پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشدر فیلم شرکت رابرت آلتمن، نو کمبل، یک رقصنده سابق باله، در نقش ری، عضو باله جفری شیکاگو، ایفای نقش میکند. فیلم با اجرای خیرهکنندهای از بالهای به نام کشش درگیر آغاز میشود، یک رقص میله ماهانه پستمدرن (یا شاید روبانهای یک دمپایی پنجهدار). داستان گروه باله را در پشت صحنه و روی صحنه دنبال میکند. ری و رقصندههای دیگر شغلهایشان را حفظ میکنند، با مشکلات شخصی دست و پنجه نرم میکنند و با محدودیتهای دنیای فیزیکی مبارزه میکنند در حالی که سعی میکنند از بدنهای گاهی اوقات ناخواسته خود و همچنین کششهای گرانش و زمان فراتر روند. مدیر شرکت به راحتی با تقریبا همه ارتباط برقرار میکند، اما وقتی جایزهای را میپذیرد، صادقانه در مورد نحوه برخورد با او به عنوان یک پسر جوان که عاشق رقص بود، صحبت میکند. دوست پسر غیررقصنده ری نشان میدهد که همان مراقبت، هنر و دقت را به کارش میآورد که او به کارش میآورد.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد تعهد لازم برای رقصندهها و افرادی که شرکت را اداره میکنند، صحبت کنند.
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این فیلم حاوی الفاظ زشت، برهنگی در رختکن و ارجاعات و صحنههای جنسی است. صحنههای پرتنش و جراحات وجود دارد. شخصیتها الکل مصرف میکنند و سیگار میکشند. برای آگاهی از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در فیلم جذاب رابرت آلتمن، فرم از محتوا پیروی میکند؛ درست مثل زندگی گروه بالهای که به تصویر میکشد، رقص است که در مرکز صحنه قرار میگیرد. بقیه زندگی شخصیتها فقط در حاشیه دیده میشوند. نتیجه صمیمی و تکاندهنده است، با صحنههای رقصی که بهطور هیجانانگیزی فیلمبرداری شدهاند و داستانهای پشت صحنهای که به آرامی مشاهده میشوند. این درباره فندقشکنها و توتوها نیست. این درباره افرادی است که نهایت تعهد را به هنر دارند و بهویژه، درباره هنری است که خلق میکنند. آلتمن در اینجا فقط رقصندهها را به ما نشان نمیدهد. او خودش را به ما نشان میدهد.صحنههای پشت صحنه حال و هوای مستند و رها دارند، اما با دقت و وسواس بالایی مانند یک بالرین روی نوک پنجههایش، ثبت و ضبط شدهاند. صحنههای تمرین، هنر و درام را در هم میآمیزند، در حالی که طراحان رقص با رقصندههای اصلی مانند مجسمهساز با گل رس رفتار میکنند، در حالی که رقصندههای پشتیبان حرکات را در کنار صحنه علامتگذاری میکنند. یک نکته فنی قابل توجه این است که این اولین فیلمی است که از فرآیند پس از تولید جدیدی به نام داربی ویژن استفاده میکند، که عمق و رنگهای زنده را به ویدیو اضافه میکند و به طور ایدهآل برای فیلمبرداری از رقصها مناسب است، که در نهایت در مرکز صحنه قرار میگیرند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.