درباره فیلم
مسابقه طراحی جسورانه و سرگرمکننده، خلاقیت و جسارت را پاداش میدهد.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشبا جینا لیونز شیک، ستاره جینا لیونز، طراح مد، است که به دنبال کارکنان مناسب برای کسبوکار جدیدش است. بعد از ترک پست خود به عنوان مدیر خلاق برند جی. کرو در سال ۲۰۱۷، لیونز شروع به کمک به دوستانش برای تغییر دکوراسیون خانههایشان کرد. امیدوار است این کار را به یک برند لوکس و کسبوکار طراحی پرسود تبدیل کند، و برای این کار به استخدام کارکنان مناسب برای موفقیت پروژه نیاز دارد. با رئیس دفترش، کایل دفورد، و رئیس استایلیستها، سارا کلری، گروهی از داوطلبان استخدام میشوند تا در مجموعهای از چالشهای خلاقانه شرکت کنند تا مشخص شود آیا توانایی لازم برای پیوستن به تیم را دارند یا خیر. به کسانی که در این چالشها بدرخشند، اجازه داده میشود تا در یک پروژه طراحی بزرگتر کمک کنند، اما کسانی که نتوانند تأثیرگذار باشند، باید رویکرد خود را بازبینی و بازسازی کنند. در نهایت، لیونز امیدوار است که حداقل یکی از آنها را به عضویت تیم جدیدش دعوت کند. در هر قسمت، نکات مربوط به مد، طراحی و استایل نیز ارائه میشود.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد نوع آموزش و تمریناتی که طراحان معمولاً برای موفقیت در صنعت مد نیاز دارند صحبت کنند. علاوه بر توسعه یک حس زیباییشناسی منحصر به فرد، چه کارهایی دیگری باید انجام دهند تا کسبوکارشان قابل عرضه در بازار باشد؟
- آیا برنامه IsStylish با جِنا لیونز با هدف کمک به مردم برای بهبود حس مد و سبک طراحی خودشان تولید شده است؟ یا صرفاً وسیلهای تبلیغاتی برای کسبوکار جِنا لیونز است؟
- آیا برنامههای طراحی دیگری وجود دارد که از تماشای آن لذت ببرید؟ چه چیزی این برنامه را متفاوت میکند؟ برخی از ویژگیهای مشترک این نوع برنامهها چیست؟
- برنامه خلاقانه مصاحبه شغلی شامل الفاظ زشت، کنایه و نام برندها است.
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که Stylish with Jenna Lyons یک برنامه رقابتی در زمینه مد و طراحی است که به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای کسب و کار جدید طراح و مدیر مد، جنا لیونز، عمل میکند. در این برنامه به برندهای طراحی مانند J. Crew اشاره میشود و برخی کنایههای جنسی وجود دارد، مانند اشاره به کاندوم و از دست دادن باکره بودن. زنان در لباس زیر نشان داده میشوند. شامپاین در رویدادها سرو و مصرف میشود، و زبان تند از "ass" تا "f--k" متغیر است. علیرغم برخی از محتوای اندکی تند، این مجموعه سرگرمکننده شامل لحظات شاد، مربیگری مثبت و نکات بیپایان طراحی و استایل است که عاشقان مد از آن لذت خواهند برد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این مجموعه مستند شاد و پرانرژی، طراحی خلاقانه را با المانهای یک مسابقه واقعی ترکیب میکند تا تجربهای جذاب و دیدنی خلق کند. لیونز، که میشل اوباما و لوپیتا نیونگو از مشتریان او هستند، حس مد و شخصیت خوشمشرب خود و دوستانش را به نمایش میگذارد. او همچنین نشان میدهد که چگونه از دانش طراحی خود برای بازآفرینی فضاهای فیزیکی استفاده میکند و راههای مختلف کاربردی کردن ظاهر دلخواه در زندگی روزمره را بررسی میکند.طراحان رقابتپذیر هستند و اغلب با هم موافق نیستند یا خوب همکاری نمیکنند. اما لیونز از این فرصتها استفاده میکند تا با ارائه بازخورد صادقانه، اما مودبانه و سازنده، مربی طراحان آینده باشد. و در حالی که همیشه همه چیز طبق برنامه پیش نمیرود، همه افراد خلاق و با استعداد کافی هستند تا راهحلهایی پیدا کنند که به نتایج مثبت منجر شود. خلاصه اینکه، اگر به مد و استایل علاقهمندید، مجموعه «استایلش با جنا لیونز» مجموعه سرگرمکننده و شادی است که میتوانید تماشا کنید.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.