پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: ندارد
ترس: ندارد
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشپپر دنیس (ربکا رومین) جذاب و باهوش، گزارشگر برتر در یک ایستگاه تلویزیونی برتر شیکاگو، میخواهد مجری اخبار شود. او تواناییهای لازم برای این شغل را دارد؛ همانطور که به مدیر ایستگاه میگوید، او میتواند مجری اخبار مستحکم، جستجوگر حقیقت و بسیار جذابی باشد. اما چارلی بابکاک (جاش هاپکینز) که به تازگی استخدام شده، به جای او این موقعیت را به دست میآورد، که برای پپر آزاردهنده است، زیرا او نیز باهوش، بااستعداد و بسیار جذاب است. در واقع، چارلی تقریباً مرد ایدهآل پپر است و حالا تقریباً رئیس اوست.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد نقش جذابیت در صلاحیتهای یک شخصیت تلویزیونی صحبت کنند. آیا ظاهر به اندازه محتوا، شخصیت، استعداد و تجربه مهم است؟ آیا باید اینگونه باشد؟ همچنین، مشکلات احتمالی یک رابطه عاشقانه در محیط کار چیست؟ آیا زنان میتوانند در اوج حرفهای خود باشند و همچنان زندگی عاشقانه رضایتبخشی داشته باشند؟ برای موفقیت در کار چه فداکاریهایی باید انجام دهید؟ آیا این مسائل برای مردان و زنان یکسان است؟ اگر مجبور باشید بین کار کردن برای زندگی یا زندگی کردن برای کار انتخاب کنید، کدام را انتخاب میکنید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این درام کمدی به موضوعاتی مانند تعادل بین کار و زندگی شخصی، مقایسه جذابیتهای اتاق خبر با محتوا، و مزایای نسبی جذابیت در مقابل هوش میپردازد. بهخصوص موضوع دوم: این مجموعه در مورد این است که آیا جذابیت جنسی و توانایی حرفهای میتوانند بهطور مسالمتآمیز با هم وجود داشته باشند. برخی خانوادهها ممکن است داستانها و گفتگوهای جذاب آن را کمی تحریککننده بدانند. همچنین، برخی شخصیتهای مرد به نظر میرسد زنان را بهعنوان اشیاء میبینند (دست زدن به پشت آنها، با لحن تحقیرآمیز با آنها صحبت کردن)، اما این بخشی از طرح "جنسیت در محیط کار" است.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
در حالی که پپر به دنبال داستانها میدود و همیشه مثل یک میلیون دلار به نظر میرسد، چیک فیلمبردار (رایدر استرانگ) که به پپر علاقه و اشتیاق دارد، درست پشت سر او میدود. اغلب، او به صورت واقعی و مجازی زمین میخورد، اما همیشه بلند میشود و به راهش ادامه میدهد. زمانبندی کمدی فوقالعاده است، اگرچه برخی از صحنهچینیها کمی آشکار هستند. وقتی یک نگهبان امنیتی بانک یک بمب رنگی منفجرنشده را کنار پپر نشان میدهد، که از سر تا پا سفید پوشیده است، مطمئناً میتوان شرط بست که بمب رنگی به طور تصادفی منفجر میشود و رنگ آبی را روی او میپاشد -- جلوی دوربین. نوشتن فیلمنامه نیز تا حدودی ناهموار است؛ رومین دیالوگهایش را با اشتیاق ارائه میدهد، اما برخی از آنها به صورت دست و پا چلفتی یا اجباری بیان میشوند.PEPPER DENNIS با طنزی نیشدار به ایدهای میپردازد که زنان میتوانند هم بسیار باهوش و هم بسیار جذاب باشند، در حالی که در عین حال به بررسی این موضوع میپردازد که چگونه یک زن ممکن است مجبور به انتخاب بین شغل و زندگی عشقی خود شود. شخصیت پپر دنیس تا حدودی یادآور مورفی براون است. اما رومین با بازی در نقش خبرنگار مصمم، مهره خود را بر این شخصیت زده و با غریزههای کمدی تیز خود این نقش را بازی میکند.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.