تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: زیاد
ترس: زیاد
ناهنجاری اجتماعی: خیلی زیاد
الگوی مثبت: کم
پیام مثبت: خیلی کم
خلاصه فیلم
ویرایشمیتشل (با بازی کالین فارل) پس از آزادی از زندان تصمیم میگیرد دیگر خلافکار نباشد، اما دردسرها خیلی زود شروع میشوند. یکی از همکاران سابقش (با بازی بن چاپلین) او را در مکانی غیرقانونی اسکان میدهد و میخواهد او را در جمعآوری پول محافظت از افراد کمک کند. اما میچل شغلی پیدا میکند که در آن از یک بازیگر منزوی به نام شارلوت (با بازی کیرا نایتلی) مراقبت میکند و از دست پاپاراتزیها در امان میماند. متاسفانه، بین آنها کششی ایجاد میشود. و اگر این کافی نبود، چند تن از اوباش یکی از دوستان میچل را به قتل میرسانند و او در پی انتقام میرود. سرنخی که او را به گانت (با بازی ری وینستون) میرساند، خطرناکترین و تشنهترین گانگستر آنها.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد خشونت شدید لندن بلوار صحبت کنند. چگونه با خشونت اکشن غیرواقعگرایانهتر مقایسه میشود؟ کدام تاثیر بیشتری دارد؟ چرا؟
- آیا فکر میکنید برای یک مجرم اصلاحشده امکان دارد که به زندگی عادی برگردد؟ میچل میتوانست چه تصمیمات دیگری بگیرد تا به هدفش برسد؟
- شخصیت کیرا نایتلی مونولوگ کوتاهی در مورد نقشهای محدود زنان در فیلمها دارد. آیا نقش او در این فیلم فراتر از این محدودیتها است؟ چرا یا چرا نه؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این درام جنایی/گانگستری که در لندن اتفاق میافتد و دربارهی یک مجرم اصلاحشده است که سعی دارد «از راه درست» برود، پر است از بحث و دعوا، و همچنین قتلهای خشونتآمیز و خون فراوان. زبان بهشدت تند است و کلمات «فاک» و «کانت» تقریباً بهطور مداوم استفاده میشوند. شخصیتها بهطور مرتب سیگار میکشند و الکل مینوشند، و دو شخصیت فرعی ماریجوانا میکشند؛ یکی از آنها معتاد به مواد مخدر و الکل نشان داده میشود. همچنین برهنگی زنانه از قسمت سینه به بالا و بوسیدن و سکس پیشنهادشده بین شخصیتهای اصلی وجود دارد. برای آگاهی از فیلمهای بیشتر از این دست، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی شب فیلم خانوادگی ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
فیلمنامهنویس ویلیام موناهان که برای فیلم رفتگان برنده جایزه اسکار شد، با فیلم لندن بلوار اولین کارگردانی خود را تجربه میکند و این فیلم با آن پیروزی قبلی تفاوت زیادی دارد. این داستان جنایی مملو از عناصر تکراری است و به روشی خستهکننده و مستقیم روایت میشود. قطعاً میتوان آتشی در دل یک داستان قدیمی و خستهکننده دمید، اما موناهان به نظر نمیرسد که بتواند جرقهای در اینجا ایجاد کند.با وجود بازیگران بزرگ و شخصیتهای فرعی با ویژگیهای جذاب، لندن بولوار به نحوی آنها را تخت و بیروح به تصویر میکشد. تنها هدف آنها تعامل با شخصیت اصلی است، و وقتی او حضور ندارد، به نظر میرسد همه در انتظار او هستند. هیچیک از شخصیتها یا جزئیات بهطور مستقل جان نمیگیرند. به عنوان مثال، دوستی میچل با یک ولگرد پیر در فیلمنامه توضیح داده نشده است و از نظر احساسی نیز ارتباط برقرار نمیکند. ما با تمرینی که فقط از روی عادت انجام میشود، مواجه میشویم.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.