پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشمن میخوام تو برگردی یک کمدی رمانتیکه که با دو تا جدایی شروع میشه. امّا خندهدار و پراکنده، اما (جنی اسلیت) در یک برانچ با نوح (اسکات ایستوود)، دوست پسرش که بیش از یک ساله باهاش رابطه داره، وقتی که به آرومی توضیح میده که اونو به خاطر یک زن با انگیزه و با برنامه که صاحب یک قنادی پای هست، ترک میکنه. در همین حال، پیتر (چارلی دی) با ثبات و شیرین، در یک مهمانی تولد برای برادرزاده دوست دخترش، آن (جینا رودریگز) که شش ساله باهاش رابطه داره، وقتی که اونو به خاطر هیجان و خودجوشی ترک میکنه. اما و پیتر به زودی متوجه میشن که دوست دخترهای سابقشون عکسهایی با علایق جدیدشون منتشر کردن و خودشونو در حالی که در راهرو اضطراری ساختمانشون گریه میکنن، پیدا میکنن. در حالی که در حال همدردی کردن در مورد اینکه بدون هیچ تشریفاتی ترک شدن، "دومپیها" به سرعت در غم بعد از جداییشون دوست میشن ("خواهران غمگین" خودشونو صدا میکنن). در نهایت، پیتر و اما تصمیم میگیرن که یک پیمان به سبک غریبهها در قطار ببندن تا رابطههای فعلی دوست دخترهای سابقشونو خراب کنن -- اما با اغوا کردن دوست پسر جدید آن، لوگان (مانی جاسینتو)، معلم درام مدرسه راهنمایی و پیتر با تبدیل شدن به مشتری تمرین شخصی نوح و اشاره به عیبهای ظریف دوست دختر جدیدش جینی (کلارک باکو).
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد نحوه نمایش مصرف مواد در فیلم «I Want You Back» صحبت کنند. آیا مصرف الکل، سیگار کشیدن و مواد مخدر در فیلم عواقبی دارد؟ چرا این موضوع مهم است؟
- به نظر شما منظور اما از این حرفش چیه که میگه دنبال «اون کسیه که ماسک ایمنی هواپیما رو بهش بده»؟ فکر میکنی این روش سالمی برای نگاه به عشق هست؟
- در این بحث، به بررسی رشد شخصیتهای اصلی در طول فیلم و درسهایی که از طرح اشتباه خود میآموزند، بپردازید.
- چگونه شخصیتها همدلی را ابراز میکنند؟ چرا این یک قدرت شخصیت مهم است؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که من تو را میخواهم بازگشت یک کمدی رمانتیک با بازی چارلی دی و جنی اسلیت در نقش دو غریبهای است که اخیراً توسط شریکهایشان ترک شدهاند و قول میدهند که به یکدیگر کمک کنند تا روابط جدید شریکهای سابقشان را خراب کنند تا شانس بازگشت به "عشق واقعی" خود را داشته باشند. انتظار زبان بالغانه، موقعیتهای جنسی و مصرف مواد را داشته باشید. بیش از یک ده بار کلمه "فحش" به کار رفته است، به علاوه "س--ت"، "ک--س"، "آ--ول"، "آلت" و موارد دیگر. صحنههای جنسی خیلی گرافیکی نیستند اما شامل مردان بدون پیراهن و زنان با سوتین میشود، همچنین شروع یک رابطه سهنفره و صحنهای از باسن برهنه یک مرد (که نشان میدهد او کاملاً برهنه است). یک ضربه ناگهانی وجود دارد و مقدار زیادی خون تقلبی در یک نمایش موزیکال مدرسه راهنمایی. شخصیتهای بزرگسال مقدار زیادی الکل مصرف میکنند، گاهی اوقات بیش از حد، و در یک مورد دو مرد الکل مصرف میکنند و مواد مخدر میکشند در حالی که با زنان جوانی وقت میگذرانند که فکر میکنند در اوایل دهه ۲۰ سالگی هستند اما در واقع دانشآموزان زیر سن قانونی دبیرستانی هستند. بزرگسالان سعی میکنند سیگار بکشند اما به یاد میآورند که از آن متنفرند. در یک صحنه، یک بزرگسال به یک دانشآموز مدرسه راهنمایی میگوید سیگار را از دهانش بیرون بیاورد. اگرچه شخصیتهای اصلی برنامهای مخفیانه و انتقامجویانه دارند، اما در نهایت اشتباه خود را میفهمند و فیلم در نهایت تشویق به گفتگوهای باز و صادقانه در مورد انتظارات، به ویژه در مورد عشق و روابط میکند. برای آگاهی از فیلمهای مشابه، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در این کمدی رمانتیک جذاب، دِی و اسلیت درخشان هستند، درباره دو نفری که به آرامی به هم علاقهمند میشوند در حالی که رابطههای فعلی معشوقههای سابقشان را خراب میکنند. در داستان آیزاک آپتاکر و الیزابت برگر، نویسندگان فیلمنامه، زیرمتنی شیرین و معنادار وجود دارد، حتی اگر درباره طرح فریبکارانهای برای جدایی دو زوج باشد. اسلیت و دی فقط بازیگران کمدین بااستعداد نیستند، بلکه توانایی عاطفی نشان دادن احساسات کسی که به تازگی ترک شده است را هم دارند: احساس گمشدگی، سردرگمی و افسردگی. در کمدی این فیلم، فراتر از عنصر سطحی که هر دو شخصیت اصلی معشوقههای سابقشان را در اینستاگرام تعقیب میکنند و پیدا میکنند، اصالت وجود دارد. جیسون آرلی، کارگردان، مسائل زیادی را که در دهه سوم زندگی با قرار ملاقاتها به همراه است، و همچنین اینکه چگونه راضی بودن و ترس از شروع دوباره میتواند باعث شود مردم در روابط نامناسب بمانند، بررسی میکند.پیتر مثل مربی شخصی نوح، یک مرد جذاب و خوشتیپ سنتی نیست؛ او مردی با قلب سخاوتمند است که با بچهها خوب است، با سالمندان کار میکند و یک دوست را متقاعد میکند که مست به دوستپسر سابقش زنگ نزند. (اما او را به عنوان یک رابطه آهسته توصیف میکند که به تدریج به شما میچسبد، و از اولین ملاقاتشان واضح است که در نهایت با هم خواهند بود.) و اما سرزنده، جذاب و بامزه است، اگرچه کمی کند در شروع زندگی بعد از بیست سالگیاش. رشد شخصیت آنها واقعا تکاندهنده است، به خصوص وقتی که واقعا بررسی میکنند که روابط گذشتهای که مشتاق بازگشت به آن هستند، ممکن است در نهایت روابط درست و مناسبی نبوده باشند. ممکن است راحت باشد که کمدیهای رمانتیک را به عنوان فرمولمحور و قابل پیشبینی کنار بگذاریم، اما "من تو را میخواهم" نه فرمولمحور است و نه قابل پیشبینی. اگرچه ممکن است تماشاگران پایان داستان را بدانند، اما داستان عمیقتر و شیرینتر از آن چیزی است که برای این ژانر معمول است، بدون اینکه به سمت احساسات ارزان و سطحی برود. و آن صحنه آخر؟ به سادگی کامل است.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.