تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشایزى (لورا مارانو) آرایشگر ایتالیایی-آمریکایی است که با سختی کار میکند و در محلهاش در نیویورک مورد علاقه همه است. در فیلم درمان سلطنتی، والتر (کامرون رودز)، دستیار توماس (مِنا مَسود)، شاهزادهای خوشتیپ از کشوری به نام لاوانیا، به اشتباه با سالن زیبایی او تماس میگیرد تا موهای شاهزاده را کوتاه کند. وقتی این دو با هم ملاقات میکنند، جرقهای بینشان زده میشود. ایزى فردی رک و صریح و عملگرا با قلبی مهربان است: او هرجا که میرود به کسانی که از او کمتر خوششانس هستند کمک میکند. توماس تمام عمرش در رفاه بوده و هرگز مثل یک آدم معمولی با او رفتار نشده است. والدینش ازدواج او را با دختر یک تاجر ثروتمند اهل تگزاس ترتیب دادهاند، اما آیا توماس قبل از آن عاشق ایزى میشود؟
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد تربیتهای متفاوت شاهزاده توماس و ایزی در فیلم درمان سلطنتی صحبت کنند. پیشینههای آنها چگونه شخصیتشان را شکل داده است؟ پیشینه خود شما، از جمله خانواده، شهر محل زندگی و دوستانتان، چگونه بر شخصیت شما تأثیر گذاشته است؟
- در کدام منطقه تصور میکنید کشور لوانیا واقع شده است؟ فیلم در این باره چه سرنخهایی به شما داد؟
- ایزای چگونه شفقت خود را به دیگران نشان میدهد؟ چرا این یک قدرت شخصیتی مهم است؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که فیلم «درمان سلطنتی» یک کمدی رمانتیک مناسب برای اکثر سنین است. در این فیلم از برخی کلمات نامناسب (مانند «لعنتی»، «احمق»، «لعنتی»، «خراب»، «خدای من»، «احمق») استفاده شده است. همچنین صحنههای مختصری از بوسیدن و برخی کلیشههای مربوط به فقرا و ثروتمندان وجود دارد. بزرگسالان در چند صحنه از شراب نوشیدند. در نهایت، فیلم و شخصیتهای متنوع آن پیامی تکراری در مورد نشان دادن شفقت به دیگران، به ویژه در مواجهه با بیعدالتی، منتقل میکنند. برای آگاهی از فیلمهای مشابه، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی «شب فیلم خانوادگی» ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این فیلم صمیمی و نیکنیت در نهایت به دلیل فقدان اصالت و تلفیقی عجیب و غریب از لهجهها، خراب میشود. اگر بگوییم «درمان سلطنتی» قابل پیشبینی است، کم گفتهایم. به نظر میرسد سازندگان فیلم عمدی در این امر دارند و با ارجاع زودهنگام به پادشاهی جعلی دیگر، یعنی «جنویا» در فیلم «دفتر خاطرات شاهدخت» و اشارههای متعددی به فیلم «زن زیبا»، از جمله فرآیندی برای پالایش دو آرایشگر ناسنجیده و پایانی رمانتیک در یک راه فرار از آتش، به این موضوع اذعان میکنند. در میانههای فیلم، شاهزادهای محافظهکار و معشوقهاش از محلههای فقیرنشین، محدودیتهای مشترک خود را در قبال تعهدات خانوادگی و اشتیاق مشترکشان برای «تغییر جهان» کشف میکنند.این فیلم با تاکید فراوان بر مبارزه با بیعدالتی و توجه به اقشار محروم، قطعا ستودنی است و بازیگر نقش اول زن، مارانو، بسیار جذاب است. اما برخی کلیشههای تکراری هم در آن وجود دارد، از فقرای شاد و خوشحال گرفته تا کارگران کاخ که از روی تکبر رفتار میکنند، کارگران دلسوز، نیویورکیهای بیپروا و تگزاسهای سرمایهدار. در این فیلم تولید نیوزلند، بازیگران محلی نقش ایتالیاییها، آمریکاییها، فرانسویها و لاوانیا (هرچه که در ترکیب لهجهها در آنجا اتفاق میافتد) را بازی میکنند. اشتباه است فکر کنیم تماشاگران متوجه این نادرستیها نخواهند شد یا به آن اهمیت نخواهند داد، بهویژه در فیلمی که اهمیت بودنِ اصیل را تبلیغ میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.