نای
Impostor
نای
Impostor
یک بازیگر بزرگ نمی تواند فیلمنامه فقیر را نجات دهد.
برخی از شخصیت ها کشته شدند، خشونت غم انگیز.
برخی از شخصیت ها کشته شدند، خشونت غم انگیز.
منابع مربوط به استفاده از مواد مخدروضعیت جنسی غیر گرافیکی شامل دوست داشتن و زوج متاهل.زبان قوی، شوخی مبتذل.
خلاصه فیلم
ویرایشدر Impostor، اسپنسر اولهام (گری سینیز) دانشمندی درخشان است که یک سلاح ویرانگر ایجاد کرده است تا در جنگ علیه بیگانگان برتر ژنتیکی مورد استفاده قرار گیرد. بعد از یک آخر هفته عاشقانه در کشور به همراه همسر پزشک زیبای خود، مایا (مادلین استو)، و در شب او برای استقبال از رئیس دولت جهانی (لیندسی کروز). اما یک بازرس به نام هاتاوی (وینسنت D'Onofrio) به اولام می گوید که این برنامه ها تغییر کرده است. هاتاوی یک پیام بیگانه را رهگیری کرده است که نشان می دهد اولام کشته و جایگزین یک ساخت و ساز بیگانه سایبورگ شده است که آنقدر خاطرات و افکار اولام را تکرار می کند که حتی او نمی داند که دیگر زنده نیست و خودش.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانواده ها می توانند در مورد اوپنهایمر صحبت کنند، در مورد محاکمه وی برای خیانت اطلاعات بیشتری کسب کنند و در مورد برخی از درگیری های دانشمندان در مورد آن صحبت کنند.
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که این فیلم دارای خشونت و خشونت شدید از جمله آسیب و مرگ برای شخصیت های کلیدی از جمله والدین کودکان خردسال است. ما افراد زخمی را از جمله قربانیان نبرد و یک دختر جوان می بینیم. شخصیت ها از زبان قوی استفاده می کنند. یک شخصیت مواد مخدر است که باعث توهم او می شود. یک وضعیت جنسی بسیار خفیف وجود دارد که شامل یک زوج متاهل دوست داشتنی و یک شلیک مختصر غیر صریح از یک مادر پرستار است. برای ماندن در حلقه در فیلم های بیشتر مانند این، می توانید برای ایمیل های شبانه فیلم خانوادگی در شب ثبت نام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
حتی یک بازیگر برجسته، برخی از جلوه های ویژه خوب و یک ایده جالب از یک نویسنده درجه یک نمی تواند این هیجان علمی تخیلی را از یک فیلمنامه ضعیف و جهت غیرقابل تصور نجات دهد. عدم اعتماد به نفس این استودیو و تاریخ آشفته آن در آزادی طولانی مدت و بریدگی های آشکار آن مشهود است تا آن را از R به PG-13 ببرد. اگر این طرح به طور مبهم مانند Blade Runner به نظر برسد، به این دلیل است که هر دو بر اساس داستانهایی از نویسنده پیشگام علمی تخیلی فیلیپ K. دیک ساخته شده اند. مانند Blade Runner، این داستان دنیایی را پیش بینی می کند که در آن هویت آنقدر مبهم است که حتی ما نمی دانیم چه کسی هستیم. متأسفانه، اگرچه سعی می کند یک فیلم بسیار بهتر را جعل کند، اما ایده های آن در بین صحنه های تعقیب و گریز عابر پیاده از بین می رود و حتی یک پیچش در پایان نمی تواند آن را قانع کننده کند.