درباره فیلم
درام
فانتزی
علمی تخیلی
در یک مدرسه بینالمللی در جاکارتا، معلم فلسفه کلاس بیست نفره فارغالتحصیلان سال آخر را به چالش میکشد تا در صورت وقوع یک فاجعه هستهای، ده نفر از آنها را انتخاب کنند که در زیرزمین پناه بگیرند و نسل بشر را احیا کنند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: متوسط
یک پسر نوجوان (بالغ) به مردی مسلح به اسلحه که قصد تهدید فرد دیگری را دارد، حمله میکند. اسلحه از دست مرد میافتد و آنها برای لحظاتی با هم درگیر میشوند. در نهایت، نوجوان مداد را برمیدارد و مرد را از طریق گوشش میزند. مرد دست از مبارزه میکشد و با مداد فرو رفته در گوشش، از اتاق خارج میشود. خون قابل مشاهدهای وجود دارد.
ترس: کم
برخی صحنهها به خودکشی با شلیک اسلحه اشاره دارند؛ در یکی از آنها نوجوانی اسلحه را به سمت سر خود گرفته است. صدای شلیک شنیده میشود، اما خود مرگ هرگز نشان داده نمیشود. این صحنهها (همانند تمام صحنههای دیگر شامل مرگ، بیماری یا خشونت) نمایشی از رویدادهای فرضی در فیلم هستند.
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
در این فیلم، شخصیتها از مواد مخدر و سیگار استفاده میکنند، اما این استفاده به طور مستقیم و واضح به تصویر کشیده نشدهاند و بیشتر به صورت تلویحی و غیرمستقیم به نمایش گذاشته شدهاند.
در این فیلم، شخصیتها از کلمات و عبارات تند و زننده استفاده میکنند، اما این کلمات و عبارات به طور مستقیم و واضح به تصویر کشیده نشدهاند و بیشتر به صورت تلویحی و غیرمستقیم به نمایش گذاشته شدهاند.
در این فیلم، هیچ صحنهای از قمار، کازینو، بازی پوکر یا کارتبازی، شرطبندی بر روی اسبها، بختآزمایی، بلیط بختآزمایی، یا قماربازان وجود ندارد.
در این فیلم، صحنههای جنسی و برهنگی وجود دارد، اما این صحنهها به طور مستقیم و واضح به تصویر کشیده نشدهاند و بیشتر به صورت تلویحی و غیرمستقیم به نمایش گذاشته شدهاند. همچنین، شخصیتها در برخی موارد با یکدیگر رابطه جنسی برقرار میکنند، اما این روابط به طور مستقیم و واضح به تصویر کشیده نشدهاند و بیشتر به صورت تلویحی و غیرمستقیم به نمایش گذاشته شدهاند.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشان میدهد شخصیتها قانون را میشکنند. برای مثال، در یک صحنه، یک دانشجو به خاطر اینکه نمیتواند در بازی شرکت کند، تهدید به خودکشی میکند. همچنین، در صحنههای دیگر، شخصیتها در مورد اینکه چگونه میتوانند در یک دنیای پسا-آخرالزمانی زنده بمانند، بحث میکنند و احساس ناامیدی و شکست میکنند.
در این فیلم، شخصیتهایی وجود دارند که احساس ناامیدی و شکست میکنند. برای مثال، در یک صحنه، یک دانشجو به خاطر اینکه نمیتواند در بازی شرکت کند، احساس ناامیدی و شکست میکند. همچنین، در صحنههای دیگر، شخصیتها در مورد اینکه چگونه میتوانند در یک دنیای پسا-آخرالزمانی زنده بمانند، بحث میکنند و احساس ناامیدی و شکست میکنند.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشان میدهد شخصیتها نوشیدنیهای الکلی مصرف میکنند. برای مثال، در یک صحنه، یک دختر برای چند نوجوان شراب میریزد. با این حال، این صحنهها خیلی کوتاه و جزئی هستند و مصرف الکل در فیلم به طور کلی خیلی پررنگ نیست.
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که به خودکشی اشاره میکند. برای مثال، در یک صحنه، یک دانشجو به خاطر اینکه نمیتواند در بازی شرکت کند، تهدید به خودکشی میکند. همچنین، در صحنههای دیگر، شخصیتها در مورد اینکه چگونه میتوانند در یک دنیای پسا-آخرالزمانی زنده بمانند، بحث میکنند و احساس ناامیدی و شکست میکنند.
الگوی مثبت: کم
در این فیلم، شخصیتهایی وجود دارند که الگوی مثبت هستند. برای مثال، در یک صحنه، یک دانشجو به خاطر اینکه نمیتواند در بازی شرکت کند، احساس ناامیدی و شکست میکند. همچنین، در صحنههای دیگر، شخصیتها در مورد اینکه چگونه میتوانند در یک دنیای پسا-آخرالزمانی زنده بمانند، بحث میکنند و احساس ناامیدی و شکست میکنند.
پیام مثبت: کم
در این فیلم، صحنههایی وجود دارد که نشان میدهد شخصیتها در مورد موضوعات مختلف بحث میکنند و از یکدیگر یاد میگیرند. برای مثال، در یک صحنه، یک دانشجو به خاطر اینکه نمیتواند در بازی شرکت کند، احساس ناامیدی و شکست میکند. همچنین، در صحنههای دیگر، شخصیتها در مورد اینکه چگونه میتوانند در یک دنیای پسا-آخرالزمانی زنده بمانند، بحث میکنند و احساس ناامیدی و شکست میکنند.
خلاصه فیلم
ویرایشدر یک مدرسه بینالمللی در جاکارتا، معلم فلسفه کلاس بیست نفره فارغالتحصیلان سال آخر را به چالش میکشد تا در صورت وقوع یک فاجعه هستهای، ده نفر از آنها را انتخاب کنند که در زیرزمین پناه بگیرند و نسل بشر را احیا کنند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.