تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: خیلی کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: زیاد
پیام مثبت: زیاد
خلاصه فیلم
ویرایشگریلز داستان برند پوشاک/سبک زندگی ایستساید گلف را روایت میکند. بنیانگذاران اولاجوون آجاناکو و ارل کوپر جزئیات رشد برند را از آغاز تا اجرا شرح میدهند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد تجارت صحبت کنند. لحظات مهم در رشد گلف ایستساید چه بود؟ بنیانگذاران چگونه به موفقیت آن کمک کردند؟ چه تصمیمات مهمی در طول مسیر گرفته شد؟
- چگونه این مجموعه گلف شرق را به تصویر میکشد؟ فکر میکنید سازندگان مجموعه چه چیزی را میخواهند بینندگان از آن برداشت کنند؟ آیا این مستند صرفاً تبلیغ برند است یا ارزش دیگری هم در آن وجود دارد؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که گریلز مستندی درباره یک برند پوشاک است. این مجموعه نام خود را از اصطلاح عامیانه برای کفشهای ورزشی نادر و کلکسیونی گرفته و بر ورود دو کارآفرین به دنیای لباسهای گلف تمرکز دارد. این مستند بیشتر یک آگهی تبلیغاتی برای خط تولید لباسهای گلف و برند مادر آن است، که به نحوی در شش قسمت کش داده شده و موضوعات عادی مانند معرفی زمینهای گلف را پوشش میدهد.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در اینجا هیچ درام و کشمکشی وجود ندارد، فقط جزئیات روزمرهای از چند تاجر موفق و با ارتباطات قوی در حال ساخت یک برند. ویدئوی گریلز از آن دسته ویدئوهایی است که شرکتها در جلسات توجیهی برای کارمندان جدیدشان نمایش میدهند. گرچه این مستند بر یک برند مد تمرکز دارد، اما سلیقه آن قابلتأمل است. در یکی از صحنههای ناخوشایند، مستقیماً از تصاویر آرشیوی خبری که شلیک پلیس به یک مرد سیاهپوست غیرمسلح را توصیف میکند، به مصاحبهای میرود که در آن فرد مصاحبهشونده لباسهایی را که در زمان شنیدن خبر شلیک پوشیده بود، توصیف میکند. روایت اصلی این مستند درباره کارآفرینان موفق سیاهپوست، زمانی که در طول مستند شاهد کالاییسازی مسائل اجتماعی و فعالیتهای اجتماعی توسط آنها هستیم، تأثیر خود را از دست میدهد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.