تیم هات ویلز: مسابقه حماسی را بسازید
Team Hot Wheels: Build the Epic Race
۶+
مناسب برای بالای ۶ سال
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: کم
ترس: کم
ناهنجاری اجتماعی: خیلی کم
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشاعضای تیم هات ویلز مشتاقانه منتظر پیروزی در مسابقه حماسی در شهر هات ویلز هستند. اما دزدان جادهای نقشههای دیگری در سر دارند. آنها میخواهند در مسابقه پیروز شوند و تمام غنائم شهر هات ویلز را تصاحب کنند و برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد -- حتی به اندازه فرستادن یک میمون برای نفوذ به تیم هات ویلز و اخراج وایات به خاطر رفتارهای بیپروایش. حالا نوبت تیم هات ویلز است تا در مسابقه حماسی پیروز شود، دزدان جادهای را شکست دهد و شهر هات ویلز را امن نگه دارد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد کارتونهایی که بر اساس اسباببازیها ساخته شدهاند، صحبت کنند. چرا شرکتهای اسباببازی چنین برنامههایی را تولید میکنند؟
- شخصیتها چگونه نشان میدهند که رانندگی با ماشینهای هات ویلز «خیلی باحال» است؟
- آیا فکر میکنید بازاریابی آگاهانه محصولات به کودکان خردسال اخلاقی است؟ چرا، یا چرا نه؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که تیم هات ویلز: ساخت مسابقه حماسی یک انیمیشن کوتاه در سال ۲۰۱۵ است که چیزی فراتر از یک تبلیغ تجاری هات ویلز برای کودکان نیست. والدینی که حتی با روشهای مستقیم بازاریابی محصولات برای کودکان آشنا هستند، از جسارت این فیلم ماتل که برای نشان دادن «خوشتیپی» هات ویلز به کودکان طراحی شده، شگفتزده خواهند شد. یکی از اعضای تیم هات ویلز حتی میگوید: «به نظر میرسد همین دیروز بود که ما بچههای معمولی بودیم. حالا، ما قهرمان هستیم!» در حالی که با حداکثر سرعت در حال مسابقه دادن با ماشینش است. به طور غیرمنتظرهای، رانندگی با سرعت بیش از حد به عنوان یک چیز خوب نشان داده میشود، و مسابقات ماشین، تصادفات و سوانح زیادی وجود دارد. همچنین، قسمت بالایی بدن یک کودک به طور مختصر نشان داده میشود، و یک خبرنگار همه لباسهایش را به جز شورتش از دست میدهد وقتی ماشینهای سریع از کنارش رد میشوند. خشونت کارتونی زیادی وجود دارد -- دزدان دریایی شمشیرهایشان را به سمت مسافران اتوبوس میکشند و با آچار به سر شخصیتها ضربه میزنند. به طور کلی، این فیلم به طور خاص برای ایجاد چیزی در کودکان ساخته شده که صنعت تبلیغات آن را «عامل آزاردهنده» مینامد، که در آن کودکان بدون وقفه والدینشان را اذیت میکنند تا محصولاتی را که در رسانهها میبینند، بخرند. برای آگاهی از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این چیزی نیست جز یک تبلیغ ۴۴ دقیقهای هدفمند برای کودکان. در ابتدای فیلم، گیج (با صدای گرنت جرج)، رهبر تیم هات ویلز، فریاد میزند: «انگار همین دیروز بود که ما بچههای معمولی بودیم. حالا قهرمان هستیم!» پیام آشکار اینجا این است که اگر فرزند شما محصولات هات ویلز بخرد، او هم به همان اندازه «خوشتیپ» و قهرمان خواهد بود، مثل بچههای تیم هات ویلز. این واقعیت که هیچ دختری در تیم هات ویلز نیست، نشان میدهد که این محصول برای پسران ۴ تا ۹ سال بازاریابی شده است، و این را هم در نظر بگیرید که گاهی شوخیهای کودکانه و خشونت کارتونی و نمایش رانندگی با سرعتهای بسیار بالا هم در آن وجود دارد.برای والدینی که با ماشینهای هات ویلز بزرگ شدهاند، شاید هیچکدام از این موارد بهخصوص مشکلساز نباشد. اما برای والدینی که نگران نحوه استفاده صنعت تبلیغات از روشهایی مانند «فاکتور ناگ» برای بازاریابی مستقیم محصولات به کودکان، بدون دخالت بزرگسالان در این موضوع هستند، این کارتون بهشدت آشکار است.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.