درباره فیلم
والدین هیپی شرکت طراحی خود را در میان آشفتگی خانوادگی به فروش میرسانند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشدر مجموعه مستند 9 BY DESIGN، طراحان خانه در شهر نیویورک، رابرت و کورتنی نووگراتز، با هرج و مرج کاملاً راحت هستند. در واقع، وقتی مجموعه شروع میشود، آنها قبلاً شش فرزند با سنین مختلف از 11 سال تا 3 ماهه دارند و یکی دیگر هم در راه است. و در حالی که برخی ممکن است آنها را دیوانه بدانند، رویکرد ریسکپذیرشان در کار و خانواده با یک کسبوکار موفق و مجموعهای از خانههای زیبا و با طراحی عالی نتیجه داده است که برای مدت کوتاهی در آنها زندگی میکنند و سپس به پروژه بعدی میروند. آنها دنیایی را میخواهند که مدام در حال تغییر باشد... و دقیقاً همین را دارند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد مصرفگرایی و نحوه ترویج ظریف (یا نهچندان ظریف) کسبوکار طراحی زوج در این مجموعه صحبت کنند. چرا رابرت و کورتنی موافقت کردند که زندگی شخصی و حرفهای خود را به بینندگان در خانه باز کنند؟ فکر میکنید چه چیزی از این کار به دست میآورند؟
- آیا این مجموعه بیش از حد دستکاری شده به نظر میرسد یا نسبتاً بدون برنامهریزی است؟ این موضوع چگونه حس طراحی زوج را منعکس میکند و رویکرد مشترک آنها در مورد فرزندپروری را نشان میدهد؟
- آیا فکر میکنید این برنامه برای تماشای خانوادگی مناسب است؟ چرا یا چرا نه؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این برنامه واقعنمای تلویزیونی که در مورد والدینی شاغل و هفت فرزندشان است، شامل مقدار قابل توجهی از الفاظ زشت سانسور شده در لحظات عصبانیت (که در برخی از قسمتها بیشتر از قسمتهای دیگر است) و کلمات قابل شنیدن مانند "لعنتی"، "جهنم" و "دستشویی" میشود. این برنامه همچنین به عنوان تبلیغی برای شرکت طراحی گرانقیمت زوج، Sixx Design، عمل میکند و زندگی در شهر را در خانههای لوکس با قیمت بیش از ۱۵ میلیون دلار جذاب جلوه میدهد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در دنیای شلوغ تلویزیون واقعنما، 9 by Design پاسخی از شبکه براوو به روند خانوادههای پرجمعیت است، و نووگراتزها سوژههای مناسبی را به نمایش میگذارند - بهویژه برای ساکنان شهر که به سبک و مد اهمیت میدهند و خانواده در حال رشد داگار (از مجموعه 19 بچه و شمارش ادامهدار شبکه TLC) را با ترکیبی از نگرانی و حیرت تماشا میکنند. البته، نام همه بچههای داگار با حرف "J" شروع میشود، اما نووگراتزها با نامگذاری بچههایشان با نامهایی مثل ولفگانگ (11 ساله)، بلامی (10 ساله)، تلولا (10 ساله)، بریکر (8 ساله)، فایو (3 ساله)، هولدر (3 ساله) و اخیراً مِیجر (3 ماهه)، سطح رقابت را بالا بردهاند.در میان نقل مکانهای متعدد، پروژههای خانهسازی، بازیهای کودکان و زایمانها، لحظات کسلکنندهای در اینجا وجود ندارد. اما برخی از بهترین لحظات زمانی است که دوربینها متوقف میشوند تا کودکان را در حال فعالیت ثبت کنند. در حالی که کورتنی باردار، صندلیهای بالدار را بالای سرش بلند میکند، خواهر بزرگتر بلامی در حال بازی دیپلماتیک بر سر یک دعوای تختخواب دوطبقه است و فرزند وسطی، بریکر، به هولدلر سه ساله یاد میدهد که چگونه لباسهایش را مرتب کند. خیر، خانواده نووگراتز "عادی" نیست، اما حس میکنید آنچه دارند، کار میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.