درباره فیلم
تیموتی شالامه در اقتباس کتابی تند، پرتنش و فوقالعاده خشن و خونین نقشآفرینی کرده است.
تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی زیاد
ترس: خیلی زیاد
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشبا کارگردانی لوکا گواداگنینو (مرا با نام خودت صدا کن) و بر اساس کتابی به همین نام از کامیل دآنجلیس، استخوانها و همهچیز بینندگان را با مارن (تیلور راسل) آشنا میکند، کسی که زندگیاش به دلیل تمایل غیرقابلمقاومتش به خوردن گوشت انسان در آشفتگی است. در حالی که مارن در سراسر ایالات متحده به دنبال مادر گمشدهاش (کلویی سونی) میگردد، با لی (تیموتی شالامه) ملاقات میکند، مردی که تمایل تابوشدهاش را با او شریک میشود. با این حال، آیا این دو نفر میتوانند راهی برای زندگی با تمایلاتشان پیدا کنند و به سوی آیندهای کمتر ترسناک پیش بروند؟
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خشونت در فیلم استخوانها و همه چیز صحبت کنند که بسیار شدید است، بهویژه برای فیلمی که مضامین عاشقانه و خودشکوفایی را نیز در بر میگیرد. آیا میزان خشونت شما را شگفتزده کرد؟ آیا باعث شد که کاملاً از فیلم دلزده شوید؟
- فیلم از نظر لحن و فضای داستانی متنوعتر از اکثر فیلمها است که معمولا به یک ژانر خاص مانند ترسناک، عاشقانه، کمدی و غیره پایبند هستند. لحن و فضای فیلم «استخوانها و همه» چگونه است؟ آیا لحظات کمدی و عاشقانه، لحظات ترسناک را ترسناکتر میکنند؟
- چطور فکر میکنید بینندهها باید در مورد مارن و لی احساس کنند؟ آیا باید با آنها ارتباط برقرار کنیم؟ دوستشان داشته باشیم؟ از آنها متنفر باشیم؟ به حالشان دلسوزی کنیم؟ آیا مخلوطی از همه این احساسات است؟ فیلمساز چطور این احساسات را برمیانگیزد و انگیزهها و زندگی درونی شخصیتها را نشان میدهد؟
- اگر کتابی که فیلم بر اساس آن ساخته شده را خواندهاید، مقایسهی این دو چگونه است؟ کدام را ترجیح میدهید و چرا؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که فیلم «استخوانها و همه» یک درام عاشقانه تند و تیز است که بر اساس رمان ۲۰۱۵ کامیل دیانجلیس با همین نام ساخته شده و درباره دو آدمخوار جوان (تیلور راسل و تیموتی شالامه) است که در سفری جادهای در سراسر آمریکا به سر میبرند. حال و هوای فیلم بهشدت از یک رمانتیک ملایم به خشونت و ترس بسیار شدید و برعکس تغییر میکند. همچنین درامهای قابلدرک بینفردی وجود دارد که میتواند صحنههای خشونتآمیز را حتی تاثیرگذارتر کند. شخصیتهایی که بینندگان با آنها آشنا میشوند و با آنها همدردی میکنند، ناگهان و بهشدت در مقابل دوربین به قتل میرسند -- آنها مورد ضرب و شتم قرار میگیرند، با چاقو مجروح میشوند و گاز گرفته میشوند. انتظار میرود که نمای نزدیک زیادی از دهانها و دندانهای گاز گرفته و گوشت خونین و لهشده وجود داشته باشد. در یک صحنه، آدمخواران منتظر مرگ یک زن مسن میشوند (او در حال ناله و لرزیدن از درد نشان داده میشود) قبل از اینکه شروع به گاز گرفتن بدن برهنه او کنند (سینههای برهنه نشان داده میشود). در صحنه دیگری، یک مرد دیگری را خودارضایی میکند و سپس در لحظه اوج لذت، گلویش را میبرد (حرکات دستهای تحریکآمیز و ناله). یک مرد، زنی را که بسیار جوانتر و کوچکتر از اوست، تهدید میکند، با چاقو به او حمله میکند و سپس روی بدنش دراز میکشد و او را میبوسد. شخصیتها همدیگر را میبوسند و به رابطه جنسی اشاره میکنند، و شخصیتهای متعدد سیگار میکشند و آبجو مینوشند. زبان فیلم شامل کلمات فحش و ناسزا مانند «فاک»، «شیت»، «احمق»، «فاگوت»، «سییوتی» و موارد دیگر است. برای آگاهی از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
این فیلم ترسناک رمانتیک که بر اساس کتابی ساخته شده، تجربهای سینمایی است که با حال و هوای رمانتیک، ظریف، ترسناک و بهشدت آزاردهنده، بیننده را به چالش میکشد و در عین حال، زیبایی عجیبی دارد. بسیاری از بینندگان احتمالاً فیلمهای درام «جوانان قاتل در حال فرار» (مثل سرزمینهای بد و بانی و کلاید) و فیلمهای عاشقانه با موجودات مرده متحرک (مثل گرگومیش و اجساد گرم) را دیدهاند، اما این دو زیرژانر معمولاً خشونت را به نفع نگاههای پرشور و بوسههای ملایم کاهش میدهند. اما در فیلم «استخوانها و همه»، شخصیتهای جوان و اصلی فیلم، درست بعد از اینکه یکی از آنها تمام شب منتظر مرگ زنی در اتاق خوابش بوده، با صحنهای دلخراش مواجه میشود که او با خشونت به بدن برهنه زن مرده گاز میزند.درک تضادها در این فیلم دشوار است، تضادهایی که در طول فیلم به صورت متناوب و متعادل به نمایش گذاشته میشوند. مارن در جستجوی مادر از دست رفتهاش است (قابل درک)، و هر چند روز یک بار رژیم غذایی خود را با گوشت خام انسان، که به تازگی مرده است، غنی میکند (قابل درک نیست). لی، روح تنها و غمگینی است که از خانواده و خانهاش رانده شده و بدون هیچ دوستی (دلخراش)، در شهر غریبهای که در آن سرگردان است، غریبهها را به قتل میرساند (وحشتناک). شیمی بین راسل و شالامه محسوس است، و هر دو نقشهای قوی و همدلانهای دارند که به معنای واقعی کلمه در هر جنبهای پر محتوا و عمیق هستند. در برخی لحظات، ممکن است آرزو کنید که این دو از اعمال خونین خود دست بکشند و به صورت رمانتیک از یک چشمانداز زیبا و خالی آمریکایی به چشمانداز دیگری حرکت کنند. در لحظات دیگر، به طور قابل درکی، بینندگان با وحشت و انزجار واکنش نشان میدهند. کسانی که معده ضعیفتری دارند، ممکن است حتی عقبنشینی کنند. اما کسانی که میتوانند این فیلم را تحمل کنند، ممکن است این اثر کنجکاوانه را منحصر به فرد و فریبنده بیابند، یک رمان عاشقانه در هر معنایی از این کلمه.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.