درباره فیلم
اکشن
جنایی
درام
هیجانانگیز
در دهه 1970، دزدی به نام ببر ناگسوارا رائو در استوارتپورام، آندرا پرادش زندگی میکرد که به خاطر روشهای باهوشانهاش برای فرار از دست پلیس و زندان، افسانهای شد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: خیلی زیاد
شکنجهگران یک سیم فلزی را در دهان باز مردی قرار میدهند و به آرامی آن را سفت میکنند تا زمانی که به گونههایش بریدگی وارد کند. این کار باعث خونریزی مختصری میشود.
ترس: زیاد
در این فیلم صحنههای ناراحتکنندهای از تهدید جنسی وجود دارد، از جمله صحنهای که در آن یک شرور لباسهای یک زن اسیر را پاره میکند و بدون برهنگی آشکار، با چاقو پوست او را میخراشد تا برادرانش را برای گرفتن اطلاعات شکنجه دهد.
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
این فیلم حاوی صحنههای جنسی و برهنگی است، از جمله صحنههایی که در آن شخصیتها به یکدیگر ابراز علاقه میکنند و همچنین صحنههایی که در آن شخصیتها لباسهای تحریککننده و برهنه به تن دارند. این فیلم همچنین حاوی صحنههایی است که در آن شخصیتها به روابط نامشروع اشاره میکنند.
در این فیلم هیچ صحنهای از خودکشی یا تهدید به خودکشی وجود ندارد. شخصیتها با مشکلات و چالشهای مختلفی مواجه میشوند، اما هیچ اشارهای به خودکشی یا افکار خودکشی نمیشود. این فیلم بر روی موضوعات دیگری تمرکز دارد و خودکشی را به عنوان یک موضوع مهم در نظر نمیگیرد.
این فیلم حاوی الفاظ رکیک و توهینآمیز است، از جمله کلماتی مانند 'خونین'، 'خراب' و 'جهنم'. این فیلم همچنین حاوی صحنههایی است که در آن شخصیتها به یکدیگر توهین میکنند و از الفاظ زشت استفاده میکنند.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشاندهنده نوشیدن الکل است، اما به نظر میرسد که این موضوع به طور جدی مورد توجه قرار نگرفته است. در یک صحنه، شخصیت اصلی در حال نوشیدن الکل در یک بار است، اما این صحنه به طور واضح نشان داده نمیشود و بیشتر به عنوان پسزمینه استفاده میشود. در کل، الکل در این فیلم به طور قابل توجهی مورد توجه قرار نمیگیرد.
در این فیلم هیچ صحنهای از قمار یا شرطبندی وجود ندارد. شخصیتها درگیر فعالیتهای دیگری هستند و هیچ اشارهای به قمار یا شرطبندی نمیشود. این فیلم بر روی جنبههای دیگری از زندگی شخصیتها تمرکز دارد و قمار یا شرطبندی را به عنوان یک موضوع مهم در نظر نمیگیرد.
این فیلم به طور قابل توجهی به موضوع جرم و جنایت میپردازد. شخصیت اصلی یک دزد معروف است که در دهه 1970 در استوارتپورام، آندرا پرادش فعالیت میکرد. او به خاطر روشهای هوشمندانهاش در فرار از دست پلیس و زندان مشهور بود. در طول فیلم، صحنههای متعددی از سرقتها و جنایتهای او به تصویر کشیده میشود. این فیلم به طور واضح به موضوع جرم و جنایت میپردازد و آن را به عنوان یک عنصر کلیدی در داستان در نظر میگیرد.
این فیلم حاوی صحنههایی است که در آن شخصیتها از مواد مخدر استفاده میکنند، اما این صحنهها کوتاه و مختصر هستند. این فیلم همچنین حاوی صحنههایی است که در آن شخصیتها سیگار میکشند.
در این فیلم، شخصیتها با ناامیدی و افسردگی مواجه میشوند، اما این موضوع به طور عمیق مورد بررسی قرار نمیگیرد. در یک صحنه، شخصیت اصلی با شکست مواجه میشود و احساس ناامیدی میکند، اما این موضوع به طور جدی مورد بحث قرار نمیگیرد. در کل، این فیلم به طور واضح به موضوع افسردگی و ناامیدی نمیپردازد و بیشتر بر روی جنبههای اکشن و ماجراجویی تمرکز دارد.
الگوی مثبت: کم
در این فیلم، شخصیتهای مثبت و منفی وجود دارند. شخصیت اصلی، علیرغم فعالیتهای جنایی خود، به دنبال کمک به مردم نیازمند است و این میتواند به عنوان یک الگوی مثبت در نظر گرفته شود. با این حال، او در برخی صحنهها رفتارهای نامناسب و خشونتآمیز از خود نشان میدهد. در کل، این فیلم به طور واضح به ارائه الگوهای مثبت نمیپردازد و بیشتر بر روی جنبههای اکشن و ماجراجویی تمرکز دارد.
پیام مثبت: کم
این فیلم به طور واضح پیامهای مثبت را ترویج نمیکند، اما برخی جنبههای مثبت را به تصویر میکشد. شخصیت اصلی، علیرغم فعالیتهای جنایی خود، به دنبال کمک به مردم نیازمند است و این میتواند به عنوان یک پیام مثبت در نظر گرفته شود. با این حال، این فیلم بیشتر بر روی جنبههای اکشن و ماجراجویی تمرکز دارد و به طور عمیق به پیامهای مثبت نمیپردازد.
خلاصه فیلم
ویرایشدر دهه 1970، دزدی به نام ببر ناگسوارا رائو در استوارتپورام، آندرا پرادش زندگی میکرد که به خاطر روشهای باهوشانهاش برای فرار از دست پلیس و زندان، افسانهای شد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.