جستجوی دوستپسر آمریکایی ایدهآل
Genuine Ken: The Search for the Great American Boyfriend
۱۴+
مناسب برای بالای ۱۴ سال
درباره فیلم
مسابقه واقعیت آنلاین با تمرکز بر برندها، مردان را به کالا تبدیل میکند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: کم
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشGENUINE KEN خود را به عنوان جستجوی دوست پسر بزرگ آمریکایی معرفی می کند. اما در واقع یک مسابقه واقعیت است تا ببینیم کدام یک از هشت شرکت کننده مرد بین سنین 21 تا 30 سال دارای همان ویژگی هایی است که Ken را - دوست پسر پرفروش باربی - تا این حد عالی می کند. این برنامه توسط ستاره واقعیت ویتنی پورت (The Hills، The City) میزبانی می شود و شامل طیف وسیعی از داوران مهمان (از جمله "مدیر بازاریابی باربی" ماتل، لورن بروشک) است، این مجموعه مردان را از طریق چالش های شبیه به دوست پسر، از جمله آشپزی، تزئین و سرگرمی، عبور می دهد. این مجموعه دیجیتال به طور انحصاری در هولو پخش می شود و برنده حق فخر فروشی به عنوان عنوان را به دست می آورد... اما هیچ جایزه دیگری به نظر نمی رسد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد قرارگیری برند در رسانهها صحبت کنند. آیا برنامهای مثل این میتواند به متل کمک کند تا عروسکهای باربی و کن بیشتری بفروشد؟ آیا فکر میکنید این برنامه برای سرگرم کردن بینندگان ساخته شده است یا برای بازاریابی یک محصول؟ در چه مرحلهای یک برنامه تلویزیونی به یک تبلیغ تجاری تبدیل میشود؟
- آیا کن الگوی مناسبی برای پسران است؟ (آیا فکر میکنید پسران اصلاً تماشا کنند؟) در مورد باربی چطور؟ آیا او الگوی مناسبی برای دختران است؟
- ویژگیهای کن در مقایسه با باربی چگونه است؟ خصوصیات کن و باربی چه چیزی در مورد مردان و زنان بهطور کلی نشان میدهد؟ آیا این ویژگیها کلیشههای خاصی را در مورد هر کدام از جنسیتها تقویت میکند؟
- چرا سازندگان این برنامه تصمیم گرفتند آن را بهطور انحصاری آنلاین پخش کنند؟ آیا مزیتی در انتخاب مسیر دیجیتال به جای تلویزیون وجود دارد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این مسابقه واقعیت تحت حمایت برند، توسط متل، سازنده عروسک باربی، برگزار میشود و مانند یک تبلیغ نهچندان ظریف برای برند باربی/کن به نظر میرسد. لوگوها همهجا هستند؛ مدیر بازاریابی باربی یکی از داوران است؛ و شرکتکنندگان حتی در یک خانه واقعی «رویایی» که به سبک واقعی باربی تزئین شده، اقامت دارند. همچنین برخی از فحاشیها و کلمات قابل شنیدن مانند «pissed off» و «hell» سانسور شدهاند، همراه با برخی کلیشههای مردانه آزاردهنده (از جمله شرکتکنندگان مرد ورزشکار که احساس میکنند باید سینههای خود را عریان کنند).
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
متل اصلا خجالتی نیست در استفاده از این مسابقه واقعیت عجیب و غریب و ترسناک برای رساندن برند باربی/کن به مخاطبان وسیع تر. در هر صورت، عذرخواهی در یک بیانیه مطبوعاتی تبلیغاتی که می گوید: "این مجموعه از محبوبیت ایجاد شده توسط حضور کن® در داستان اسباب بازی 3 دیزنی پیکسار بهره می برد و مصرف کنندگان را دعوت می کند تا برند باربی® را به صورت کاملا جدید از طریق توسعه محتوای اصلی و جذاب تجربه کنند. با راه اندازی این مجموعه، برند باربی® حضور دیجیتال خود را گسترش می دهد و نوآوری خود را در بازاریابی برند به روش های شکست قاب به مصرف کنندگان در همه سنین نشان می دهد." خب، پس.در بسیاری از موارد، یک نمایشی که از همان ابتدا به نظر مضحک میرسد، حداقل مقداری ارزش سرگرمی ذاتی دارد، نوعی سرگرمی که آنقدر بد است که خوب به نظر میرسد و میتواند حداقل به عنوان یک لذت گناهآلود شناخته شود. اما با توجه به استفاده نمایش از تکنیک دوربین تیلت-شیفت که پسزمینهها را کوچکتر نشان میدهد تا القا کند که در واقع در دنیای باربی و کن هستید، و تلاشهای آشکار آن برای مقایسه مجری پورت با خود باربی، «جینویین کن» حتی نمیتواند به این سطح از سرگرمی دست یابد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.