درباره فیلم
در میان چشماندازی شهری، شبانه و سرسبز، نیک، قهرمان پستمدرن شهری است که برنامه آنارشیستی خود را بر هزارتوی بیپایان دیوارهای بکر بیرونی که مرکز شهر سیاتل و پورتلند را تشکیل میدهند، تحمیل میکند. برای نویسنده/کارگردان بولتون، شخصیت تگکننده و تنها او، سطوح وسیع دیوارهای کوچههای متروک و محوطههای قطار همزمان نمادی هولناک از سرکوب سرمایهداری و تابلویی غنی از بافت و یکپارچه هستند که آماده بهرهبرداری است تا گفتمان هنری خشم و شورش او را تقویت کند. وجود تقریبا ناشناس خود او ظاهرا ثانویه نسبت به سطوح نقاشیشده و بیانیه "شکاف در سیستم" است که بهطور تاثیرگذارتری حضورش را نشان میدهد، و خروجی گرافیتی انفرادی شگفتانگیز نیک با دوستی با تگکننده جوان دیگری مختل میشود. ارتباط آنها بیشتر از اینکه کلامی باشد، نوعی تور دو فورس گرافیکی مشترک است؛ دیوارهای گرافیتی همکاری عظیم آنها به نظر میرسد که به عنوان فرزندان غیرقابل انکار روحیه خویشاوندی آنها ظهور میکند. اما در نهایت فرضیات آنها در مورد یکدیگر رد میشود، زیرا مسائل سیاسی، عاطفی و اخلاقی پیش میآید که باعث میشود رابطه آنها در پسزمینه زبالههای شهری حل شود و خود هنرمندان فقط بیشتر اتمیزه و بیگانه شوند. تمهای جذاب، اجراها و تصاویر حساس، این فیلم را تعریف میکنند که غوطهوری فاشکنندهای در واقعیت تجربی کسانی است که جسارت میکنند هنر خود را در یک میدان اجتماعی محکومشده خلق کنند. برای فیلمی که ظاهرا بر سطوح دستکاریشده تمرکز دارد، هنر سینمایی بولتون به عمق آگاهی تگکننده و زیرفرهنگ هنرمند گرافیتی نفوذ میکند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: زیاد
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: کم
خلاصه فیلم
ویرایشدر میان چشماندازی شهری، شبانه و سرسبز، نیک، قهرمان پستمدرن شهری است که برنامه آنارشیستی خود را بر هزارتوی بیپایان دیوارهای بکر بیرونی که مرکز شهر سیاتل و پورتلند را تشکیل میدهند، تحمیل میکند. برای نویسنده/کارگردان بولتون، شخصیت تگکننده و تنها او، سطوح وسیع دیوارهای کوچههای متروک و محوطههای قطار همزمان نمادی هولناک از سرکوب سرمایهداری و تابلویی غنی از بافت و یکپارچه هستند که آماده بهرهبرداری است تا گفتمان هنری خشم و شورش او را تقویت کند. وجود تقریبا ناشناس خود او ظاهرا ثانویه نسبت به سطوح نقاشیشده و بیانیه "شکاف در سیستم" است که بهطور تاثیرگذارتری حضورش را نشان میدهد، و خروجی گرافیتی انفرادی شگفتانگیز نیک با دوستی با تگکننده جوان دیگری مختل میشود. ارتباط آنها بیشتر از اینکه کلامی باشد، نوعی تور دو فورس گرافیکی مشترک است؛ دیوارهای گرافیتی همکاری عظیم آنها به نظر میرسد که به عنوان فرزندان غیرقابل انکار روحیه خویشاوندی آنها ظهور میکند. اما در نهایت فرضیات آنها در مورد یکدیگر رد میشود، زیرا مسائل سیاسی، عاطفی و اخلاقی پیش میآید که باعث میشود رابطه آنها در پسزمینه زبالههای شهری حل شود و خود هنرمندان فقط بیشتر اتمیزه و بیگانه شوند. تمهای جذاب، اجراها و تصاویر حساس، این فیلم را تعریف میکنند که غوطهوری فاشکنندهای در واقعیت تجربی کسانی است که جسارت میکنند هنر خود را در یک میدان اجتماعی محکومشده خلق کنند. برای فیلمی که ظاهرا بر سطوح دستکاریشده تمرکز دارد، هنر سینمایی بولتون به عمق آگاهی تگکننده و زیرفرهنگ هنرمند گرافیتی نفوذ میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.