درباره فیلم
کمدی
درام
یک تاجر آمریکایی پس از چهار دهه برای اولین بار به ایتالیا بازمیگردد و متوجه میشود که دوستان قدیمی او را در یک دروغ بزرگ درگیر کردهاند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
درحال گردآوری: تحلیلهای این دسته در حال تکمیل شدن هستن! ما داریم سخت کار میکنیم تا دادههای بیشتری جمعآوری کنیم و دقت رو بالاتر ببریم. پس لطفاً صبور باشید و به بروزرسانیهای آینده ما اعتماد کنین.
خشونت: خیلی کم
در این فیلم، خشونت به صورت درگیریهای لفظی و تنشهای احساسی به تصویر کشیده میشود. شخصیتها ممکن است با یکدیگر بحث و جدل کنند، اما هیچ خشونت فیزیکی قابل توجهی وجود ندارد.
ترس: ندارد
این فیلم هیچ صحنهای از ترس و وحشت ندارد و بیشتر بر روی روابط انسانی و احساسات متمرکز است.
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
این فیلم شامل صحنه هایی از ناامیدی و افسردگی است. جک لمون، شخصیت اصلی، در ابتدای فیلم به عنوان یک مرد میانسال خسته و ناامید به تصویر کشیده می شود. او درگیر مشکلات شخصی و حرفه ای است و به نظر می رسد که از زندگی خود راضی نیست. با این حال، با گذشت فیلم و تعاملات او با مارچلو ماسترویانی، لمون شروع به بازسازی روحیه خود می کند و امید و شادی را در زندگی خود پیدا می کند.
در این فیلم، نوشیدن الکل به طور کلی به تصویر کشیده شده است. در یک صحنه، جک لمون در حالی که از سردرد رنج می برد، در اتاق هتل خود یک بطری مشروب و قرص های مختلف را در کنار تخت خود دارد. در صحنه ای دیگر، لمون و مارچلو ماسترویانی در حالی که در مورد مسائل مختلف صحبت می کنند، نوشیدنی های مختلف سفارش می دهند. با این حال، این فیلم به طور خاص بر مصرف الکل تمرکز ندارد و بیشتر بر روی تعاملات شخصیت ها و روابط آنها تمرکز دارد.
در این فیلم هیچ صحنهای از برهنگی یا محتوای جنسی وجود ندارد. شخصیتها با یکدیگر تعامل دوستانه دارند و هیچ رابطهای فراتر از دوستی به تصویر کشیده نمیشود.
هیچ صحنه ای از قمار یا شرط بندی در این فیلم وجود ندارد. شخصیت ها درگیر فعالیت های قماربازی نیستند و هیچ اشاره ای به قمارخانه ها، بازی های پوکر یا شرط بندی بر روی اسب ها وجود ندارد. این فیلم بیشتر بر روی روابط انسانی و تعاملات شخصیت ها تمرکز دارد.
این فیلم شامل برخی صحنه های جرم و جنایت است، اما به طور کلی بر روی جنبه های انسانی و روابط شخصیت ها تمرکز دارد. در یک صحنه، مارچلو ماسترویانی درگیر مشکلاتی با افراد خلافکار می شود و جک لمون به کمک او می شتابد. با این حال، این فیلم بیشتر بر روی روابط دوستانه و تعاملات شخصیت ها تمرکز دارد تا بر روی جنبه های جنایی.
هیچ صحنه ای از خودکشی، فکر کردن به خودکشی یا تهدید به خودکشی در این فیلم وجود ندارد. شخصیت ها با مشکلات و چالش های مختلف روبرو می شوند، اما هیچ اشاره ای به خودکشی یا افکار خودکشی وجود ندارد. این فیلم بیشتر بر روی روابط انسانی و تعاملات شخصیت ها تمرکز دارد.
در این فیلم، هیچ توهین یا الفاظ ناسزاگونهای به کار نرفته است. گفتگوها و تعاملات شخصیتها محترمانه و مودبانه است.
در این فیلم، سیگار کشیدن به عنوان بخشی از زندگی روزمره شخصیتها به تصویر کشیده میشود. با این حال، هیچ صحنهای از مصرف مواد مخدر یا رفتارهای مرتبط با آن وجود ندارد.
الگوی مثبت: زیاد
این فیلم شخصیت های مثبت و الگوهایی را به تصویر می کشد که از یکدیگر حمایت می کنند و روابط دوستانه و خانوادگی را ترویج می دهند. جک لمون و مارچلو ماسترویانی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و از یکدیگر حمایت می کنند. این فیلم نشان می دهد که چگونه روابط دوستانه و خانوادگی می تواند به افراد کمک کند تا با چالش های زندگی مواجه شوند و از یکدیگر حمایت کنند. شخصیت ها با یکدیگر صادق هستند و روابط دوستانه و صمیمی بین آنها شکل می گیرد.
پیام مثبت: زیاد
این فیلم پیام های مثبتی را ترویج می کند و بر اهمیت روابط انسانی و دوستانه تأکید دارد. شخصیت ها با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و از یکدیگر حمایت می کنند. این فیلم نشان می دهد که چگونه روابط دوستانه و خانوادگی می تواند به افراد کمک کند تا با چالش های زندگی مواجه شوند و از یکدیگر حمایت کنند. پیام های مثبت در مورد اهمیت صداقت، دوستی و حمایت از یکدیگر در سراسر فیلم به تصویر کشیده شده است.
خلاصه فیلم
ویرایشیک تاجر آمریکایی پس از چهار دهه برای اولین بار به ایتالیا بازمیگردد و متوجه میشود که دوستان قدیمی او را در یک دروغ بزرگ درگیر کردهاند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.