درباره فیلم
زندگینامه
درام
تاریخی
داستان زندگی میکل آنژ و مشکلاتش در نقاشی کردن کپلا سیستین در حالی که پاپ ژولیوس دوم او را به این کار تشویق میکرد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: کم
در این فیلم، صحنههای نبرد و درگیری وجود دارد، اما به ندرت خشونت فیزیکی مستقیم نشان داده میشود. به عنوان مثال، پاپ جولیوس دوم با عصای خود به میکلآنژ ضربه میزند، اما این صحنه به سرعت رد میشود و هیچ خونریزی یا آسیب جسمی قابل مشاهدهای نشان داده نمیشود. همچنین، صحنههایی از جنگ و نبرد وجود دارد، اما به طور کلی خشونت در این فیلم به صورت غیرمستقیم و غیرواقعی به تصویر کشیده شده است.
ترس: خیلی کم
این فیلم هیچ صحنهای از ترس و وحشت ندارد. اگرچه صحنههای نبرد و درگیری وجود دارد، اما هیچ صحنهای از ترس و وحشت واقعی وجود ندارد. این فیلم بیشتر بر روی درگیریهای شخصی و هنری بین شخصیتها تمرکز دارد و هیچ صحنهای از ترس و وحشت را به تصویر نمیکشد.
ناهنجاری اجتماعی: کم
در این فیلم صحنههایی از ناامیدی و افسردگی وجود دارد، به عنوان مثال، وقتی میکل آنژ در مورد نقاشیهای خود با پاپ جولایوس دوم بحث میکند، او ناامید و افسرده به نظر میرسد. همچنین، در صحنهای دیگر، پاپ جولایوس دوم در مورد شکستهای خود در جنگ و تلاش برای متحد کردن ایتالیا صحبت میکند، که نشاندهنده احساس ناامیدی و افسردگی او است.
در این فیلم هیچ صحنهای از خودکشی وجود ندارد.
در این فیلم، صحنههایی از برهنگی وجود دارد، اما به طور کلی، برهنگی در این فیلم به صورت غیرجنسی به تصویر کشیده شده است. به عنوان مثال، در صحنههایی از نقاشیها و مجسمههای میکلآنژ، برهنگی وجود دارد، اما این صحنهها به طور کلی بر روی زیبایی و هنر تمرکز دارند و نه بر روی برانگیختن جنسی. همچنین، در یک صحنه، یک زن متاهل تلاش میکند تا با میکلآنژ ارتباط برقرار کند، اما میکلآنژ به او پاسخ نمیدهد و این صحنه به طور کلی بر روی درگیریهای شخصی و هنری بین شخصیتها تمرکز دارد.
در این فیلم صحنههایی از فساد و جرم وجود دارد، به عنوان مثال، پاپ جولایوس دوم در تلاش برای متحد کردن ایتالیا، از قدرت خود برای متحد کردن ایالات پاپی استفاده میکند، که نشاندهنده فساد و جرم است. همچنین، در صحنهای دیگر، میکل آنژ در مورد نقاشیهای خود با پاپ جولایوس دوم بحث میکند، که نشاندهنده جرم و فساد است.
در این فیلم هیچ صحنهای از نوشیدن الکل وجود ندارد.
در این فیلم، کلمات فحاشی و ناسزا به ندرت استفاده میشود. به عنوان مثال، در یک صحنه، پاپ جولیوس دوم از کلمه "لعنت" استفاده میکند، اما این کلمه در یک زمینه مذهبی به کار رفته است و به طور کلی، فحاشی و ناسزا در این فیلم به ندرت استفاده میشود.
در این فیلم هیچ صحنهای از قمار وجود ندارد.
در این فیلم، هیچ صحنهای از سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر وجود ندارد. این فیلم بر روی درگیریهای شخصی و هنری بین شخصیتها تمرکز دارد و هیچ صحنهای از سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر را به تصویر نمیکشد.
الگوی مثبت: متوسط
در این فیلم صحنههایی از الگوهای مثبت وجود دارد، به عنوان مثال، در صحنهای، میکل آنژ در مورد نقاشیهای خود با پاپ جولایوس دوم بحث میکند، که نشاندهنده الگوهای مثبت است. همچنین، در صحنهای دیگر، پاپ جولایوس دوم در مورد شکستهای خود در جنگ و تلاش برای متحد کردن ایتالیا صحبت میکند، که نشاندهنده الگوهای مثبت است.
پیام مثبت: متوسط
در این فیلم صحنههایی از پیامهای مثبت وجود دارد، به عنوان مثال، در صحنهای، میکل آنژ در مورد نقاشیهای خود با پاپ جولایوس دوم بحث میکند، که نشاندهنده پیامهای مثبت است. همچنین، در صحنهای دیگر، پاپ جولایوس دوم در مورد شکستهای خود در جنگ و تلاش برای متحد کردن ایتالیا صحبت میکند، که نشاندهنده پیامهای مثبت است.
خلاصه فیلم
ویرایشداستان زندگی میکل آنژ و مشکلاتش در نقاشی کردن کپلا سیستین در حالی که پاپ ژولیوس دوم او را به این کار تشویق میکرد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.