای مدلهای قابل رزرو با رقبا. همچنین برخی از فشارهایی را که مدلها هنگام تلاش برای ورود به تجارت با آن مواجه هستند، مانند آمادگی برای رد شدن مداوم، نشان میدهد.متاسفانه قسمتهایی از برنامه که بر تلاشهای فیشر برای «تغییر» آژانسها تمرکز دارند، از تکرار و نگرش نامطلوب بیش از حد فیشر رنج میبرند. قسمتهایی که به مدلهای جدیدی که با طراحان تماس میگیرند، هدف قرار میدهند، جالبتر هستند، اما خیلی عمیق نمیشوند. با این حال، بینندگانی که از دنیای مدلینگ و مد سرگرم میشوند، بدون شک دستکم بخشهایی از این نگاه کنجکاوانه به دنیای مدلینگ را تماشایی خواهند یافت.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.