درباره فیلم
پیتر با مدرسه به اردوی میرود و حین این اردو موجودی به شهر حمله میکند پیتر پارکر در لباس مردعنکبوتی به کمک قهرمانی به نام میستریو میرود و موجود بیگانه را شکست میدهد اما میفهمد میستریو همه را فریب داده و چنین موجودی وجود ندارد به این ترتیب او باید به جنگ میستریو برود.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: متوسط
ترس: کم
ناهنجاری اجتماعی: کم
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشپیتر پارکر پسری است که قدرت ماورایی دارد و میتواند تبدیل به مرد عنکبوتی بشود. او همراه با خالهاش زندگی میکند و روابط خوبی با او دارد. پیتر همراه با دوستانش با مدرسه به اردوی علمی میرود و حین این اردو موجودی متشکل از چهار عنصر به شهر حمله میکند پیتر پارکر در لباس مردعنکبوتی به کمک قهرمانی به نام میستریو میرود و موجود بیگانه را شکست میدهد اما متوجه میشود که میستریو همه را فریب داده و چنین موجودی وجود ندارد به این ترتیب او باید به جنگ میستریو برود. در پایان داستان او میستریو را شکست میدهد و جهان نجات پیدا میکند
درباره این موارد گفتگو کنید
- با فرزند خود درباره میزان خشونت فیلم صحبت کنید از فرزند خود بپرسید اگر جای پیتر بود پیش دوستانش برمیگشت یا به کمک جهان میرفت از فرزند خود بپرسید چگونه میتواند به دیگر افراد اطمینان کند خلاصه: از فرزند خود بپرسید اگر جای پیتر بود پیش دوستانش برمیگشت یا به کمک جهان میرفت؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشدور از خانه یک قسمت از مجموعه فیلمهای ابرقهرمانی مارول است. ساختار اصلی این فیلمها مقابله یک یا چند ابرقهرمان است که در برابر یک قدرت بیگانه قرار میگیرند و جهان را نجات میدهند. از آنجایی که فرزندتان در نوجوانی درگیر مسائل اخلاقیاست با او درباره نسبتش با جهان و وظایفش نسبت به مردم صحبت کنید. اینکه او تا چه حدی باید از زندگی خود بگذرد تا به بقیه کمک کند. همچنان از آنجا که ممکن ذهن فرزندتان در سنین نوجوانی درگیر مسائل احساسی باشد توجه داشته باشید که روابط عاطفی در این فیلم دیده میشود
خلاصه: تلاش برای رسیدن به روابط عاشقانه در سن نوجوانی از روایتهای اصلی این فیلم است
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
همزمان طنز و صمیمی، سرگرمکننده و پراضطراب، این دنباله پرهیجان، کاوشگر غم و اندوه پیتر پارکر و حرکت او به جلو در دنیایی پسا پایان بازی است. فیلم بر روی مبارزه مداوم پیتر 16 ساله تمرکز دارد تا جایگاه خود را به عنوان "مرد عنکبوتی دوستانه محله" یا مرد آهنی بعدی - یعنی ابرقهرمانی در مقیاس جهانی - مشخص کند. تام هالند به طور قابل استدلال وفادارترین نسخه به کمیکهای مرد عنکبوتی است، نوجوانی دست و پا چلفتی از محله کویینز که اغلب از خود مطمئن نیست. پیتر هنوز در حال کنار آمدن با مرگ تونی استارک، انحلال انتقامجویان و وضعیت جدیدی است که در آن برخی از همسالان سابقش پنج سال از او بزرگتر هستند در حالی که او هنوز هم در همان سن است. پیتر به دنبال زندگی عادی است و بیشتر از احساسات در حال رشدش نسبت به امجی نگران است تا پاسخ دادن به تماس تلفنی ترسناک فوری. جان واتس کارگردان، با استفاده از فیلمنامهای از کریس مککنا و اریک سامرز، یک کمدی سفر مدرسهای نوجوانان (با حضور کمدینهای با سابقه جی.بی. اسموو و مارتین استار در نقش معلمان علوم راهنما) را به عنوان داستان چارچوب برای داستانی ابرقهرمانی با مفهومی بسیار بالاتر خلق میکند. جیک جیلنهال به درستی در نقش بک/میستریو انتخاب شده است، بازدیدکنندهای مهربان اما مرموز از یک جهان موازی که ظاهرا به سرعت نقش مربی مورد نیاز پیتر را پر میکند.برخی از صحنههای نبرد ممکن است برای برخی بینندگان بیش از حد گیجکننده و شبیه به بازیهای ویدیویی باشد، اگرچه این موضوع ممکن است برای مخاطبان جوانتر جذاب باشد. صحنههای مبارزه هیجانانگیز هستند، اما آنچه در این قسمت به بهترین شکل کار میکند، شخصیتپردازیها، جنبههای فیلمهای نوجوانانه و شیمی بین هالند و زندایا است. حضور فاورو در نقش هپی در اینجا کمی بیش از حد است؛ در واقع، پیتر و دیگر نوجوانان، به ویژه ند و امجی، هستند که این مجموعه را دوستداشتنی میکنند. تونی رولوری، انگور رایس و رمی هیی در نقشهای مکمل خود (به ترتیب به عنوان دوست-دشمن پیتر، دوستدختر ند و رقیب پیتر برای جلب توجه امجی) درخشش دارند. امیدواریم فیلم بعدی کاملاً از اشاره به استارک و انتقامجویان اصلی فراتر رود و به اسپایدرمن اجازه دهد با کسانی که از هویت او آگاه هستند، رهبری واقعی را بر عهده بگیرد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.