تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشروزی روزگاری شاهزادهای بود (ميرا سوروينو). او متوجه شد که در واقع شاهزاده واقعی نیست. پدرش پادشاه و ملکه واقعی را زندانی کرده بود. حالا همه مرده بودند، اما پادشاهان واقعی پسری داشتند که در حال حاضر با دو دانشمند در مخفیگاه بود. شاهزاده تصمیم گرفت او را پیدا کند و تخت پادشاهی را به او بازگرداند. پس شاهزاده برای جاسوسی از شاهزاده رفت و چون این یک قصهی پریان بود، از همان ابتدا عاشق او شد. اما زنانی اجازه نداشتند به او نزدیک شوند. دانشمندان او را در انزوای کامل نگه میداشتند، نه فقط برای محافظت از جانش، بلکه برای محافظت از قلبش. آنها به عقل محض اعتقاد داشتند و احساسات، بهویژه عشق را طرد میکردند. پس شاهزاده و خدمتکارش خود را به شکل پسران درآوردند و به در خانهاش رسیدند، و در آنجا پیچیدگیهای مختلفی رخ داد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد روشهایی که افراد اشتباهات نیاکان خود را جبران میکنند و پیچیدگیهای شناخت دیگران و تصمیمگیری در مورد میزان حقیقت در مورد خودشان که باید با دیگران به اشتراک بگذارند، صحبت کنند.
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این فیلم شامل اغواگریهای تغییر جنسیت، از جمله بوسیدن همجنس است. کلمات چهار حرفی وجود ندارد، اما برخی الفاظ تند و برهههایی از برهنگی در آن وجود دارد. برای آگاهی از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبت نام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
کینگزلی و شاو خارق العاده هستند و ریچل استرلینگ در نقش خدمتکار خانم عالی است و هر بار که ظاهر می شود فیلم را نورانی می کند. اما برخورد ساختار مصنوعی داستان و لحن معاصر و طبیعی تر فیلم فقط باعث می شود که دیدن دستکاری وحشتناک آنها توسط شاهزاده برای ما دردناک تر شود.اقتباس از نمایشنامهای که در سال ۱۷۳۲ برای اولین بار به روی صحنه رفت، پیروزی عشق توسط کلر پپلو به پرده سینما آورده شده است. او داستان را در همان دوره تاریخی روایت میکند و فیلمبرداری در خانههای باشکوهی انجام شده که قدمت آنها به قرن هجدهم بازمیگردد. اما نماهایی از تئاتر و مدرنیته در آن به چشم میخورد. اشاره به دوگانگیهای قرن هجدهم و بیست و یکم و نقشهای مردانه و زنانه، بازتابی از مضامین دوگانگی و پنهانکاری در داستان است. اما این موضوع به عناصر داستان که تنها در بستر تاریخی خود قابل درک هستند، بیتوجهی میکند. شاهزاده تنها سه استراتژی دارد: دستور میدهد، رشوه میدهد و اغوا میکند. در بیشتر داستان، او دانشمندان هرموکراتس (بن کینگزلی)، خواهرش (فیونا شاو) و البته شاهزاده را اغوا میکند. در هر گفتگوی بعدی با دو نفر اول، دروغهای بیشتری میگوید. با شاهزاده، دروغهایش را شروع میکند و سپس حقیقت بیشتری را فاش میکند و هر بار که با هم ملاقات میکنند، چیزهای بیشتری به او میگوید.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.