تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: زیاد
ترس: زیاد
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشدر فیلم صفرها و یکها، سربازی به نام جیجی (با بازی ایتان هاوک) در دوران همهگیری کووید-۱۹ به رم فرستاده میشود تا محل برادر انقلابیاش (با بازی هاوک) را پیدا کند که ممکن است اطلاعاتی در مورد بمبگذاری احتمالی واتیکان داشته باشد. جیجی از خواهر زنش، والریا (والریا کورئاله)، میفهمد که برادرش ممکن است مرده، در زندان، یا هر دو باشد. بنابراین او جستجو در دنیای زیرزمینی رم را برای پیدا کردن سرنخها آغاز میکند و با انواع و اقسام افراد عجیب و غریب و ترسهای وجودی مواجه میشود. آیا جیجی میتواند از وقوع حمله جلوگیری کند؟
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خشونت در فیلم «صفرها و یکها» صحبت کنند. این صحنهها چه احساسی در شما ایجاد کرد؟ آیا هیجانانگیز بود؟ تکاندهنده بود؟ فیلم چه چیزی را نشان داد یا نشان نداد تا این تاثیر را ایجاد کند؟ چرا این موضوع مهم است؟
- برخی از مضامین این فیلم چیست؟ چه چیزی باعث شد در مورد آن فکر کنید؟
- فیلمهای تجربی در مقابل فیلمهای روایی چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا امکان محو کردن مرزها و تمایزات بین این دو نوع فیلم وجود دارد؟
- در اینجا چگونه به تصویر کشیده شده است؟ چه ارزش هایی منتقل می شود؟
- چگونه مصرف الکل و مواد مخدر به تصویر کشیده شده است؟ آیا این موارد جذاب جلوه داده شدهاند؟ آیا پیامدهایی وجود دارد؟ چرا این موضوع مهم است؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که زِروس اند وانز (Zeros and Ones) یک درام تجربی از فیلمساز محبوب فرقهای، آبل فرارا است. این فیلم داستان یک سرباز آمریکایی (با بازی ایتان هاوک) را در رم در دوران همهگیری کووید-۱۹ روایت میکند که تلاش میکند تا از وقوع یک بمبگذاری جلوگیری کند. فیلم مملو از تصاویر و ایدههای عجیب و جذاب است و تماشاگران بالغ قطعاً با تفسیرهای متفاوتی از آن مواجه خواهند شد. صحنهها و تصاویر خشونتآمیز شامل شکنجه یک شخصیت از طریق واتربردینگ، زنان مردهای که با خون پاشیدهشده پوشانده شدهاند، سربازانی با اسلحه، انفجار ساختمانها و موارد بیشتر است. شخصی شخصیت اصلی را وسوسه میکند، او را میبوسد و پیراهنش را درمیآورد، و دو زن نیمهبرهنه یکدیگر را میبوسند و نوازش میکنند. زبان فیلم شامل چند مورد استفاده از کلمات "f--king"، "motherf----r"، "c--ksucker"، "s--t" و "p---y" است. شخصیت اصلی مواد مخدر (هروئین؟) خریداری میکند، و یک شخصیت دیگر دارویی را به دستش تزریق میکند. شخصیتها شاتهای ودکا، ودکا از بطری و شراب گازدار مینوشند، و تهسیگارها دیده میشوند. برای اطلاع از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
کارگردان آبل فرارا در این فیلم حتی عمیقتر از معمول به سراغ سبک تجربی غیرتجاری رفته و فیلمی مبهم و گیجکننده ارائه داده است. فیلم «صفرها و یکها» تقریباً هیچ داستانی ندارد، اما مجموعهای از ایدههای پرتنش و احساسات انکارناپذیر را به نمایش میگذارد. اگر فیلمهای «توماسو» و «سیبری» فرارا عمدتاً طرفداران سرسخت این کارگردان کالت را جذب کردند، آنگاه «صفرها و یکها» این دو فیلم را کاملاً جریان اصلی و عامهپسند به نظر میرساند. این فیلم یادآور آثار هنری ژان-لوک گدار پس از موج نو یا آثار بحثبرانگیزتر ترنس مالیک است، که از یک لحظه غیرمنتظره به لحظهای دیگر که کاملاً نامرتبط به نظر میرسد، میرود و افکاری مانند «یک جاده سخت به زندگی واقعی میانجامد» را بهظاهر تصادفی بیان میکند.همهگیری و تصاویر شستن دست و ماسک از آشناترین چیزها در این فیلم هستند، که همچون لنگری عمل میکنند و هم نشانهای از عدم قطعیت بیشتر. هاک تنها چیز آشنای دیگر در این فیلم است. فیلم با ویدیویی از او که فیلم را معرفی میکند آغاز میشود و با ویدیویی دیگر از او که سعی در فهمیدن چیزی که دیدهایم دارد به پایان میرسد. او با «بله، این بخشی از فیلم است» به پایان میرساند. حتی عنوان فیلم، صفرها و یکها، نامشخص است، مگر اینکه به فرمت دیجیتالی که فیلم با آن ساخته شده اشاره کند. هرچه فرارا سعی در گفتن آن دارد، چه در مورد درگیری باشد، چه اعمال خشونتآمیز یا چیز دیگری، توسط فیلمسازی کهنهکار که هیچکدام از آتشش را از دست نداده است، گفته میشود. این فیلم سخت و پیچیدهای است که ارزش بررسی دارد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.