تصاویر فیلم
پیشنهادهای مشابه
نمایش همهنقد و بررسی
معتبر: این تحلیلها بهترین و دقیقترین نتایج رو دارن! ما دادههای کافی و باکیفیت داشتیم و هوش مصنوعی ما نتایج مناسبی رو برای این دسته از فیلمها بهمون داده.
خشونت: کم
ترس: خیلی کم
ناهنجاری اجتماعی: متوسط
الگوی مثبت: متوسط
پیام مثبت: متوسط
خلاصه فیلم
ویرایشدر مجموعهای از تصاویر کوتاه که توسط دانشجویان دانشگاه نیویورک کارگردانی شده، جیمز فرانکو، بازیگر، آثار سی.کی. ویلیامز، شاعر برنده جایزه پولیتزر را در فیلم «رنگ زمان» به تصویر میکشد. تماشاگران ویلیامز را در نقش یک پسر، نوجوانی و در نهایت یک بزرگسال میبینند. روایتهای شاعرانه تلاش میکنند نشان دهند که چگونه تجربیات متنوع ویلیامز دیدگاههای او را در مورد زندگی شکل دادهاند و چگونه این تجربیات در هنرش منعکس میشوند.
درباره این موارد گفتگو کنید
- خانوادهها میتوانند در مورد ارتباط فیلم «رنگ زمان» با شعر صحبت کنند. آیا این فیلم به نظر شبیه تلاش بصری برای شعر است؟ چگونه؟ این رویکرد چگونه از فیلمهای روایی و متعارفتر متفاوت است؟
- آیا فکر میکنید این فیلم ساخته و توزیع میشد اگر فرانکو درگیر نبود؟ آیا مشارکت او بر نحوه درک شما از فیلم یا انتظارات شما از آن تاثیر میگذارد؟
- درباره شاعر سی. کی. ویلیامز از فیلم چه چیزی یاد گرفتید؟
آنچه والدین باید بدانند
ویرایشوالدین باید بدانند که فیلم «رنگ زمان» اقتباسی سینمایی، رویاگونه، غیرخطی و عاطفی از آثار سی. کی. ویلیامز، شاعر برنده جایزه پولیتزر است. این فیلم توسط دوازده دانشجو از دانشگاه نیویورک نوشته و کارگردانی شده است که استاد خود، بازیگر جیمز فرانکو، را در نقش شاعر-روایتگر انتخاب کردند. در فیلم، صحنههایی از نوشیدن الکل، سیگار کشیدن و مصرف مواد مخدر (LSD) وجود دارد، و همچنین صحنهای از رابطه جنسی که بیشتر آن خارج از کادر دوربین است (اگرچه برهنگی جزئی وجود دارد) و فحاشی مختصر (از جمله «لعنتی»). برای آگاهی از فیلمهای مشابه، میتوانید برای دریافت ایمیلهای هفتگی «شبهای فیلم خانوادگی» ثبتنام کنید.
این فیلم چه نکات مثبتی دارد
نکاتی برای کارگردانان فیلم رنگ زمان که به شعرهای ویلیامز به عنوان منبع الهام نگاه کردهاند؛ اما اگرچه فیلم از نظر بصری زیبا و چشمنواز است، اما محتوای چندانی ندارد. این تصاویر غیر متوالی از دورههای مختلف زندگی شاعر به صورت پرشوار به عقب و جلو میروند و پر از تصاویری هستند که به نظر مهم میرسند (یا سعی در مهم بودن دارند) -- یک پسر و دختر جوان که دست هم را گرفتهاند، یک اسب سفید، نگاه معنیدار یک غریبه جذاب در یک مهمانی -- و در روایتهایی قرار گرفتهاند که به نظر مهم میرسند اما برای مخاطب چیزی برای دوست داشتن یا عاشق شدن باقی نمیگذارند. در نهایت، فیلم بیش از حد تلاش میکند و در نهایت، یک تمرین متکبرانه است.
دیدگاههای کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است.