درباره فیلم
مستند تلویزیونی، انضباط در دبیرستان را به تصویر میکشد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: متوسط
ترس: متوسط
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشدفتر مدیر مدرسه مجموعهای بدون فیلمنامه است که مدیران دبیرستانهای سراسر کشور را دنبال میکند و نحوه مدیریت مدارس خود را با سبک شخصیشان نشان میدهد. بینندگان شاهد واکنش مدیران، معاونان و مدیران گروههای آموزشی به عجیبترین (و گاهی احمقانهترین) بهانهها برای عدم رعایت قوانین، مجازاتها و نحوه برخورد با والدینی هستند که قبول نمیکنند فرزندشان نیاز به اقدامات انضباطی دارد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد پیامهای این برنامه گفتگو کنند. آیا فکر میکنید هدف آن بیان نکات خاصی در مورد نوجوانان است؟ انضباط مدرسه؟ آیا فکر میکنید این برنامه به تصویر مدیران مدرسه کمک میکند یا آسیب میرساند؟ بچهها: مدیران شما چقدر با مدیرانی که در اینجا نشان داده میشوند، تفاوت دارند؟ والدین: آیا مدیر دبیرستان خود را به یاد میآورید؟ چه چیزی در مورد او برجسته است؟ خانوادهها همچنین میتوانند در مورد تنبیه بدنی در مدارس عمومی بحث کنند. آیا فکر میکنید تنبیه با قاشق چایخوری روشی مناسب یا قابل قبول برای انضباط است؟ اگر دانشآموز آن را انتخاب کند، چه؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که اگرچه مشکلات انضباطی مورد بحث در این مجموعه مستند که نحوه مدیریت مدارس مختلف توسط مدیران دبیرستان را نشان میدهد، معمولاً نسبتاً ملایم و قابل درک برای نوجوانان است (مثل دیر رسیدن به کلاس، پیامک زدن در ساعات مدرسه و غیره)، گاهی اوقات مسائل جدیتری مثل سیگار کشیدن مطرح میشود. یکی از مدیران به دانشآموزان حق انتخاب بین بازداشت روز شنبه یا تنبیه بدنی را میدهد - گزینهای که ممکن است برای همه بینندگان قابل قبول نباشد. در همان قسمت، صدای گریه یک دانشآموز به گوش میرسد که با پدال ضربه میخورد، اما تنبیه نشان داده نمیشود. گاهی اوقات دانشآموزان به مقامات توهین میکنند (گاهی اوقات کلمات ناسزا مانند «s--t» سانسور میشوند).
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در مجموع، این مجموعه تلویزیونی نسخهای آراسته و تمیز از مشکلاتی را به تصویر میکشد که بسیاری از مدیران مدارس روزانه با آنها مواجه هستند. در حالی که بسیاری از تخلفات دانشآموزان از نظر مدیران جزئی است، برخی دیگر میتوانند مشکلسازتر باشند (به عنوان مثال، یکی از مدیران متوجه میشود که یکی از دانشآموزان به دلیل اعتیاد رو به رشدی که به سیگارهای منتول دارد، به طور مزمن دیر به کلاس میرسد). برخی از واکنشهای دانشآموزان به تنبیهات انضباطی به خاطر رفتارهایشان اندکی سرگرمکننده است، اما برخی دیگر از نوجوانان در مواجهه با مقامات یا زمانی که مجبور به پذیرش عواقب اعمال خود میشوند، پرخاشگر یا بیاحترامی میکنند.مدیران تاکید میکنند که انتظار دارند دانشآموزان محترم باشند و مسئولیت اعمال خود را بر عهده بگیرند. اما برخی از روشهای انضباطی آنها نیز سوالاتی را مطرح میکند. برخی از مدیران فقط به قواعد سیاه و سفید تکیه میکنند تا با مسائل رفتاری پیچیدهای که گاهی اوقات وجود دارد، برخورد کنند، و حداقل یکی از آنها تنبیه بدنی را اعمال میکند. اما با وجود این مسائل، ناظمان دبیرستان بر این نکته تاکید دارند که دانشآموزان باید بیاموزند هر عملی عواقبی دارد و قوانین برای شکستن نیستند. در نهایت، نه تنها نوجوانان (و حتی برخی از نوجوانان بالغتر) ممکن است از این نمایش لذت ببرند، بلکه ممکن است در مورد دور ماندن از دردسر نیز چیزهایی بیاموزند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.