درباره فیلم
درام
یک تلفن همراه گمشده دو مرد از دو طبقهٔ مختلف جامعه را به هم وصل میکند و زندگی آنها را فراتر از تصورشان تحت تأثیر قرار میدهد.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
درحال گردآوری: تحلیلهای این دسته در حال تکمیل شدن هستن! ما داریم سخت کار میکنیم تا دادههای بیشتری جمعآوری کنیم و دقت رو بالاتر ببریم. پس لطفاً صبور باشید و به بروزرسانیهای آینده ما اعتماد کنین.
خشونت: متوسط
مردی که به مرد دیگری سیلی میزند.
ترس: ندارد
هیچ صحنهای از ترس و وحشت در این فیلم وجود ندارد.
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
شخصیت انصاری در فیلم اغلب احساس ناامیدی و شکست میکند. او با مشکلاتی در زندگی خود مواجه است و گاهی اوقات احساس میکند که زندگی او به بنبست رسیده است. با این حال، این موضوع به طور عمیق در فیلم کاوش نمیشود و بیشتر به عنوان زمینهای برای داستان استفاده میشود.
هیچ صحنهای از خودکشی یا افکار خودکشی در این فیلم وجود ندارد. شخصیتها درگیر افکار یا اقدامات خودکشی نیستند و این موضوع در فیلم کاوش نمیشود.
فیلم شامل صحنههایی از جرم و جنایت است، اما بیشتر به عنوان زمینهای برای داستان استفاده میشود. شخصیتها درگیر فعالیتهای غیرقانونی هستند، اما این موضوع به طور عمیق کاوش نمیشود. به عنوان مثال، آرجون درگیر ضبط غیرقانونی یک ویدیو از رابطه جنسی خود با سانیا است، اما این موضوع بیشتر به عنوان یک عنصر داستانی استفاده میشود.
این فیلم حاوی صحنههای جنسی و برهنگی جزئی است، اما هیچ صحنهای از برهنگی کامل وجود ندارد. به عنوان مثال، یک صحنه وجود دارد که در آن دو شخصیت در حال رابطه جنسی هستند، اما برهنگی کامل نشان داده نمیشود. همچنین، یک صحنه بوسیدن لب به لب وجود دارد.
در این فیلم، شخصیت اصلی، آرجون، اغلب در حال نوشیدن الکل است. او در طول فیلم از نوشیدنیهای مختلف الکلی لذت میبرد، که نشاندهنده حضور قابل توجه الکل در فیلم است.
این فیلم حاوی صحنههای مصرف الکل و سیگار است. یکی از شخصیتهای اصلی به طور مداوم در طول فیلم الکل مصرف میکند.
این فیلم حاوی برخی کلمات توهینآمیز و ناسزا است، از جمله 3 بار استفاده از کلمه F و 2 بار استفاده از کلمه A در زبان انگلیسی، و یک بار استفاده از کلمه Va*ina در زبان مالایالم.
هیچ صحنهای از قمار یا شرطبندی در این فیلم وجود ندارد. شخصیتها درگیر بازیهای قمار یا شرطبندی نیستند و هیچ اشارهای به این موضوعات در فیلم وجود ندارد.
الگوی مثبت: کم
شخصیتهای فیلم به طور کامل مثبت نیستند، اما برخی از آنها جنبههای مثبت دارند. به عنوان مثال، انصاری در ابتدا فردی شکست خورده است، اما در طول فیلم قدرت و اعتماد به نفس خود را به دست میآورد. با این حال، این موضوع به طور عمیق کاوش نمیشود و بیشتر به عنوان زمینهای برای داستان استفاده میشود.
پیام مثبت: کم
فیلم به طور مستقیم پیامهای مثبت را ترویج نمیکند، اما میتواند به عنوان یک داستان اخلاقی در مورد اهمیت صداقت و احترام به حریم خصوصی استفاده شود. با این حال، این موضوع به طور عمیق کاوش نمیشود و بیشتر به عنوان زمینهای برای داستان استفاده میشود.
خلاصه فیلم
ویرایشیک تلفن همراه گمشده دو مرد از دو طبقهٔ مختلف جامعه را به هم وصل میکند و زندگی آنها را فراتر از تصورشان تحت تأثیر قرار میدهد.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.