درباره فیلم
دوره فشرده طراحی مد بر روی کسب و کار تمرکز دارد، نه مسائل حاشیهای.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: کم
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشALL ON THE LINE مستندی واقعی است که جو زی، استایلیست مشهور و مدیر خلاق مجله Elle را به تصویر میکشد، در حالی که به طراحان در حال مبارزه کمک میکند تا خط تولید لباس خود را نجات دهند. این متخصص مد با طراحان موفق سابق همکاری میکند که لباسهایشان دیگر در صنعت مد پیشرفته امروز مرتبط نیستند. زی مشاوره خلاقانه و بازاریابی ارائه میدهد تا آنها را برای بازسازی طرحها و استراتژیهای تجاری خود الهام بخشد. او همچنین جلساتی را با خریداران بالقوه ترتیب میدهد با امید اینکه طراحان بتوانند کسب و کارهای در حال شکست خود را نجات دهند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد کار در صنعت مد صحبت کنند. تعادل بین الهام و هنر یک طراح و فشارهای صنعت خردهفروشی چقدر دشوار است؟ آیا طراحان نمادین مانند کوکو شانل همیشه توسط تقاضاهای دنیای تجارت محدود شدهاند؟ طراحان خردهفروشی مانند ایزاک میزراهی چگونه موفق میشوند خطوط خردهفروشی خود را به فروش برسانند در حالی که به زیباییشناسی خلاقانه خود وفادار میمانند؟
- آیا صنعت مد فقط در مورد مصرفگرایی است، یا چیزی فراتر از آن وجود دارد؟ آیا فکر میکنید این مجموعه فقط در مورد معرفی جو زی است، یا در مورد معرفی مجله ال و برندهای پوشاکی است که او سعی در نجات آنها دارد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این مجموعه واقعگرایانه با محوریت مد، مهارتهای خلاقانه و تجاری لازم برای ایجاد و ترویج یک خط موفق خردهفروشی مد را به نمایش میگذارد. این مجموعه شامل طراحان و برندهای طراحی زیادی (نورما کامالی، مارچسا) و همچنین نمایندگانی از مجله ال، نوردستروم، برگدورف گودمن و نیمان مارکوس است. گاهی کلماتی مانند جهنم شنیده میشود. کودکان کوچکتر ممکن است آن را کمی خشک و خستهکننده بیابند، اما نوجوانان علاقهمند به مد ممکن است از آن لذت ببرند.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این مجموعه نگاهی جالب و تا حدودی غیر جذاب به آنچه که در پس موفقیت یک طراح فروشگاهی وجود دارد، میاندازد. این مجموعه بر نیاز طراحان به تعادل میان خلاقیت و هوشمندی قوی تجاری تأکید دارد و اهمیت داشتن ذهن باز و انعطافپذیری را برای همگام شدن و تأثیرگذاری بر روند مدهای در حال تغییر، برجسته میکند. همچنین بر اهمیت حرفهای بودن و اعتماد به نفس در همه زمانها نیز تأکید میشود.با وجود لحظات گاه به گاه درام (معمولاً به دلیل عدم تمایل طراحان به پذیرش مشاورههای سازنده) نمایش به طور کلی ملایم است. قطعاً برای علاقهمندان به مد و طراحی جذاب خواهد بود. اما همچنین درسهای جالبی در مورد آنچه واقعاً برای ورود به صنعت مد و بازاریابی یک خط مد موفق لازم است، ارائه میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.