درباره فیلم
در این فیلم درام عاشقانهای که از دیدگاه مردانه روایت میشود، صحنههای جنسی وجود دارد.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: متوسط
ترس: متوسط
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشماکوتو ساتو (مورایاما میرای) مردی حدوداً ۴۰ ساله است که با وجود تلاش زیاد، پاداش کمی دریافت میکند. روزی، او درخواست دوستی از دوستدختری از سالها پیش دریافت میکند. این پیام باعث میشود ماکوتو به یادآوری تمام روابطش بپردازد، تا به اولین عشق واقعیاش، کائوری کاتو (سائیری ایتو) برسد. آیا تا زمان پایان این فرآیند، او دلیل تنهاییاش را خواهد فهمید؟
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد روابط بزرگسالان در درامهای عاشقانه صحبت کنند. آیا در سریال «نمیتوانستیم بزرگسال شویم» روابط به صورت واقعگرایانه به تصویر کشیده شده بود؟ به چه صورت و به چه صورت نه؟
- ماکوتو از چه چیزی بیشتر پشیمان بود؟ چه اشتباهی باعث شد فکر کند زندگیاش معمولی و کسلکننده است؟
- چگونه ممکن است این فیلم متفاوت به نظر برسد اگر شخصیت اصلی زن بود و به زندگی خود از طریق روابطش نگاه میکرد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که ما نتوانستیم بزرگ شویم یک درام عاشقانه ژاپنی است در مورد مردی حدودا 40 ساله که پیامی از دوست دختر سابقش دریافت میکند که او را وادار میکند تا زندگیاش را از نظر روابطش مرور کند: فرصتهای از دست رفته، اشتباهات و سوء تفاهمات. در حالی که ماکوتو به عقب برمیگردد و خاطراتش را مرور میکند، در هر رابطهای او بیش از حد روی کار و شغلش تمرکز کرده و به اندازه کافی به عنوان یک شریک خوب توجه نکرده است. و حالا، در دهه 40 زندگیاش، احساس میکند که هر شانسی برای عشق و خوشبختی را از دست داده است. مقدار قابل توجهی از محتوا جنسی است، اما برهنگی بسیار کمی وجود دارد (زنی جوان سینه برهنهاش را قبل از صحنهای زیر پتو نشان میدهد). بیشتر محتوای جنسی تلویحی است. بزرگسالان به طور مرتب به هتل عشق میروند تا زمان با کیفیت و صمیمی با یکدیگر بگذرانند. زنان برای مردان روی صحنه در یک مراسم کاری میرقصند. آنها لباسهای فرم دامن کوتاه با نمایش مقدار زیادی از سینهشان میپوشند. مردان چیزهایی مثل "امشب با یک کون به خانه برمیگردم!" میگویند. مردی ویدیوها و تصاویر پورنوگرافی زنی را که ملاقات میکند مرور میکند. او به او میگوید که در "شش ویدیو" بوده است. زنی کارگر جنسی در آپارتمانش (بدون نمایش رابطه جنسی) با مشتری ملاقات میکند. بزرگسالان یکدیگر را به صورت عاشقانه میبوسند. زبان شامل کلمات: "فاک"، "فاکینگ"، "مادر فاکر"، "شیت"، "بیچ"، "هل"، "داممیت" و "بالز" است. بزرگسالان اغلب سیگار میکشند و الکل مصرف میکنند و رفتارهای مستی از خود نشان میدهند. مردی وارد یک سالن بازی مهجونگ میشود و چهار نفر را به ضرب گلوله میکشد. مردی به مرد دیگری سیلی میزند. مرد دیگری آب به صورت کسی میپاشد. بزرگسالان در مورد روابطشان بحث میکنند. برای اینکه در مورد فیلمهای مشابه بیشتر بدانید، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبت نام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این درام ژاپنی طولانی و مردمحور است و حرف زیادی برای گفتن ندارد. بخش زیادی از این فیلم به دنبال عمق و تأثیرگذاری است که اصلاً وجود ندارد. در واقع، بسیاری از مردان مجرد و غمگین در دهه 40 زندگی خود مثل ماکوتو ساتو ممکن است بتوانند ارتباط برقرار کنند، اما دیگران ممکن است این فیلم را خسته کننده و ملال آور بیابند. در حالی که ماکوتو به عقب برمی گردد و هر زنی را که در زندگی خود جدی بوده است "به یاد می آورد"، تصاویر مختلف از "یک روز در زندگی" شروع، میانه و پایان هر رابطه را به سرعت به تصویر می کشند. اما در حالی که سنجیدن ارزش خود بر اساس موفقیت روابط تان ممکن است سالم ترین باور نباشد، زندگی کردن بر اساس یک چیز که یک نفر مدت ها پیش گفته است هم سالم نیست. آیا این کاری است که مردان مجرد و افسرده در دهه 40 زندگی خود انجام می دهند؟ آیا به یاد آوردن روابط شکست خورده خود و تمرکز بر یک چیز تصادفی و ساختن داستان های کامل در مورد آن چیز، کاری است که انجام می دهند؟علاوه بر این، هر زنی که ماکوتو «به یاد میآورد» یا چیزی «غیرعادی» در مورد او وجود دارد یا چیزی «بسیار عادی» در مورد او وجود دارد، و این شیفتگی نسبت به اینکه آیا چیزها «عادی» هستند یا خیر، بعداً توضیح داده میشود، اما هرگز به طور کامل توجیه نمیشود. به طور خلاصه، به دلیل یک سوء تفاهم احمقانه، ماکوتو سعی کرد «عادی» نباشد و چیزهای «عادی» را نخواهد، مثل، به طور خاص، ازدواج و بچهدار شدن. بنابراین، برخی از زنان بعد از اولین عشق او بسیار عادی بودند، در حالی که دیگران به عنوان غیرعادی به تصویر کشیده میشوند، به این معنی که به نوعی بیش از حد جنسی هستند. برای بسیاری، این بازنمایی از دوگانه جنسیتی یا این یا آن، جایی که زنان یا «عادی» هستند یا «(بیش از حد) جنسی»، بیش از حد بد خواهد بود، حتی با نسبیگرایی فرهنگی به طور کامل پذیرفته شده.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.