درباره فیلم
شوی هیپهاپ سرگرمکننده است، اما از نظر بازاریابی سنگین است.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: ندارد
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشDANCE ON SUNSET یک مجموعه تلویزیونی رقابتی در زمینه رقص است که شامل اجراهای موسیقی، حرکات رقص اصلی و رقابتی برای اعضای منتخب تماشاگران است. در هر قسمت، رقصندگان حرفهای برنامه، که شش نوجوان بزرگتر به نام نیک ۶ هستند، دو رقص جدید را که توسط تونی تستا، طراح رقص، طراحی شدهاند، اجرا میکنند. مهمانان موسیقی مانند شان کینگستون و منودو با اجراهای جذاب خود، شور و هیجان را به برنامه میآورند، و برخی از تماشاگران نیز در یک رقابت رقص کوتاه شرکت میکنند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد تاثیر رسانهها بر علایق بینندگان بحث کنند. آیا در این برنامه تبلیغ محصولی را مشاهده کردید؟ کدام محصولات؟ آیا تماشای این برنامه نظر شما را در مورد آنها تغییر داد؟ آیا تمایل بیشتری به خرید محصولاتی که در تلویزیون تبلیغ میشوند، پیدا میکنید؟ به عنوان مثال، آیا این برنامه الهامبخش شما برای امتحان رقص بود؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این مجموعه رقص/گوناگون برای نوجوانان، با ویدئوهای موسیقی، اجراهای مهمان و تبلیغات وبسایت خود، جنبه تبلیغاتی دارد. اگر نوجوان شما از آخرین آهنگها باخبر است، این نمایش علاقه او را تقویت میکند؛ و اگر کمتر با موسیقی آشنا باشد، هنرمندان مهمان مثل اشلی سیمپسون و گروه بردارن برهنه توجه او را جلب خواهند کرد. با این حال، نوجوانان قطعاً از این نمایش پرانرژی لذت خواهند برد، که شامل بخشهای آموزش رقص آسان است که آنها را به بلند شدن و حرکت تشویق میکند.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
نوجوانان حتما به این نمایش پرهیجان علاقهمند میشوند و در بیشتر موارد، والدین نگرانی زیادی در مورد آن نخواهند داشت. رقابت در این نمایش در پس لذت ساده رقص قرار میگیرد و بخشهای آموزشی آن، بینندگان را تشویق میکند تا از روی مبل بلند شوند و به حرکت درآیند.تنها نکته منفی این برنامه، تبلیغ آشکار وبسایت خود و همچنین موسیقی پاپ و مهمانان موسیقی است. نوجوانان در معرض تاکتیکهای بازاریابی مانند ویدئوهای موسیقی روی صفحههای بزرگ و یادآوریهای مجری قرار میگیرند که آهنگهایی که میشنوند در صدر جدول هستند، بنابراین آماده باشید تا شاهد تغییر علایق موسیقی فرزندانتان باشید.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.