داستانهای کسبوکار
Histoires d'entreprises
۱
۱۹۹۷۱۰+
مناسب برای بالای ۱۰ سال
درباره فیلم
مستند
داستان شرکتهای بزرگ، کسبوکارهای کوچک و برندهای مشهور را روایت میکند. مجموعهای نوشته شده توسط الی کوئن، الیویه دوهامل و ژان-پیر سرنی برای کانال فرانسوی لا سینکیِم.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
غیر موثق: متأسفانه برای بعضی فیلمها، دادههای کافی نداشتیم. بنابراین، تحلیلهای این دسته ممکنه دقیق نباشن و فقط به عنوان یک راهنما در نظر گرفته بشن.
خشونت: ندارد
این مجموعه تلویزیونی شامل صحنههای خشونتآمیز یا درگیریهای شدید نیست. هیچ صحنهای از ضرب و شتم، قتل، انفجار، تیراندازی، تهدید، فریادهای خشن، ضربه مغزی یا جراحت وجود ندارد. این مجموعه به موضوعاتی مانند خشونت جنسی، خشونت علیه حیوانات، استفاده از سلاحها، شکنجه یا موارد مشابه نمیپردازد.
ترس: ندارد
این مجموعه تلویزیونی شامل صحنههای ترسناک یا وحشتناک نیست. هیچ صحنهای از بلایای طبیعی، موجودات فرازمینی ترسناک، حیوانات وحشتناک، مبارزه، موجودات ترسناک، حمله یا جراحت وجود ندارد. این مجموعه به موضوعاتی مانند ارواح، جادوگران ترسناک، اعدام، گریه، فریاد یا شوک نمیپردازد.
ناهنجاری اجتماعی: ندارد
این مستند هیچ صحنهای از نوشیدن الکل یا نوشیدنیهای الکلی نشان نمیدهد. هیچ اشارهای به نوشیدنیهای الکلی، مانند شراب، ویسکی، کوکتلها، روم، یا ودکا وجود ندارد.
این مستند هیچ صحنهای از جرم، فساد، یا نقض قانون نشان نمیدهد. تمرکز آن بر روی داستانهای کسبوکارها و برندها است و هیچ اشارهای به فعالیتهای غیرقانونی، اسلحه، یا گروههای مافیایی ندارد.
این مجموعه تلویزیونی شامل صحنههای مصرف سیگار، مواد مخدر یا اثرات آنها نیست. شخصیتها درگیر مصرف مواد مخدر یا نمایش اثرات آن بر رفتار و زندگی خود نیستند. این مجموعه بیشتر بر داستانهای شرکتها و برندهای مختلف تمرکز دارد و به موضوعاتی مانند سیگار و مواد مخدر نمیپردازد.
هیچ صحنهای از قمار، کازینو، بازی پوکر یا کارتبازی، شرطبندی بر روی اسبها، بختآزمایی، یا قماربازان وجود ندارد. این مستند بر روی داستانهای شرکتهای بزرگ، کسبوکارهای کوچک و برندهای مشهور تمرکز دارد.
این مجموعه تلویزیونی شامل الفاظ توهینآمیز، ناسزا، دروغ، غیبت، توهین، تحقیر، نفرت یا تبعیض نیست. شخصیتها با احترام و ادب با یکدیگر صحبت میکنند و از الفاظ نامناسب استفاده نمیکنند.
هیچ محتوای خودکشی در این مستند وجود ندارد. هیچ صحنهای از فکر کردن به خودکشی، تلاش برای خودکشی، یا تهدید به خودکشی وجود ندارد.
این مجموعه تلویزیونی شامل صحنههای برهنگی، تحریکآمیز یا روابط جنسی نامشروع نیست. شخصیتها با احترام و ادب با یکدیگر رفتار میکنند و هیچ صحنهای از لباسهای تحریکآمیز یا رفتارهای جنسی وجود ندارد.
این مستند هیچ صحنهای از افراد افسرده، ناامیدی، احساس شکست و ناامیدی، یا پشیمانی از بیماری نشان نمیدهد. تمرکز آن بر روی داستانهای موفقیت و چالشهای شرکتها و برندها است.
الگوی مثبت: زیاد
این مستند شخصیتهای مثبت و الهامبخشی را به تصویر میکشد. داستانهای موفقیت شرکتها و برندها، شخصیتهایی را نشان میدهد که با سختکوشی، نوآوری، و استراتژیهای هوشمندانه به موفقیت رسیدهاند. این افراد میتوانند به عنوان الگوهایی برای کارآفرینان و افراد مشتاق به کسبوکار الهامبخش باشند.
پیام مثبت: زیاد
این مستند پیامهای مثبت و الهامبخشی دارد. داستانهای موفقیت شرکتها و برندها میتواند به عنوان مثالهایی از تلاش، نوآوری، و غلبه بر موانع در نظر گرفته شود. این مستند به بینندگان نشان میدهد که چگونه شرکتها میتوانند با چالشها مواجه شوند و از طریق استراتژیهای خلاقانه و سختکوشی به موفقیت برسند.
خلاصه فیلم
ویرایشداستان شرکتهای بزرگ، کسبوکارهای کوچک و برندهای مشهور را روایت میکند. مجموعهای نوشته شده توسط الی کوئن، الیویه دوهامل و ژان-پیر سرنی برای کانال فرانسوی لا سینکیِم.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.