کینوشیتا
Kinoshita
۱
۲۰۱۱۱۲+
مناسب برای بالای ۱۲ سال
درباره فیلم
مستند
سرآشپز برزیلی تسویوشی موراکامی در حال سفر به ژاپن، تجربه کردن آشپزی سنتی ژاپنی، دیدار از خانواده و تجربیات کاری قبلی خود است.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
غیر موثق: متأسفانه برای بعضی فیلمها، دادههای کافی نداشتیم. بنابراین، تحلیلهای این دسته ممکنه دقیق نباشن و فقط به عنوان یک راهنما در نظر گرفته بشن.
خشونت: ندارد
این فیلم هیچ صحنه خشونتآمیز یا درگیری آشکاری ندارد. هیچ موردی از خشونت فیزیکی، تهدید، یا استفاده از سلاح وجود ندارد، و فیلم بر روی سفر آشپز برزیلی و تجربههای او در آشپزی ژاپنی تمرکز دارد.
ترس: ندارد
این فیلم هیچ صحنه ترسناک یا وحشتناکی ندارد. هیچ موجودات ترسناک، حوادث طبیعی، یا صحنههای دلهرهآور وجود ندارد، و فیلم بر روی سفر آشپز برزیلی و کشف غذاهای ژاپنی تمرکز دارد.
ناهنجاری اجتماعی: کم
این فیلم هیچ صحنهای از جرم و جنایت یا فساد را نشان نمیدهد. تمرکز اصلی بر روی فرهنگ و آشپزی ژاپنی است و هیچ فعالیت غیرقانونی یا فساد اقتصادی به تصویر کشیده نمیشود.
این فیلم هیچ صحنه جنسی یا برهنگی ندارد. هیچ موردی از برهنگی، حرکات جنسی، یا روابط نامشروع وجود ندارد، و فیلم بر روی سفر آشپز برزیلی و تجربههای آشپزی او تمرکز دارد.
این فیلم هیچ محتوای مربوط به خودکشی ندارد. تمرکز فیلم بر روی سفر و تجربههای آشپزی است و هیچ اشارهای به افکار یا اقدامات خودکشی وجود ندارد.
این فیلم هیچ کلمات ناسزا یا توهینآمیزی ندارد. گفتگوهای فیلم محترمانه و دوستانه هستند و هیچ موردی از توهین، تحقیر، یا دشنام وجود ندارد.
این فیلم هیچ صحنه مصرف سیگار یا مواد مخدر ندارد. هیچ موردی از مصرف سیگار، الکل، یا مواد مخدر وجود ندارد، و فیلم بر روی سفر آشپز برزیلی و تجربههای آشپزی او تمرکز دارد.
این فیلم هیچ صحنهای از قمار یا شرطبندی را نشان نمیدهد. تمرکز اصلی فیلم بر روی سفر آشپز برزیلی و تجربههای او در آشپزی ژاپنی است، و هیچ اشارهای به قمار یا بازیهای شرطبندی وجود ندارد.
در این فیلم، صحنههایی از نوشیدن مشروبات الکلی وجود دارد، اما به ندرت نشان داده میشود. شخصیتها گاهی اوقات در رستورانها و بارها نوشیدنیهای الکلی سفارش میدهند، اما مصرف آن به طور واضح نشان داده نمیشود. برای مثال، شخصیت اصلی ممکن است یک لیوان شراب سفارش دهد، اما فیلم بر روی گفتگوی او با دیگران تمرکز میکند و مصرف الکل را به طور مستقیم نشان نمیدهد.
شخصیتهای فیلم با چالشها و موانعی مواجه میشوند، اما به ندرت احساس ناامیدی و افسردگی را نشان میدهند. ممکن است لحظاتی از ناامیدی وجود داشته باشد، اما فیلم بیشتر بر روی جنبههای مثبت و تجربیات آشپزی تمرکز دارد. شخصیت اصلی ممکن است در مورد چالشهای حرفهای خود صحبت کند، اما به طور کلی امیدوار و مشتاق به یادگیری است.
الگوی مثبت: زیاد
شخصیت اصلی، تسویوشی موراکامی، یک الگوی مثبت و الهامبخش است. او با اشتیاق و سختکوشی به دنبال یادگیری و تجربه آشپزی ژاپنی است و به عنوان یک آشپز حرفهای، به دنبال ایجاد ارتباطات مثبت و الهامبخش با دیگران است. موراکامی با احترام به سنتها و فرهنگ محلی، به دنبال حفظ میراث خانوادگی خود است و به عنوان یک الگوی مثبت برای احترام به فرهنگ و سنتها عمل میکند. فیلم همچنین شخصیتهای دیگری را به تصویر میکشد که از موراکامی حمایت میکنند و به او در سفر و تجربههای آشپزی کمک میکنند.
پیام مثبت: زیاد
این فیلم پیامهای مثبت و الهامبخشی را منتقل میکند و بر اهمیت تلاش، احترام و یادگیری تاکید دارد. شخصیت اصلی، تسویوشی موراکامی، با اشتیاق و سختکوشی به دنبال یادگیری و تجربه آشپزی ژاپنی است. او با احترام به سنتها و فرهنگ محلی، به دنبال ایجاد ارتباطات مثبت و الهامبخش با دیگران است. فیلم همچنین بر اهمیت ارتباطات خانوادگی و احترام به میراث تاکید دارد و پیامهای مثبتی در مورد ارزشهای خانوادگی و فرهنگی ارائه میدهد.
خلاصه فیلم
ویرایشسرآشپز برزیلی تسویوشی موراکامی در حال سفر به ژاپن، تجربه کردن آشپزی سنتی ژاپنی، دیدار از خانواده و تجربیات کاری قبلی خود است.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.