تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: زیاد
ترس: زیاد
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشIn SINNERS, it's 1932, and Sammie (Miles Caton) barges through the doors of a church, bruised, bloodied, beaten, and clutching a broken guitar. One day earlier, Sammie's cousins—twin brothers Smoke and Stack (both played by Michael B. Jordan)—have returned to Mississippi from Chicago with enough money to open their own juke joint. Stack and Sammie drive into town to find what they need for opening night. Grocery store proprietor Bo Chow (Yao) will provide food, and his wife, Grace (Li Jun Li), will paint a sign. They recruit veteran bluesman Delta Slim (Delroy Lindo) to play piano and Cornbread (Omar Benson Miller) to handle security. Sammie invites pretty Pearline (Jayme Lawson), while an ex-lover of Stack's, Mary (Hailee Steinfeld), invites herself, and Smoke reunites with an old partner, Annie (Wunmi Mosaku). The party starts well, with everyone having a great time. Then Sammie takes to the stage with his special gift: His music is so true that it pierces the veil between life and death. This, unfortunately, invites some unwanted guests.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خشونت در فیلم صحبت کنند. این موضوع چه احساسی در شما ایجاد کرد؟ آیا هیجانانگیز بود؟ آیا شوکهکننده بود؟ فیلم برای رسیدن به این تاثیر چه چیزی را نشان داد یا نشان نداد؟ چرا این موضوع مهم است؟
- فیلم چگونه ایده جامعه را نشان میدهد؟ مردم چگونه، اگر اصلا، جامعه (یا جوامع) خود را انتخاب میکنند؟
- فیلم رابطه جنسی را چگونه به تصویر میکشد؟ آیا رضایت وجود دارد؟ اعتماد؟ چرا این مسائل مهم هستند؟
- چگونه نوشیدن و کشیدن سیگار نشان داده شده است؟ آیا آنها جذاب جلوه داده شدهاند؟ آیا عواقبی وجود دارد؟ چرا این موضوع مهم است؟
- بینندگان از این فیلم چه چیزی در مورد نژاد و نژادپرستی در سال ۱۹۳۲ (و امروز) میتوانند بیاموزند؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشParents need to know that Sinners is a superb horror movie from writer/director Ryan Coogler set in 1932 Mississippi, about mysterious intruders at a juke joint. It's rich in both execution and themes (it's about communities and being Black in America), but it's also quite gory. Violence includes fighting, stabbing, burning, biting, impaling, bleeding wounds, gushing blood, blood puddles, guns and shooting, characters on fire, monsters, jump-scares, threats, and more. There's graphic sex-related dialogue and three sex scenes (none have explicit detail): one involves oral sex, another shows one character atop another, and the third involves sex from behind. Language includes frequent use of "f--k," "s--t," the "N" word, "goddamn," "p---y," "pecker," "bitch," "Jesus," and more. Characters smoke cigarettes throughout, and there's social drinking; one character is referred to as a drunk. Michael B. Jordan stars.To stay in the loop on more movies like this, you can sign up for weekly Family Movie Night emails.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
رایان کوگلر با نتایجی خیرهکننده به ژانر وحشت روی میآورد، فیلمی شیک با جاهطلبیهای بلندپروازانه ارائه میدهد که سرشار از موسیقی و عشق است و نشان میدهد برخی هیولاها بدتر از دیگران هستند. با گناهکاران، کوگلر مسیر فیلمسازی بیباک خود را ادامه میدهد، به این معنا که سیاهپوست بودن در آمریکا چیست، اما همچنین موضوعاتی مانند عشق، اندوه و قدرت زنان را نیز بررسی میکند؛ به نوعی احساس میشود که این فیلم با فیلمهایی بههمپیوسته است، اما بهاندازهی ایستگاه فروتولی و پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه متفاوت است. گناهکاران با ایجاد جامعهای از افرادی که واقعاً احساس میکنند تاریخ مشترکی دارند، آغاز میشود؛ آنها خانوادهاند و با هم تعلق دارند و به هم کمک میکنند.از آنجا مفهومی از هنرمند پدید میآید که موسیقیاش آنقدر حقیقی است که میتواند مرزهای میان زندگی و مرگ را درنوردد. برای نشان دادن این موضوع، کوگلر یک دنباله بیوقفه میسازد که آنقدر زیبا، خیرهکننده و شگفتانگیز است که شما را به دنیای دیگری میبرد. ما همه اجسامی که روی پرده در حال حرکت هستند را بهطور جداگانه و همچنین بهعنوان یک کل حس میکنیم. انگار یک جامعه کیهانی توانسته برای لحظهای گرد هم بیاید و آزاد باشد. اما سپس فیلم قدرتمندترین ایدهاش را مطرح میکند، که بدون فاش کردن بیش از حد، استدلال میکند تعریف "هیولا" و/یا "جامعه" کاملاً در چشم بیننده است، برخی فراگیر و برخی انحصاری. گناهکاران میداند کدام بهتر است و این را بهطور قطع نشان میدهد. این یک فیلم ضروری است، شاید در سطح فیلم "برو بیرون".
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.