تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: کم
ترس: کم
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشدر فیلم محافظت از شاهد مدیا اثر تایلر پری، جورج نیدلمن (یوجین لوی) فکر میکرد به عنوان مدیر مالی بخش خیریه شرکت لاکوایز اینداستریز، بانک سرمایهگذاری وال استریت، موفق است. اما بعد متوجه میشود که شرکتش در واقع یک طرح هرمی و واحد پولشویی مافیاست. یا باید توسط مافیا کشته شود یا با کمک دادستان خوشنیت (تایلر پری) جبران خسارت کند. اما اول، جورج به جایی برای مخفی شدن نیاز دارد در حالی که با دولت برای دستگیری خلافکاران همکاری میکند. و چه جایی بهتر از خانه قدرتمند مدیا (پری) برای ناپدید شدن، جایی که روشهای شهری خانواده نیدلمن جایی نخواهد داشت؟
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد اینکه آیا مدیا در فیلم محافظت از شاهد مدیا، الگوی مناسبی است، صحبت کنند، اگر او خودش رفتارهای نامناسبی (بهویژه فریاد زدن و تهدید به آسیب جسمی) از خود نشان میدهد. آیا مهم است که کاری که او انجام میدهد برای خنداندن تماشاگران است؟
- مادئا در مورد جوانان امروزی و احساس حقبهجانب بودن آنها صحبت میکند. آیا او درست میگوید؟
- باور کنید که این کار درست نیست.
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که محافظ شاهد مدیا - بخشی از فرنچایز محبوب و طولانی مدت مدیا اثر تایلر پری - بیشتر از آنچه که مخاطبان از این مجموعه انتظار دارند را ارائه میدهد: مدیای درستکار که افراد را سر جای خودشان مینشاند. این بار یک شخصیت شبیه به برنی مادوف (فقط او هیچ چیز در مورد جرم نمیداند و فقط قربانی توطئه شده است) و خانوادهاش، که برای امنیت باید در خانه مدیا در آتلانتا پنهان شوند. انتظار برخی از فحشهای سبک (بیشتر "جهنم" و "لعنت")، برخی از ارجاعات/کنایههای جنسی (بیشتر در مورد رقصندههای استریپ و اعضای بدن)، چند سیلی، و تعداد زیادی از توصیهها در مورد نحوه درست رفتار کردن را داشته باشید. برای اینکه در مورد فیلمهای بیشتری مثل این فیلم در جریان باشید، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبت نام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
بدون بیاحترامی به مادئا که معمولاً قدرتمند است، اما به نظر میرسد که دارد جذابیت خود را از دست میدهد. او انگیزه و انرژی کمتری دارد؛ سخنرانیهای آتشین او دیگر خلع سلاحکننده یا خندهدار نیستند. (البته طرفداران از برخی از این سخنرانیها، بهخصوص اولین سخنرانی که در ماشین به یک دزد بدبخت میکند، لذت خواهند برد.) یک دختر نوجوان که به والدین خود، بهخصوص نامادریاش، خیلی بداخلاقی میکند، به شیوهای ملایم و غیرمستقیم سرزنش میشود، درحالیکه یک سرزنش مستقیم و قاطعانه میتوانست برای مخاطب لذتبخشتر باشد. آیا ممکن است که مادئا با افزایش سن ملایمتر شده باشد؟ یا اینکه تایلر پری از الهه الهامبخش خود خسته شده است؟ (حتی وارد بحث ضعف فیلمنامه محافظ شاهد مادئا یا پتانسیل از دست رفته بانکدار نیویورک در جنوب نمیشویم.)زیبایی مدیا در این است که آنچه را فکر میکند میگوید، پس وقتی این کار را نمیکند، ما ناراضی میمانیم و در فکر فرو میرویم که چه چیزی او را بازمیدارد. همچنین زمان زیادی طول میکشد تا نگاهی به ستاره اصلی فیلم بیندازیم در حالی که داستان طرح پانزی توضیح داده میشود. لوی بهطور قابل پیشبینی خندهدار است و تماشای شخصیت او و مدیا در مرجعی از لحظهای با حضور ووپی گلدبرگ در فیلم روح، طلایی است. اما چیز دیگری نیست.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.