درباره فیلم
سریال رنو، سرگرمکننده و فرمولمحور با فحشهای سانسورشده و برندسازی.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشمجموعه تلویزیونی واقعگرای BIG RV REMIX درباره یک زوج آتلانتایی است که بازطراحیهای شگفتانگیزی از وسایل نقلیه بزرگ انجام میدهند. رپر بیگ بوی و شریک تجاریاش جنیس فیسون، شرکت تریلرهای سلبریتی را اداره میکنند، شرکتی که در سفارشیسازی RVها، اتوبوسها و وسایل نقلیه بزرگ دیگر تخصص دارد. پس از ملاقات با مشتریان برای تعیین نیازهای خاص و بودجه حداکثر آنها، فیسون مستقیما با سازنده دیوید جی. واسکز و تیمش کار میکند تا داخل وسیله نقلیه را بهروزرسانی و بازطراحی کند تا تمام نیازهای مشتری را برآورده کند. بیگ بوی نیز ایدههایی برای ایجاد یک عامل «واو» در وسیله نقلیه ارائه میدهد تا آن را متمایز کند. همهاش کار سخت و شکستهای گاهبهگاه است، اما تیم با هر بازسازی، مشتریان را خوشحال میکند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد زندگی، کار و سفر تمام وقت در یک اتوبوس یا خودروی تفریحی صحبت کنند. مزایای آن چیست؟ معایب آن کدامند؟
- آیا از بازسازیهای نمایش داده شده در برنامه بزرگ بازسازی وسایل نقلیه تفریحی (Big RV Remix) خوشتان میآید؟ آیا از امکانات و تجهیزات داخل این وسایل نقلیه تفریحی و تریلرها شگفتزده شدهاید؟ اگر فرصت زندگی یا سفر با یکی از این وسایل نقلیه را داشتید، چه ویژگیهایی را در طراحی آن میخواستید گنجانده شود؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که بیگ آر وی ریمیکس یک مجموعه بازسازی بدون فیلمنامه است که شامل برخی الفاظ بد و نشانهای تجاری فراوان است. این مجموعه وسیلهای تبلیغاتی برای کمپانی کلایمب اینترتینمنت الالسی و دیگر شرکتهایی است که در بازسازیها مشارکت میکنند. همچنین این مجموعه بر خلاقیت و حل مسئله در حالی که مثبت میماند تمرکز دارد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
مجموعه سرگرمکننده، هرچند قابل پیشبینی، یک کسبوکار کوچک را نشان میدهد که بازسازیهای بزرگی بر روی وسایل نقلیه تفریحی، تریلرها و دیگر وسایل نقلیه انجام میدهد که متناسب با خواستههای افرادی است که رانندگی، کار و زندگی در آنها را انجام میدهند. مشتریان معمولاً نیازهای منحصربهفردی دارند و تیم با ایدههای طراحی خلاقانهای برای برآورده کردن آنها روبرو میشود. البته، رونمایی بزرگ در پایان همیشه سرگرمکننده است. اما هر قسمت ۳۰ دقیقهای از این مجموعه از فرمول یکسانی پیروی میکند که تیم را ملزم به مواجهه با چالشهای مشابه میکند و باعث میشود تکراری به نظر برسد. با این حال، این مجموعه مثبتی است که برای کسانی که از برنامههای بازسازی لذت میبرند، جذاب خواهد بود.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.