تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی زیاد
ترس: خیلی زیاد
ناهنجاری اجتماعی: خیلی زیاد
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشویاچاس ۹۹ مجموعهای از داستانهای ترسناک فیلمبرداریشده با دوربین دستی است. در یکی از داستانها، یک گروه موسیقی راک به باشگاه زیرزمینی ویرانشدهای میرود تا دربارهٔ گروهی که در آنجا از بین رفتهاند، اطلاعات بیشتری به دست آورد. در داستان دیگر، زنی جوان به عضویت انجمنی درمیآید، اما باید با شوخی وحشتناک پذیرش روبهرو شود: گذراندن شبی در تابوت و احتمالا احضار روح. در داستانی دیگر، مجری یک مسابقه تلویزیونی کثیف و غیرممکن با خشم خانوادهای روبهرو میشود که یکی از اعضای آن در حین بازی بهطور دائم آسیب دیده است. در بخشی دیگر، پسری با سربازان اسباببازیاش فیلمهای خونین خانگی میسازد تا اینکه برادر بزرگترش دوربین را از او میگیرد و از آن برای جاسوسی از همسایهای جذاب استفاده میکند. واضح است که او خیلی جلو میرود. در نهایت، دو فیلمساز که در حال ضبط یک مراسم شیطانی هستند، خود را به دنیای زیرین منتقلشده میبینند. آنها فقط تا نیمهشب سال ۲۰۰۰ فرصت دارند تا به خانه بازگردند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خشونت در فیلم V/H/S/99 صحبت کنند. این خشونت چه احساسی در شما ایجاد کرد؟ آیا هیجانانگیز بود؟ شوکآور؟ فیلم برای رسیدن به این تاثیر چه چیزی را نشان داد یا نشان نداد؟ چرا این موضوع مهم است؟
- فیلم ترسناک است؟ جاذبه فیلمهای ترسناک چیست؟ چرا بعضی وقتها مردم دوست دارند بترسند؟
- در «تماشاگران»، چه چیزی در رفتار نوجوانان قابل تامل بود؟ آیا مستحق مجازات بودند؟ چرا، یا چرا نه؟
- برخی از داستانها، انتقام را به عنوان یک موضوع در نظر میگیرند. ماهیت انتقام چیست؟ آیا انتقام گرفتن چیزی را حل میکند؟ چرا میتواند تا این حد جذاب باشد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که V/H/S/99 پنجمین فیلم از مجموعه V/H/S است که شامل آنتولوژیهای ترسناک فیلمهای پیدا شده است. مانند برخی از قسمتهای قبلی، این فیلم کمی ناهماهنگ است، اما داستانهای قویتر ضعف داستانهای ضعیفتر را جبران میکنند. خشونت شدید شامل خون و خونریزی فراوان، تکه تکه شدن شخصیتها، هیولاها (زامبیها، شیاطین، ارواح)، مبارزه، صحنههای زننده، ترسهای ناگهانی، ترس از مکانهای بسته، شوخیهای بد، صحنههای ترسناک، تصاویر شوکآور و موارد دیگر است. زنی بدون پوشش بالاتنه دیده میشود، و گفتگوهای مرتبط با رابطه جنسی، حرکات جنسی، شیئانگاری زنان، عروسکهای جنسی، نقاشی آلت تناسلی مردانه و موارد دیگر وجود دارد. زبان فیلم نیز بسیار تند و تقریباً مداوم است و کلماتی مانند "f--k"، "motherf----r"، "s--t"، "bulls--t"، "a--hole"، "p---y"، "t-ts"، "N" word، "goddamn" و موارد بسیار دیگر استفاده شده است. زنان در سن کالج در حال نوشیدن و مستی دیده میشوند، سیگار کشیدن مختصری وجود دارد، و شخصیتها به کراک و هروئین اشاره میکنند. برای آگاهی از فیلمهای مشابه بیشتر، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبت نام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در حالی که از نظر جاهطلبی از نسخه قبلی خود عقبتر است، این پنجمین قسمت ناهمگون اما قابل قبول از مجموعه آنتولوژی V/H/S که از تصاویر پیدا شده تشکیل شده، شوکها و خلاقیت خشن کافی را ارائه میدهد تا ارزش دیدن داشته باشد. V/H/S/99 با ضعیفترین قسمت خود، "Shredding" شروع میشود؛ به نظر میرسد که گروه راک تقریبا در حال دعوت به دردسر است، با بازی کردن شوخیها و بیاحترامی به خاطرات افرادی که در آتشسوزی جان باختند. اتفاقی که میافتد نتیجهای اجتنابناپذیر است و در اینجا سورپرایز زیادی وجود ندارد. داستان انجمن زنان ("Suicide Bid") به کارگردانی یوهانس رابرتس، به طور موثری بر دو ترس عمیق از ترسهای بسیاری از مردم طعمه میگذارد - نه تنها دفن شدن زنده، بلکه غرق شدن، زیرا باران سیلآسا بر سر لیلی بیچاره (الکسیا ایوانیدس) که گرفتار شده، نازل میشود و سفری پرتنش را رقم میزند. دنباله نمایش بازی ("Ozzy's Dungeon") عمدتا انتقام خشن است و علاوه بر آن، بسیار نفرتانگیز است.ویدئوهای پانوراما با سربازان اسباببازی و روایت برَدی جوان (اتان پوگ) بهشدت خندهدار هستند و نحوهی انتقال فیلم از آن به داستان تماشاگران (The Gawkers) به کارگردانی تایلر مَکاینتایر، بسیار باهوشانه است. این قدرتمندترین داستان مجموعه است که نوجوانان را در حال بیاحترامی به همسایهشان نشان میدهد، نه فقط با جاسوسی از او، بلکه با شیئه کردن او. نتیجهگیری سریع و رضایتبخش است. بخش پایانی در دنیای زیرین (To Hell and Back) به کارگردانی جوزف و وَنِسا وینتر، با فیلمسازان بحثبرانگیز و یک دیوِ مفید به نام مِیبل (ملانی استون)، چشمگیرترین بخش است که با منابع اندک، احساسی زنده، عمیق و ماورایی خلق میکند. این مجموعه سه پیروزی از پنج پیروزی را به دست میآورد که بد نیست، اما حتی دو بخش دیگر هم لحظات ترسناک و بهیادماندنی دارند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.











































