درباره فیلم
مستند
زندگینامه
تاریخی
جین جیکوبز، نویسنده و فعال شهری، در دهه ۱۹۶۰ میلادی برای نجات شهر تاریخی نیویورک در دوره بازسازی بیرحمانه رابرت موزس، برنامهریز شهری، مبارزه کرد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
غیر موثق: متأسفانه برای بعضی فیلمها، دادههای کافی نداشتیم. بنابراین، تحلیلهای این دسته ممکنه دقیق نباشن و فقط به عنوان یک راهنما در نظر گرفته بشن.
خشونت: ندارد
در این مستند، هیچ صحنهای از خشونت یا درگیری وجود ندارد. این فیلم بر روی مباحثات و مناظرات بین جین جیکوبز و رابرت موسز تمرکز دارد و هیچ صحنهای از خشونت فیزیکی را نشان نمیدهد.
ترس: ندارد
این مستند هیچ صحنهای از ترس و وحشت ندارد. این فیلم بر روی مباحثات و مناظرات بین جین جیکوبز و رابرت موسز تمرکز دارد و هیچ صحنهای از ترس و وحشت را نشان نمیدهد.
ناهنجاری اجتماعی: کم
این مستند هیچ صحنهای از قمار، کازینو، بازیهای پوکر یا کارتبازی، شرطبندی بر روی اسبها، بختآزمایی، یا نمایش قماربازان را نشان نمیدهد. تمرکز این فیلم بر روی موضوعات شهری و فعالیتهای اجتماعی است و هیچ اشارهای به قمار یا شرطبندی نمیکند.
این مستند شامل صحنههایی از فساد و تخلفات شهری است، اما هیچ صحنهای از خشونت، استفاده از اسلحه، شورش، فساد اقتصادی، فرار از پلیس، دزدی، سرقت، جاسوسی، گروههای مافیایی، پولشویی، یا سایر جرایم وجود ندارد. این فیلم به برخی از مشکلات و چالشهای شهرسازی در طول زمان میپردازد، اما بیشتر بر روی فعالیتهای اجتماعی و شهرسازی تمرکز دارد.
این مستند شامل صحنههایی از افراد افسرده، ناامیدی، احساس شکست و ناامیدی است. به عنوان مثال، برخی از منتقدان به این موضوع اشاره میکنند که این مستند به طور کامل به همه جنبههای شهرسازی توجه نکرده است و ممکن است برخی از بینندگان احساس ناامیدی کنند. همچنین، این مستند به برخی از مشکلات و چالشهای شهرسازی در طول زمان میپردازد که میتواند احساس ناامیدی را در بینندگان ایجاد کند.
در این مستند، هیچ کلمهای از فحاشی یا توهین وجود ندارد. این فیلم بر روی مباحثات و مناظرات بین جین جیکوبز و رابرت موسز تمرکز دارد و هیچ کلمهای از فحاشی یا توهین را شامل نمیشود.
در این مستند هیچ صحنهای از خودکشی، فکر کردن به خودکشی، تلاش برای خودکشی، نمایش افراد مرده از خودکشی، یا تهدید به خودکشی وجود ندارد. این فیلم بر روی موضوعات شهری و فعالیتهای اجتماعی تمرکز دارد و هیچ اشارهای به خودکشی نمیکند.
در این مستند، هیچ صحنهای از نوشیدن الکل یا حضور نوشیدنیهای الکلی وجود ندارد. این فیلم بر روی موضوعات شهری و فعالیتهای اجتماعی تمرکز دارد و هیچ اشارهای به مصرف الکل نمیکند.
در این مستند، هیچ صحنهای از سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر وجود ندارد. این فیلم بر روی مباحثات و مناظرات بین جین جیکوبز و رابرت موسز تمرکز دارد و هیچ صحنهای از سیگار کشیدن یا مصرف مواد مخدر را نشان نمیدهد.
در این مستند، هیچ صحنهای از برهنگی یا محتوای جنسی وجود ندارد. این فیلم بر روی مباحثات و مناظرات بین جین جیکوبز و رابرت موسز تمرکز دارد و هیچ صحنهای از برهنگی یا محتوای جنسی را نشان نمیدهد.
الگوی مثبت: متوسط
این مستند شامل شخصیتهای مثبت و الگوهایی در زمینه شهرسازی و فعالیتهای اجتماعی است. به عنوان مثال، جین جیکوبز به عنوان یک فعال شهری، به حفظ بافت تاریخی و اجتماعی شهر اهمیت میدهد و با تخریبهای بیرویه و بیتوجهی به جامعه مخالف است. همچنین، این مستند به برخی از مشکلات و چالشهای شهرسازی در طول زمان میپردازد و به بینندگان کمک میکند تا درک بهتری از شهرسازی و فعالیتهای اجتماعی داشته باشند.
پیام مثبت: متوسط
این مستند شامل پیامهای مثبت و تشویقکنندهای در زمینه شهرسازی و فعالیتهای اجتماعی است. به عنوان مثال، جین جیکوبز به عنوان یک فعال شهری، به حفظ بافت تاریخی و اجتماعی شهر اهمیت میدهد و با تخریبهای بیرویه و بیتوجهی به جامعه مخالف است. همچنین، این مستند به برخی از مشکلات و چالشهای شهرسازی در طول زمان میپردازد و به بینندگان کمک میکند تا درک بهتری از شهرسازی و فعالیتهای اجتماعی داشته باشند.
خلاصه فیلم
ویرایشجین جیکوبز، نویسنده و فعال شهری، در دهه ۱۹۶۰ میلادی برای نجات شهر تاریخی نیویورک در دوره بازسازی بیرحمانه رابرت موزس، برنامهریز شهری، مبارزه کرد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.