تصاویر فیلم




پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: زیاد
ترس: زیاد
ناهنجاری اجتماعی: خیلی زیاد
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشدر آتلانتای سال ۱۹۷۰، فیلم شب مبارزه، داستان سرقت مسلحانه معروفی را بازگو میکند که در حین مبارزهای از محمد علی کلی اتفاق افتاد. شرطبند کوچک، مرغیمرد (کوین هارت، جومانجی) با جرایم سازمانیافته درگیر میشود تا زندگی بهتری برای خانوادهاش فراهم کند، اما خیلی زود درگیر ماجرایی فراتر از حد تصورش میشود.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد محمد علی صحبت کنند. تا چه اندازه با محمد علی آشنا هستید؟ چرا او مهم است؟ این مجموعه او را چگونه به تصویر میکشد؟ این داستان در چه مرحلهای از زندگی حرفهای او اتفاق میافتد؟
- هر یک از شخصیتها در شب مبارزه چه دیدگاهی را نمایندگی میکنند؟ چگونه شخصیتها ارزشهای اخلاقی و اخلاقی خود را نشان میدهند؟ این ارزشها در طول سریال چگونه تغییر میکنند؟
- چرا فکر میکنید این سازندگان تصمیم گرفتند که حالا این داستان را بگویند؟ این داستان چه چیزی در مورد آمریکا در عصر حاضر به ما میگوید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که شب مبارزه: سرقت بزرگ یک درام جنایی با بازی کوین هارت، ساموئل ال. جکسون و تاراجی پی. هنسون است. این مجموعه بر اساس داستان واقعی سرقت مسلحانهای ساخته شده که در حین یک مسابقه بوکس محمد علی در آتلانتا در سال 1970 اتفاق افتاده است. این مجموعه با حضور ستارگان مشهور، بر تنشهای نژادی در جنوب در آغاز دهه 70 تمرکز دارد. شب مبارزه شامل خشونت با اسلحه، برهنگی (زنان در یک کلوپ استریپتیز و باسن برهنه مردان نشان داده میشوند) و فحاشی شدید است، از جمله کلمات لعنتی، احمق، آشغال، و غیره.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
بین یک پیشفرض جذاب و یک گروه بازیگران فوقالعاده، یک درام جنایی که حول یک مبارزه محمد علی شکل گرفته، همه عناصر لازم برای یک مجموعه عالی را دارد. اما شب مبارزه هرگز واقعاً به نظر نمیرسد که بداند با همه ایدهها و استعدادهایش چه کند، به جز اینکه آنها را در لباس و مدل موی دهه 70 بپوشاند. این مجموعه که از یک پادکست اقتباس شده، به نظر میرسد که تلاش کمی برای کشف اینکه چگونه میتوان تعلیق یا درام را در یک برنامه تلویزیونی واقعی ساخت، انجام داده است. در عوض، همه تلاش صرف مسائل سطحی میشود، به طوری که از زبان بصری بلکسپلویتشن به روشی استفاده میکند که هرگز واقعاً به نتیجه نمیرسد. جالب است که یک مجموعه درباره محمد علی، کسی که سبک و محتوا به طرز شگفتانگیزی در او درهم تنیده شده بود، به این صراحت یکی را بر دیگری ترجیح میدهد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.