درباره فیلم
درام
جنگی
فوگویی و جیازن پس از از دست دادن ثروت شخصی خود، خانوادهای را بزرگ میکنند و در طول دهههای ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ در چین، از تغییرات فرهنگی دشوار جان سالم به در میبرند.
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
ارزیابی اولیه: این دسته شامل تحلیلهای اولیه هست! ما تلاش کردیم تا اطلاعات اولیهای رو در اختیار شما قرار بدیم، حتی اگر کامل نباشن.
خشونت: متوسط
در صحنهای از جنگ، مردی از دور نشان داده میشود که مورد اصابت گلوله قرار میگیرد. او در آغوش دوستانش جان میدهد. در صحنهای از میدان نبرد، اجساد خونین زیادی به تصویر کشیده میشود. زنی در هنگام زایمان خونریزی میکند و خون از پایش جاری شده و روی زمین جمع میشود. چندین دستمال خونآلود را نشان میدهد که داخل سطل انداخته میشوند. کودکی نشان داده میشود که کاسهای از نودل با سس تند را روی سر کودک دیگری خالی میکند و به طور موقت به چشمانش آسیب میرساند. جسد خونین کودکی که در تصادف اتومبیل له شده بود، نشان داده میشود.
ترس: متوسط
صحنههای مرگ خشونتبار دوستان و خانواده شخصیتهای اصلی بسیار تکاندهنده است. صحنهای بسیار تکاندهنده وجود دارد که در آن دختر جوانی به آرامی در آغوش مادرش که فریاد میزند جان میدهد در حالی که دانشجویان پزشکی بیتجربه نتوانستند خونریزی او را متوقف کنند.
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
در این فیلم، شخصیتها در برخی صحنهها در حال نوشیدن الکل نشان داده میشوند، اما این صحنهها بسیار محدود و کوتاه هستند. به عنوان مثال، در یک صحنه، شخصیتها در حال نوشیدن مشروب در یک مهمانی نشان داده میشوند.
در این فیلم، شخصیتها با فساد و جرم و جنایت مواجه میشوند، اما خودشان مرتکب جرم نمیشوند. فوگویی در ابتدا به دلیل قمار کردن و از دست دادن ثروت و خانه خود، با فساد مواجه میشود. او همچنین در ارتش ملی و کمونیست خدمت میکند، اما هیچ جرمی مرتکب نمیشود. جیاژن نیز به دلیل کار سخت و شرایط دشوار، با فساد مواجه میشود.
این فیلم حاوی صحنههایی است که میتواند برای برخی مخاطبان ناراحتکننده باشد. به عنوان مثال، در یک صحنه، یک مرد در حالی که در آغوش دوستانش است، در دوردست به ضرب گلوله کشته میشود. همچنین، صحنههایی از میدان نبرد با اجساد خونین و خونریزی وجود دارد. در یک صحنه دیگر، یک زن در هنگام زایمان خونریزی میکند و خون از پایش جاری میشود و روی زمین جمع میشود. علاوه بر این، صحنهای وجود دارد که در آن یک کودک کاسه نودل با سس تند را روی سر کودک دیگری میریزد و به طور موقت به چشمهایش آسیب میزند. در نهایت، بدن خونین و مرده یک کودک که در یک تصادف اتومبیل له شده است، به نمایش گذاشته میشود.
قمار و شرطبندی در این فیلم به طور قابل توجهی نشان داده میشود. شخصیت اصلی، فوگویی، در ابتدا به شدت به قمار معتاد است و در نتیجه ثروت و خانه خود را از دست میدهد. او در یک بازی قمار خانه خود را به لونگر میبازد. این موضوع باعث میشود که همسرش، جیاژن، او را ترک کند و فوگویی مجبور شود برای امرار معاش به اجرای نمایش عروسکی بپردازد.
در این فیلم هیچ صحنهای از خودکشی یا افکار خودکشی وجود ندارد.
این فیلم حاوی صحنههای متعددی است که شخصیتها در آنها احساس افسردگی، ناامیدی و شکست میکنند. فوگویی پس از از دست دادن ثروت و خانه خود، دچار افسردگی و ناامیدی میشود. جیاژن نیز پس از ترک فوگویی و مجبور شدن به کار سخت برای امرار معاش، احساس شکست و ناامیدی میکند. این احساسات در طول فیلم به طور مداوم نشان داده میشوند و به عنوان بخشی از داستان کلی فیلم به حساب میآیند.
این فیلم حاوی کلمات و عبارات توهینآمیز و ناسزا است که میتواند برای برخی مخاطبان ناراحتکننده باشد. به عنوان مثال، در زیرنویسهای انگلیسی، کلماتی مانند «لعنتی»، «فرزند نامشروع»، و «لعنتی» به کار رفته است. همچنین، کلمه «shit» یک بار استفاده شده است.
الگوی مثبت: زیاد
این فیلم حاوی شخصیتهای مثبت زیادی است. فوگویی و جیاژن به عنوان شخصیتهای اصلی، در طول فیلم تغییر میکنند و به شخصیتهای اخلاقی تبدیل میشوند. آنها با وجود مشکلات و سختیهای زیادی که با آنها مواجه میشوند، خانواده خود را حفظ میکنند و به یکدیگر وفادار میمانند. این فیلم همچنین به ارزشهای اخلاقی در جامعه چین در طول سالهای 1940 تا 1970 میپردازد و به بیننده درک بهتری از این دوره تاریخی میدهد.
پیام مثبت: زیاد
این فیلم حاوی پیامهای مثبت زیادی است. این فیلم به طور کلی به ارزشهای اخلاقی و خانوادگی میپردازد و به بیننده درک بهتری از اهمیت این ارزشها در جامعه میدهد. این فیلم همچنین نشان میدهد که چگونه خانوادهها میتوانند در شرایط دشوار دوام بیاورند و با یکدیگر متحد بمانند. این فیلم همچنین به ارزشهای اخلاقی در جامعه چین در طول سالهای 1940 تا 1970 میپردازد و به بیننده درک بهتری از این دوره تاریخی میدهد.
خلاصه فیلم
ویرایشفوگویی و جیازن پس از از دست دادن ثروت شخصی خود، خانوادهای را بزرگ میکنند و در طول دهههای ۱۹۴۰ تا ۱۹۷۰ در چین، از تغییرات فرهنگی دشوار جان سالم به در میبرند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.